• Heey,
    Ik heb een vraagje:
    Hoe ziet jouw Utopia er uit?
    Bedankt


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Dat verschilt.


    Brubl

    Thomas More is mijn held. <3
    En waarschijnlijk zoals hijzelf het beschreven heeft. Het is onovertrefbaar, dus ga ik het ook niet proberen zelf te beschrijven. Ik ben het compleet eens met hem. Zo dus.


    Where there is a sea there are pirates...

    Het is er warm. En er zijn alleen maar aardige mensen. Dus er is geen ruzie enzo meer. En er is heeel veel chocolade. :Y)

    Ik heb mijn Utopia al gevonden. Beetje balen dat het in een ander land ligt. Maar voor mij bestaat het echt, in de vorm van een stad die aan al mijn wensen en verwachtingen voldoet.


    Wie du mir, so ich dir.

    Silbermond schreef:
    Ik heb mijn Utopia al gevonden. Beetje balen dat het in een ander land ligt. Maar voor mij bestaat het echt, in de vorm van een stad die aan al mijn wensen en verwachtingen voldoet.

    Oeh, welke stad?
    Voor mij is het Parijs. ;3


    Where there is a sea there are pirates...

    MacGregor schreef:
    (...)
    Oeh, welke stad?
    Voor mij is het Parijs. ;3
    Berlijn :3


    Wie du mir, so ich dir.

    met eenhoorns en regenbooge en engeltjes en altijd mooi weer en mooie wolke, gwn regenboogwereld!!(H)
    (A)

    [ bericht aangepast op 15 dec 2009 - 8:42 ]


    I live in myn own Cinderella story .

    Een onbewoond eiland waar het altijd warm is. En een heel mooi strand waarop je elke avond kampvuren kunt maken. Slapen ik houten hutjes boven het water. En natuurlijk met alle leuke mensen die ik ken (:
    Oja en veel bloemen want daar word ik vrolijk van.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2009 - 10:11 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Rosebeat schreef:
    Een onbewoond eiland waar het altijd warm is. En een heel mooi strand waarop je elke avond kampvuren kunt maken. Slapen ik houten hutjes boven het water. En natuurlijk met alle leuke mensen die ik ken (:
    Oja en veel bloemen want daar word ik vrolijk van.

    Lekker onbewoont als iedereen die je kent er op zit;'D.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    In de zomer rond de 30 tot 35 graden. In de winter sneeuw een ijs maar niet te koud. Al mijn vriendinnen bij één en dat mijn crush mij leuk vindt. En Justin Bieber en Zac Efron liken me ook wel wat.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Het is er altijd lekker weer, er valt nooit regen en nooit is er sneeuw. Mijn vrienden zijn altijd bij mij, net als mijn familie. Mijn vijanden zijn verdwenen. Er is nergens oorlog, en iedereen leeft in vrede met elkaar. Er is geen discriminatie op grond van geloof, huidskleur, sekse, denkwijze enzovoort. Iedereen bezit evenveel, niemand is rijker dan de rest zeg maar. Overal heerst democratie, alle kinderen krijgen goed onderwijs, veel liefde en genoeg drinken en eten. Er heerst dus nergens honger. Ook wordt er rekening gehouden met het milieu, en warmt mijn Utopia niet op.

    Why could this not be true?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Geen ziektes en vrede over de hele wereld. Pefecte seizoenen zoals ze horen en school bestaat niet! We worden slim geboren! (:


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.