• Hoi ;d

    Ik merk dat er best veel mensen zijn (niet op Quizlet, in't algemeen) die Miley Cyrus haten omdat ze 'niet kan zingen' en omdat die half-ontblote foto's van haar op internet uitgelekt zijn, en omdat ze verwend is, en omdat zij gewoon jaloers op haar zijn? (':
    Ik erger mij er wel aan. Ik vind dat ze wel talent heeft en ze heeft een keimooie stem, en ze is daarbij zelf ook heel mooi.
    Ik vind het gewoon leuk als er mensen zijn van onze leeftijd die beroemd zijn geworden en zijn doorgebroken en zoveel succes hebben, en als ik naar ze kijk dan denk ik: 'Zie je wel dat wij dat ook kunnen!'. Iedereen heeft die kans, niet enkel de volwassenen.
    Maar zoals er de meerderheid Selena Gomez ook haat of Demi Lovato, omdat ze met Joe in een film heeft gespeeld... Achja, ik vind het maar raar. Volgens mij zijn die mensen dan gewoon jaloers ofzo? Je kan toch niet iemand haten omdat ze succes hebben? Je kent ze toch niet. (:

    Wat vinden jullie? Wie haat Miley ook? (':


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik vind alleen Hannah Montana leuk.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    I'm her biggest fan. ;o


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Beamsville schreef:
    I'm her biggest fan. ;o

    Echt? ;o
    Ik ook. In ieder geval ben ik altijd heel blij voor haar. ;3


    Where there is a sea there are pirates...

    Vroeger -Zie duistere periode, depressie- kon ik der niet uitstaan. Ik vond haar echt een barbiepop. Tegenwoordig vind ik haar best cool.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Iedereen heeft plus en min punten.


    it's so empty living behind these castle walls

    Ik haat haar niet - Ik hou niet van haar muziek, dat is het gewoon. Bovendien is het wel zo dat mensen die haar misschien echt vreselijk vinden gelijk worden gezien als zogenaamde mensen die jaloers op haar zijn. Nou, dat is dan ook geen logische overeenkomst, maargoed.

    Haar muziek is gewoon m'n stijl niet, dat is het. Niet dat ik haar haat of zo, dat kan ik niet beoordelen gezien het feit ik haar niet ken.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Suffer schreef:
    Ik haat haar niet - Ik hou niet van haar muziek, dat is het gewoon. Bovendien is het wel zo dat mensen die haar misschien echt vreselijk vinden gelijk worden gezien als zogenaamde mensen die jaloers op haar zijn. Nou, dat is dan ook geen logische overeenkomst, maargoed.

    Haar muziek is gewoon m'n stijl niet, dat is het. Niet dat ik haar haat of zo, dat kan ik niet beoordelen gezien het feit ik haar niet ken.

    Ja, dat snap ik wel. En ik zie velen die haar haten ook als jaloerse mensen, ik weet het niet, zo'n indruk krijg ik gewoon meestal.
    Maar meestal heeft stijl er ook veel mee te maken, dus da's begrijpelijk. (:


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik haat haar niet, maar ik ben geen echte fan van haar ofzo. Ze kan wel super acteren en zingen ofcourse :9~


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Magnifique schreef:
    Ik haat haar niet, ik haat de manier hoe ze zich gedraagt. En ja, ze gedraagt zich verwend en beter als de rest, maar zo is ze nou eenmaal. Ik ken haar ook niet en misschien is ze heel aardig, maar voor zover ik weet hoé ze is kan ik haar niet hebben :') En ze heeft niet echt zo'n mooie stem vind ik, ze zingt door haar neus en ze lijkt altijd verkouden, maar haar liedjes zijn pràchtig. :9~


    Let's do this poo

    Ik haatte haar vroeger XD
    Maar ze zingt eigenlijk heel erg mooi <33 =3


    Maybe It's not my weekend, but its gonna be my year.