• Ja helaas pindakaas!
    Ik kreeg net het bericht binnen dat de moddies hier me weg wilde hebben. Heel spijtig inderdaad.
    Ik kan zeker niet zeggen dat ik er de laatste tijd veel was, nee.
    Reden daarvoor was dat ik naast mijn echte werk wat elke dag van 9 tot 6, of soms zelf tot half 11 is, en daarnaast het runnen van een fanclub, vaak leidt tot minder online komen op Quizlet.

    Verder ben ik geloof ik een te sarcastische bitch to handle here, en zijn ze me liever kwijt dan rijk. Behalve Randomrythm natuurlijk <3 ^^
    Dus bij deze, ik ben geen moderator meer!

    reuren kan ik er niet om, aangezien geen enkel mod verder het lef had zelf naar me toe te komen in deze kwestie, wat ik erg humoristisch vind.
    Blijkbaar miste dat 'respect' voor mijn verdere inzet die ik als moderator hier al die tijd heb gegeven.

    Maargoed aan alle andere op Quizlet, spam maar naar hartelust, want ik zal je niet meer straffen.

    [ bericht aangepast op 3 jan 2010 - 22:22 ]

    Gaan we nou allemaal heel lief kalmeren en andere dingen doen? Lijkt mij wel zo'n goed idee. (cat)

    OverMyHead schreef:
    (...)
    Ik snap het allemaal wel. Je had nog amper tijd voor Quizlet en je bent ook nog eens de beheerder van THH.
    En Rutger is toch de baas van Quizlet? Nogal logisch dat hij jou dan verteld dat je geen mod meer bent. Wie had het anders moeten doen? Dan was het namelijk pas echt kut over gekomen.

    Mods hadden een probleem met mij. Of voor zover ik weet, niet eens alle.
    Maar van hen heb ik, na enkel wat scheldwoorden een paar maanden terug, niets gehoord.
    Dat ze dan bij Rutger gaan uithuilen vind ik slap.

    Backstabber schreef:
    -Spam-
    Zal wel raar zijn om je naam nu niet meer in de crew-lijst te zien hoor.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Cherished schreef:
    (...)
    In je dromen xDDD
    Een werkelijke droom. Ik heb rutger ge pb't dat ik niet meer mod wou zijn omdat ik toch niks goed deed volgens de rest.


    when words fail, music speaks.

    @ -geen idee wie het zei- We laten het topic open omdat Tara hierin in haar recht staat, ze is kwaad logisch. Als iedereen nu ophoud met ruzie maken en spammen kan hij evengoed nog open blijven.

    @Sonja, maar goed dat ik dat nooit gezegd heb. :'DD


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik vind het spijtig ö


    -

    Waren Barbara en Renée ook geen mod ooit? :'DD


    All was well.

    Jeesz mensen , ik word echt gefrustreerd van dit topic. Kan niemand nou even respect hebben. Waar gaat eht heen met Quizlet zo?
    hou je bek maar als je mij gaat facken.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Kingdom schreef:
    (...)
    VRIEND!
    Sorry, nou moet ik even een traantje wegpinken.

    -geniet ervan dat ze mag spammen en ofdatopic mag gaan- :9~
    Ghehe you're weird. (cat)
    NOW YOU ARE MY NEW BFF -parishilton.
    sorry dat moest even haha ;x


    when words fail, music speaks.

    NenaKerner schreef:
    @ -geen idee wie het zei- We laten het topic open omdat Tara hierin in haar recht staat, ze is kwaad logisch. Als iedereen nu ophoud met ruzie maken en spammen kan hij evengoed nog open blijven.

    @Sonja, maar goed dat ik dat nooit gezegd heb. :'DD


    Nee maar goed ook inderdaad anders had ik waarschijnlijk nu buikpijn van het lachen.

    Kingdom schreef:
    Waren Barbara en Renée ook geen mod ooit? :'DD
    Ja ooit 1 dag ofzo (cat)


    when words fail, music speaks.

    Chased schreef:
    Jeesz mensen , ik word echt gefrustreerd van dit topic. Kan niemand nou even respect hebben. Waar gaat eht heen met Quizlet zo?
    hou je bek maar als je mij gaat facken.

    Respect is ver te zoeken, hoeveel ava's er ook over mogen zijn.
    Maar dat is altijd zo geweest op Quizlet. xD
    Als mod, of als users.
    Ik weet het. :p

    Weet ik, maar raar zijn is cool. Mag het? (cat)


    All was well.

    ICHLIEBEROSE schreef:
    (...)Ja ooit 1 dag ofzo (cat)

    Na proeftijd ontslagen. :x

    Chased schreef:
    Jeesz mensen , ik word echt gefrustreerd van dit topic. Kan niemand nou even respect hebben. Waar gaat eht heen met Quizlet zo?
    hou je bek maar als je mij gaat facken.
    *fackt* No, just kidding.

    Maar die profielfoto's van de MODs heeft hier niks mee te maken? :3


    I live for the applause, you will die for it.