• Hij is een voorbeeld voor miljoenen fans, een idool en een hartenbreker, toch zal Tom Kaulitz (20) binnenkort voor het gerechtshof moeten verschijnen.

    BILD vernam het volgende: De aanklacht tegen Tom Kaulitz (20) in het kader van lichamelijke verwondingen wordt heropend.

    Achtergrond: Op 15 april rond 23.15 bj een Hamburgs Aral-tankstation belandde Tom in een ruzie met een meidengang waarbij de gistarist uiteindelijk de handjes liet wapperen.

    Na de ellenlange discussie drukte een van de meiden een sigaret uit op zijn sportauto (Audi R8). Voor de muzikant was dat de druppel en toen besloot hij de Franse te slaan.

    De band verdedigde zich toendertijd tegen het vierkoppige groepje die zich ook wel Les Afghanes On Tour noemen en de Kaulitz-broertjes naar het schijnt al meer dan een jaar achtervolgen en bedreigen.

    Een insider weet alles van deze kwestie en zegt tegen Bild: "Ze waren de jongens bewust aan het uitdagen, hun 'aanvallen' waren altijd goed voorbereid en ze hebben de auto's van de bandleden met van alles en nog wat beworpen. Dit is allemaal gebeurd omdat Perrine, een van de meiden, per sé met Tom het bed wilde delen. En hij wilde dat niet."

    Tokio Hotel-manager David Jost zei gisteren tegen Bild nog: "Voor zover wij het begrepen hebben, zal er geen proces tegen Tom worden aangespannen."

    Maar, zover de informatie van Bild het toelaat, lijkt het er toch op dat Tom zich nu wel op een proces moet voorbereiden. Mocht hij veroordeeld worden, dan kan hij maximaal 5 jaar krijgen.


    Bron

    What do ya think?

    [ bericht aangepast op 9 dec 2009 - 17:27 ]

    omg, als hy veroordeelt-ofzo- word moeten we gaan protesteren gek ;p


    T O K I O H O T E L < 3

    Prodigy schreef:
    Ja whatever, dat proces winnen ze toch niet.

    Dat ze maar goed veel geld aan advocaten betalen en schulden opdoen.


    Cowards die many times before their deaths.

    http://www.youtube.com/watch?v=ZwPOA4_R7SM&feature=player_embedded
    + Lawyer: The band Tokio Hotel means that this would be Stalking, we always have denied it, and even if it would be so, its not a criminal act, because the band, who is a world-famous band, has to accept much more than like a musician, who nearly no one knows.

    Dat gaat er over ze.


    I need you like a heart needs a beat

    Waarom zou hij niet mogen slaan? Nu doen sommigen alsof die Franse wijven niks hebben uitgespookt. Nou sorry hoor, maar dat gaat toch een beetje verder. Tot bedreigingen nog aan toe.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Waarvoor worden die wijven niet aangeklaagd wegens stalken, bedreigen, uitdagen, sigaret uitdrukken op Audi. Terwijl tom na een klein klapje al de rechtbank in moet?


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Hij kan MAXIMAAL 5 jaar krijgen.
    thats not so bad isnt it?
    en ze kunnen hem vast zo weer vrij kopen.
    nah. ga me daar niet druk om maken x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    Die wijven hebben Tom al een keer aangespand en hebben er toen geld voor gekregen.. Waarom zouden ze het nu nog een keer probren dan ?:S


    Tom and Georg could write a bad romance.

    LotteLampje schreef:
    Hij kan MAXIMAAL 5 jaar krijgen.
    thats not so bad isnt it?
    en ze kunnen hem vast zo weer vrij kopen.
    nah. ga me daar niet druk om maken x'D
    Na vijf jaar kunnen ze tokio hotel gewoon weer oppakken :'DD. Ghehe nou just kidding.

    Daarbij komt: het management heeft videomaterialen waarop te zien is dat Perrine en die andere idioten de boel voor universal aan het slopen zijn, autos aan het vernielen zijn en ze hebben ook schriftelijk bewijs van dreigbrieven en opgenomen drijgtelefoontjes/intercom gesprekken. Tom gaat dus gewoon vet in hogerberoep en na een rechtzaak van een halfuur word de vloer wel weggeveegd onder de voeten van dat meisje, zo sterk staan ze niet. Daarbij hebben zij Bill, Tom, Emi, Simone, Andi en Lucas aangevallen en dan ook bij de meeste écht aangevallen en Tom heeft een keer een flinke stoot terug gegeven, daar winnen ze echt niet mee, dus ik snap niet zo goed waarom ze het evengoed nog proberen.


    Wie du mir, so ich dir.

    ^ Precies.
    Ik zie overal al berichten over mensen die zelfmoord plegen als Tom de cel in moet.
    Cool down, please. Ik word er bang van.

    Cherished schreef:
    ^ Precies.
    Ik zie overal al berichten over mensen die zelfmoord plegen als Tom de cel in moet.
    Cool down, please. Ik word er bang van.

    Whaha, seriously?
    'Oh no, Als Tom de cel in gaat knal ik mezelf neer' XD

    [ bericht aangepast op 10 dec 2009 - 6:51 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Nog een stukje van msn.com


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Nog een stukje van msn.com
    Haha der klopt ook nog is geen flikker van. Is Nederland blij dat ze wat informatie in hadden heeft, moeten ze wel eerst goede research doen (cat).


    Wie du mir, so ich dir.

    ik vind het echt onzin.. wie denken ze wel niet wie ze zijn.. Die meisjes moeten vijf jaar krijgen..

    Ik vind het persoonlijk niet zo heel raar dat Tom dat franse mens een goeie stoot verkocht heeft hoor.Eerst word je gestalkt en mensen waarom je om geeft bedreigd en dan op je auto(die volgens mij niet zo heel goedkoop is) een sigaret uitgedrukt nou ik had dat ook niet gepikt hoor.Maar voor een mep ga je echt niet een paar jaar de bak in.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2009 - 14:18 ]


    Nobody dies a virgin, life fucks us all.

    Sorry, maar toen ik het voor het eerst zag moest ik keihard lachen. XD Stel je voor: Tom komt in de cel terecht voor 5 jaar. Miljoenen meisjes zullen het dan heel moeilijk krijgen om die 5 jaar Tokio Hotel te zien zonder hun gitarist! XD


    "Let them eat cake!"