• Hij is een voorbeeld voor miljoenen fans, een idool en een hartenbreker, toch zal Tom Kaulitz (20) binnenkort voor het gerechtshof moeten verschijnen.

    BILD vernam het volgende: De aanklacht tegen Tom Kaulitz (20) in het kader van lichamelijke verwondingen wordt heropend.

    Achtergrond: Op 15 april rond 23.15 bj een Hamburgs Aral-tankstation belandde Tom in een ruzie met een meidengang waarbij de gistarist uiteindelijk de handjes liet wapperen.

    Na de ellenlange discussie drukte een van de meiden een sigaret uit op zijn sportauto (Audi R8). Voor de muzikant was dat de druppel en toen besloot hij de Franse te slaan.

    De band verdedigde zich toendertijd tegen het vierkoppige groepje die zich ook wel Les Afghanes On Tour noemen en de Kaulitz-broertjes naar het schijnt al meer dan een jaar achtervolgen en bedreigen.

    Een insider weet alles van deze kwestie en zegt tegen Bild: "Ze waren de jongens bewust aan het uitdagen, hun 'aanvallen' waren altijd goed voorbereid en ze hebben de auto's van de bandleden met van alles en nog wat beworpen. Dit is allemaal gebeurd omdat Perrine, een van de meiden, per sé met Tom het bed wilde delen. En hij wilde dat niet."

    Tokio Hotel-manager David Jost zei gisteren tegen Bild nog: "Voor zover wij het begrepen hebben, zal er geen proces tegen Tom worden aangespannen."

    Maar, zover de informatie van Bild het toelaat, lijkt het er toch op dat Tom zich nu wel op een proces moet voorbereiden. Mocht hij veroordeeld worden, dan kan hij maximaal 5 jaar krijgen.


    Bron

    What do ya think?

    [ bericht aangepast op 9 dec 2009 - 17:27 ]

    Dat wordt nog een bekende rechtzaak. Maar waarschijnlijk zal Tom toch wel een goede advocaat kunnen regelen.
    Maar Laurent is van mijn broer!


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    CuteRawrx3 schreef:
    (...)

    en wij wel :'D


    Er is toch geen plaats voor honderdduizenden fans in één rechtbank, dus gaan ze de zaak maar sluiten.
    Heb ik aan gedacht hoor! ;p


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Het is totaal onterecht dat Tom de bak in moet omdat hij iemand geslagen heeft, en dan ook nog voor vijf jaar >,< Ik bedoel, hij heeft 'r toch niet in elkaar geslagen?
    Wat een crappy onzin


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Het is totaal onterecht dat Tom de bak in moet omdat hij iemand geslagen heeft, en dan ook nog voor vijf jaar >,< Ik bedoel, hij heeft 'r toch niet in elkaar geslagen?
    Wat een crappy onzin

    Idd!
    Mijn broer heeft toen hij 18 was samen met zijn vrienden een jongen in elkaar geslagen. Nou, hij heeft 20 uur taakstraf gekregen en een hele preek van mijn moeder


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    OverMyHead schreef:
    (...)
    Idd!
    Mijn broer heeft toen hij 18 was samen met zijn vrienden een jongen in elkaar geslagen. Nou, hij heeft 20 uur taakstraf gekregen en een hele preek van mijn moeder
    O my god, zie je wel, ze blazen het totaal op omdat 'ie bekend is. Echt onzin >,<


    Life is hard and then we die

    Ik vind het overdreven dat hij naar de rechtbank moet.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Chris Brown ofzo is de bak toch ook niet in gegaan en dat was 13253846x erger? ;x


    when words fail, music speaks.

    MARRYMENICOL schreef:
    Chris Brown ofzo is de bak toch ook niet in gegaan en dat was 13253846x erger? ;x


    IDD! -datmoestmethoofdletters-


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Crumble schreef:
    Wat belachelijk zeg. Die meiden daagden hem uit! Ik zou ook wel 'me handjes laten wapperen' als ik meer dan een jaar door een stel meiden wordt achtervolgd en bedreigd.

    MARRYMENICOL schreef:
    Chris Brown ofzo is de bak toch ook niet in gegaan en dat was 13253846x erger? ;x


    Idd, ik ging net hetzelfde zeggen.


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

    twas te denken dat er nog een vervolg dat verhaal ging komen..:S het is ronduit stom. tzijn stomme wijven. maar ik denk-hoop- niet da tom gaat moeten zitten. ;)


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

    Ik las het net ook. Ik vind het wel oké dat hij dat meisje sloeg. Common, wie drukt er nou een sigaret uit op je auto? >< en daarna gaan ze hun stalken. Dat is echt laag hoor.


    Destroy what destroys you.

    Ik voel me gestalkt :'D
    Ik krijg serieus huilende mensen per mail.
    En al die idioten zaaien nog meer paniek door het over hyves naar alle vrienden te sturen.

    Cherished schreef:
    Ik voel me gestalkt :'D
    Ik krijg serieus huilende mensen per mail.
    En al die idioten zaaien nog meer paniek door het over hyves naar alle vrienden te sturen.

    -stalkstalk-
    Serieus? Dat vind ik toch wel een beetje overdreven reacties :X


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    @ Tara

    Ik krijg nu ook allemaal groepsuitnodigingen op hyves 'Tom is onschuldig' en zo. 8D


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny