• Hij is een voorbeeld voor miljoenen fans, een idool en een hartenbreker, toch zal Tom Kaulitz (20) binnenkort voor het gerechtshof moeten verschijnen.

    BILD vernam het volgende: De aanklacht tegen Tom Kaulitz (20) in het kader van lichamelijke verwondingen wordt heropend.

    Achtergrond: Op 15 april rond 23.15 bj een Hamburgs Aral-tankstation belandde Tom in een ruzie met een meidengang waarbij de gistarist uiteindelijk de handjes liet wapperen.

    Na de ellenlange discussie drukte een van de meiden een sigaret uit op zijn sportauto (Audi R8). Voor de muzikant was dat de druppel en toen besloot hij de Franse te slaan.

    De band verdedigde zich toendertijd tegen het vierkoppige groepje die zich ook wel Les Afghanes On Tour noemen en de Kaulitz-broertjes naar het schijnt al meer dan een jaar achtervolgen en bedreigen.

    Een insider weet alles van deze kwestie en zegt tegen Bild: "Ze waren de jongens bewust aan het uitdagen, hun 'aanvallen' waren altijd goed voorbereid en ze hebben de auto's van de bandleden met van alles en nog wat beworpen. Dit is allemaal gebeurd omdat Perrine, een van de meiden, per sé met Tom het bed wilde delen. En hij wilde dat niet."

    Tokio Hotel-manager David Jost zei gisteren tegen Bild nog: "Voor zover wij het begrepen hebben, zal er geen proces tegen Tom worden aangespannen."

    Maar, zover de informatie van Bild het toelaat, lijkt het er toch op dat Tom zich nu wel op een proces moet voorbereiden. Mocht hij veroordeeld worden, dan kan hij maximaal 5 jaar krijgen.


    Bron

    What do ya think?

    [ bericht aangepast op 9 dec 2009 - 17:27 ]

    Waarom geloof ik het toch niet dat Tom naar de gevangenis moet? Door maar één keer een meisje te slagen -waarschijnlijk nog niet hard- & het komt van Bild. -die verdraaien veel hun woorden of verzinnen gewoon wat- & anders kopen ze hem er toch gewoon uit? Ze hebben een hele tour op het programma & meer. Dan gaat alles in de war komen, dat gaan ze niet laten gebeuren daar in de crew Oo + Chris brown heeft rihanna toch een beetje harder geslagen als Tom dat meisje, hij vloog ook niet in de cel. Allemaal bullshit, naar mijn wete.

    [ bericht aangepast op 9 dec 2009 - 17:51 ]

    Jeuzus, stelletje aandacht trekkers. Ik vind die meisjes echt zielig o.o


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Fictional schreef:
    Jeuzus, stelletje aandacht trekkers. Ik vind die meisjes echt zielig o.o

    Whatthefuck. Als ze weten dat het een uitdaging was zeg maar dan gaan ze hem toch niet veroordelen? o.o wat een klotewijven ;x


    when words fail, music speaks.

    Stelletje vreselijk zielige wijven!

    [ bericht aangepast op 9 dec 2009 - 17:57 ]


    I need you like a heart needs a beat

    Alsof ze Tom in de cel gaan steken? Eventjes stoppen met Tokio hotel?
    Hmm, denk het niet.


    Never run out of reasons to smile...

    Wow, dat is al lang geleden.
    Maar toen hij sloeg was het wel terecht. Ik zou veel erger hebben toegetakeld als ze mij en mijn familie lastig vielen. Serieus!
    Ik vind het onzin dat hij ervoor naar de rechtbank moet. Gewoon voor een klein slaagje?
    Er gebeuren ergere dingen in de wereld dan een klein terecht slaagje hoor. Bijvoorbeeld mensen lastigvallen en bedreigen zoals die freaking monsters deden bij de Kaulitz.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Omg... Een sigaret uitdrukken op een Audi R8 oô Ik zou dat wijf naar de kloten geholpen hebben...


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    ik vind dat tom het nog niet zo heel erg heeft gedaan. het had erger af kunnen lopen.

    haha
    sucks to be you.


    AAP

    Bumblebee schreef:
    Tja, dan moet hij maar geen meisjes slaan.

    Wat zou jij doen als je de hele tijd werd gestalkt?


    .

    Naa, ik geloof niet dat dat op iets uitdraait, als het zo boeiend was zat hij allang al achter het tralies.


    blame the bully.

    Het mag gwn niet! Punt.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Hij had niet moeten slaan,wat ze ook doen,hij had neit mogen slaan.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Da stom kuttekind moets da maar ni doen he! kzou da ook doen ^^ (srry, voor de scheldwoorden x'D)


    Keep calm and love Zayn Malik =)