• Kijkdit.

    Ze zingt halo '' beyonce, maar het is zegmaar, echt heel vals.
    Ik voel me echt gemeen, want ik lach me nu dus helemaal dood:$
    maaroke,
    Hoe denken jullie over zulke mensen?
    & kennen jullie ook zulke filmpjes, waar bij je denkt; hoe in godsnaam durf je dit op internet te zetten.

    [ bericht aangepast op 24 dec 2009 - 17:29 ]


    Smiling but close to tears.

    Djeeezus! O_o


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    ToxicHearted schreef:
    OMG
    Ik lag me hier kapot x3
    Halooehoe <3
    Omg zo fout... Omg
    Dat hoor je tog? Arme vriendin. Ik zou ook doodgaan x3


    OMG HARD HARD HAAAARD :'D

    "Arme vriendin. Ik zou ook doodgaan x3"

    Oké, die is eigenlijk wel heel gemeen en laf. Maar toch moet ik er heel erg hard om lachen, hoe slecht ik het ook van mezelf vind.

    Ik zit hier om jouw reactie echt helemaal strijk te gaan terwijl ik mezelf toespreek dat ik mijn bek moet houden en niet mag lachen, terwijl ondertussen de tranen van mijn wangen lopen zo grappig dat ik het vind. Nee echt ik vind dit niet kunnen, hier mag ik NIET om lachen!!

    Maar goed, ik heb net gelezen dat die vriendin een huisdier is, dus vind ik dat ik nou ergens toch wel een excuus heb om te mogen lachen [a]

    En aangezien ik straks ga slapen bekijk ik eerst even wat andere videoclips van échte artiesten, aangezien ik anders nachtmerries ga krijgen (':


    Scream for mercy!

    RepentRepent schreef:
    Ik was al geschokeerd voor ze begon te zingen o.o


    Tom and Georg could write a bad romance.

    whaha srry is wel grappig
    ik ehb ook wel eens zon filmpjes gezien sommige waren wel ehel erg mooi gezongen maar sommige ook heel erg vals!!


    Ivar Oosterloo.

    STARDUSTx schreef:
    (...)

    Nou, kijk.
    Als ze nou alleen dat filmpje had gedaan, dan had ik er wel respect voor,
    maar ze heeft echt superveel filmpjes, dus dan heb ik er niet heel veel respect voor, omdat ze die zong voor een overleden iemand?
    snapje? :$

    Ze doet wat ze leuk vind, en deelt het met heel de wereld. En sowhat dat ze niet kan zingen ? Of misschien niet zo aantrekkelijk is ? Niemand is verplicht te kijken.


    None but ourselves can free our minds.

    RepentRepent schreef:
    Ik was al geschokeerd voor ze begon te zingen o.o


    Only losers can act the way you do