• Ja helaas pindakaas!
    Ik kreeg net het bericht binnen dat de moddies hier me weg wilde hebben. Heel spijtig inderdaad.
    Ik kan zeker niet zeggen dat ik er de laatste tijd veel was, nee.
    Reden daarvoor was dat ik naast mijn echte werk wat elke dag van 9 tot 6, of soms zelf tot half 11 is, en daarnaast het runnen van een fanclub, vaak leidt tot minder online komen op Quizlet.

    Verder ben ik geloof ik een te sarcastische bitch to handle here, en zijn ze me liever kwijt dan rijk. Behalve Randomrythm natuurlijk <3 ^^
    Dus bij deze, ik ben geen moderator meer!

    reuren kan ik er niet om, aangezien geen enkel mod verder het lef had zelf naar me toe te komen in deze kwestie, wat ik erg humoristisch vind.
    Blijkbaar miste dat 'respect' voor mijn verdere inzet die ik als moderator hier al die tijd heb gegeven.

    Maargoed aan alle andere op Quizlet, spam maar naar hartelust, want ik zal je niet meer straffen.

    [ bericht aangepast op 3 jan 2010 - 22:22 ]

    Cherished schreef:
    (...)
    Mods hadden een probleem met mij. Of voor zover ik weet, niet eens alle.
    Maar van hen heb ik, na enkel wat scheldwoorden een paar maanden terug, niets gehoord.
    Dat ze dan bij Rutger gaan uithuilen vind ik slap.

    Ik weet niet of het je bedoeling is, maar je zet nu echt een aantal users tegen de mods op. Dat vind ik slap.


    -

    Cherished schreef:
    (...)
    Respect is ver te zoeken, hoeveel ava's er ook over mogen zijn.
    Maar dat is altijd zo geweest op Quizlet. xD
    Als mod, of als users.
    Ik weet het. :p


    Nou niet altijd. Een hele tijd geleden was het gewoon gezellig hier. maar toen ging iedereen elkaar opeens verneuken. en toen was het BOEM! over gezellige quizlet.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Manhattan schreef:
    (...)
    Na proeftijd ontslagen. :x
    Ja ;x


    when words fail, music speaks.

    Cherished schreef:
    (...)
    Respect is ver te zoeken, hoeveel ava's er ook over mogen zijn.
    Maar dat is altijd zo geweest op Quizlet. xD
    Als mod, of als users.
    Ik weet het. :p

    En met zulke topics wordt de sfeer er alleen maar minder op :X


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Everlasting schreef:
    (...)
    Ik weet niet of het je bedoeling is, maar je zet nu echt een aantal users tegen de mods op. Dat vind ik slap.

    Ik weet dat je het voor je vriendinnetje opneemt.
    Had ik ook gedaan. No offence, hopelijk kan je mijn plaatsje innemen.

    Chased schreef:
    (...)

    Nou niet altijd. Een hele tijd geleden was het gewoon gezellig hier. maar toen ging iedereen elkaar opeens verneuken. en toen was het BOEM! over gezellige quizlet.
    Ja omdat alle leuke mensen eraf gekickt werden.


    when words fail, music speaks.

    Chased schreef:
    (...)

    Nou niet altijd. Een hele tijd geleden was het gewoon gezellig hier. maar toen ging iedereen elkaar opeens verneuken. en toen was het BOEM! over gezellige quizlet.

    Loooong ago.


    En met zulke topics wordt de sfeer er alleen maar minder op

    Ik zit er niet mee :'D
    Wat jammer.

    aah, jammer.


    blame the bully.

    De sfeer wordt niet minder. Helemaal niet, ik vind het leuk. Tanks Tara.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Taar, ik vond jou 'botte' altijd wel leuk. Gha, tenzij het bij mij was. Dan is het niet leuk meer.(cat)
    Maar dat is volgens mij nooit/1x gebeurd?


    everything, in time

    Cherished schreef:
    (...)
    Ik weet dat je het voor je vriendinnetje opneemt.
    Had ik ook gedaan. No offence, hopelijk kan je mijn plaatsje innemen.
    Ola, ik was eten ik zie nu net pas dat ze ook aan het reageren was. Jammer dan, maar je denkt alweer verkeerd. En we laten dit open voor jou in de hoop dat mensen normaal reageren maar je blijft alleen maar stoken.

    Ook al ben je geen mod meer, dat wil niet zeggen dat we geen respect meer voor je op kunnen en willen brengen. Waarom denk je anders dat we dit topic voor je open laten. Ook omdat jij je zegje kwijt wilt -overduidelijk en logisch- maar toch..


    Wie du mir, so ich dir.

    Tara, ik vind het wel een beetje raar dat nu je geen mod meer bent, opeens alles slecht is aan Q. Dat vind ik backstabbing van jou, aangezien je zelf laat zien dat je voor deze site staat door mod te zijn. En het lijkt alsof je jezelf te goed vindt om een gewone user te zijn [/Ga dit niet verkeerd opvatten enzo..]
    Maarja laten we hopen dat dat ikwilrespect ding wel werkt en dat het verdomme een keer GEZELLIG wordt op Q.
    Als iedereen negatief blijft doen heeft het inderdaad geen zin meer nee.

    [ bericht aangepast op 3 jan 2010 - 19:30 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Nou, dan dankjewel voor het verpesten hoor, Tara!
    Pfft... Nu ik je reacties en alles zo zie, begrijp ik wel waarom de andere mods niks meer van je moesten...


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ladybird schreef:
    Tara, ik vind het wel een beetje raar dat nu je geen mod meer bent, opeens alles slecht is aan Q. En het lijkt alsof je jezelf te goed vindt om een gewone user te zijn [/Ga dit niet verkeerd opvatten enzo..]
    Maarja laten we hopen dat dat ikwilrespect ding wel werkt en dat het verdomme een keer GEZELLIG wordt op Q.
    Als iedereen negatief blijft doen heeft het inderdaad geen zin meer nee.

    Alles slecht?
    Jongeh dit is the place to be als het om afkraken enzo gaat.
    Perfect om stoom af te blazen.
    Face it, het is niet de meest gezellige site.
    Het enige leuke voor mij eraan was modderen. Maarjaaaa.

    Christmas schreef:
    Taar, ik vond jou 'botte' altijd wel leuk. Gha, tenzij het bij mij was. Dan is het niet leuk meer.(cat)
    Maar dat is volgens mij nooit/1x gebeurd?

    Noh geloof het ook niet.
    Nooit een reden voor gehad. ^^