• Heey,
    Ik heb een vraagje:
    Hoe ziet jouw Utopia er uit?
    Bedankt


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Landklimaat.


    No growth of the heart is ever a waste

    Wut?


    I live for the applause, you will die for it.

    utopia???


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Utopia is een droomwereld waarin alles perfect is.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Zoals Thomas More het beschrijft, de schrijver van het originele boek.


    All was well.

    Warm, maar niet te warm, in de zomer. Koud mét sneeuw in de winter. Samen zijn met diegene waar ik van hou en voor altijd geluk samen blijven (:


    Only losers can act the way you do

    Luctus schreef:
    Utopia is een droomwereld waarin alles perfect is.
    aaah zo

    euh een wereld met allemaal Jonas Brothers!!:9~


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    LIZEPIET schreef:
    Zoals Thomas More het beschrijft, de schrijver van het originele boek.

    Ik ken het boek niet,kan je het vertellen?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik regeer. _O_


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Skandar Keynes, Justin Bieber, William Moseley en de rest van het hotlijstje.

    Lekker rustig klimaat, mooie bloemenvelden, azuurblauwe zeeën en rivieren, etc etc.


    we've only said goodbye with words

    Warm, in de zomer, lente en herfst. In de winter rond 5° en ligt er sneeuw, maar niet op de wegen en fietspaden. En het is niet glad. De zon schijnt altijd.
    De mensen zijn aardig, en wonen dicht bij elkaar. Ik woon in een wijk waar iedereen op Quizlet die ik lief heb, ook woont. En ook nog andere vriendinnen.
    Alles wat in deze wereld ongezond is, is gezond daar. Maar het blijft lekker. En alles wat hier gezond is, word ongezond. En je wordt niet dik van snoep.
    Verwarming, elektriciteit en water is gratis.
    Er zijn geen arme mensen.
    Alle spullen worden goedkoper, en je kan ook (als kind) gemakkelijker aan geld geraken.
    Politiek bestaat niet.
    Iedereen mag zijn vrije meningsuiting hebben.
    Het gras is knalgroen en er staan mooie bloemen, alle straten zijn van asfalt.
    Er is geen huiswerk op de scholen.
    Mijn familie woont dichter.
    Ohja, en Justin Bieber & Zac Efron & Jonas Brothers wonen dicht bij mij. :9~

    Dat was het ongeveer ;D
    Als je nog vragen hebt stel je ze maar. :Y)

    [ bericht aangepast op 14 dec 2009 - 19:40 ]


    - hoi ;D

    Gewoon, een normale wereld zonder oorlog en ruzie.


    Never run out of reasons to smile...

    Luctus schreef:
    (...)
    Ik ken het boek niet,kan je het vertellen?

    Hmm. Thomas More was een humanist die geïnteresseerd was in de periode de Klassieke Oudheid en daarom maakte hij ook gebruik van het Grieks (Utopia, zo kwam het in onze taal terecht), daarin beschrijft hij dus een wereld die hij 'ontdekt heeft.' Er staat ondermeer in dat iedereen vrij is zijn eigen godsdienst te kiezen, zolang het geen schade toebrengt aan andere geloven. (:


    All was well.

    MERELKLAAS schreef:
    Warm, in de zomer, lente en herfst. In de winter rond 5° en ligt er sneeuw, maar niet op de wegen en fietspaden. En het is niet glad. De zon schijnt altijd.
    De mensen zijn aardig, en wonen dicht bij elkaar. Ik woon in een wijk waar iedereen op Quizlet die ik lief heb, ook woont. En ook nog andere vriendinnen.
    Alles wat in deze wereld ongezond is, is gezond daar. Maar het blijft lekker. En alles wat hier gezond is, word ongezond. En je wordt niet dik van snoep.
    Verwarming, elektriciteit en water is gratis.
    Er zijn geen arme mensen.
    Alle spullen worden goedkoper, en je kan ook (als kind) gemakkelijker aan geld geraken.
    Politiek bestaat niet.
    Iedereen mag zijn vrije meningsuiting hebben.
    Het gras is knalgroen en er staan mooie bloemen, alle straten zijn van asfalt.
    Er is geen huiswerk op de scholen.
    Mijn familie woont dichter.
    Ohja, en Justin Bieber & Zac Efron & Jonas Brothers wonen dicht bij mij. :9~

    Dat was het ongeveer ;D
    Als je nog vragen hebt stel je ze maar. :Y)
    gezellig!


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Het past zich aan, dag na dag, hoe ik het wil :Y)


    Live life limitless.