• Ja helaas pindakaas!
    Ik kreeg net het bericht binnen dat de moddies hier me weg wilde hebben. Heel spijtig inderdaad.
    Ik kan zeker niet zeggen dat ik er de laatste tijd veel was, nee.
    Reden daarvoor was dat ik naast mijn echte werk wat elke dag van 9 tot 6, of soms zelf tot half 11 is, en daarnaast het runnen van een fanclub, vaak leidt tot minder online komen op Quizlet.

    Verder ben ik geloof ik een te sarcastische bitch to handle here, en zijn ze me liever kwijt dan rijk. Behalve Randomrythm natuurlijk <3 ^^
    Dus bij deze, ik ben geen moderator meer!

    reuren kan ik er niet om, aangezien geen enkel mod verder het lef had zelf naar me toe te komen in deze kwestie, wat ik erg humoristisch vind.
    Blijkbaar miste dat 'respect' voor mijn verdere inzet die ik als moderator hier al die tijd heb gegeven.

    Maargoed aan alle andere op Quizlet, spam maar naar hartelust, want ik zal je niet meer straffen.

    [ bericht aangepast op 3 jan 2010 - 22:22 ]

    Kingdom schreef:
    Charissa gaat blij zijn en ik ook. :Y)
    Weer een mod minder _O_

    Dat is nou weer jammer, die besmeuring van het topic met die naam.
    Maargoed.

    Ladybird schreef:
    En de discussie in dit topic wordt zieliger en zieliger..

    Maar dat is het grappige van dit topic. Daarom houd ik er van.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Cherished schreef:
    (...)
    Jahoor, je wilt niet weten hoe blij ik ermee ben.
    Haha waarom maak je er dan zo'n probleem-topic van. -plat-


    when words fail, music speaks.

    Quizlet wordt er steeds gezelliger op.
    Weet je wat ik denk? Dat nu Tara weggaat er ineens een heleboel mensen hun mond open durven te trekken.

    [ bericht aangepast op 3 jan 2010 - 19:06 ]


    rules don't stop me

    Willen jullie even ontopic blijven svp.


    "I shut my eyes in order to see.'

    ICHLIEBEROSE schreef:
    (...)Samen? :9~


    MEt z'n drieen!!


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Cherished schreef:
    (...)
    Dat is nou weer jammer, die besmeuring van het topic met die naam.
    Maargoed.
    Charissa Charissa Charissa Charissa Charissa Charissa Charissa Charissa Charissa Charissa Charissa Charissa Charissa Charissa Charissa Charissa Charissa Charissa Charissa Charissa Charissa Charissa Charissa Charissa Charissa Charissa Charissa Charissa Charissa Charissa Charissa Charissa Charissa Charissa Charissa Charissa Charissa Charissa Charissa Charissa Charissa Charissa Charissa Charissa Charissa Charissa Charissa Charissa Charissa Charissa Charissa Charissa Charissa Charissa Charissa Charissa Charissa Charissa Charissa Charissa Charissa Charissa Charissa Charissa Charissa Charissa Charissa Charissa Charissa Charissa Charissa Charissa Charissa Charissa


    when words fail, music speaks.

    Onderbroek schreef:
    Laten we even oorlog voeren over het feit dat Tara respectloos weggedrukt is door de andere mods.

    Ik vind het raar, wij, de users, moeten altijd met respect met elkaar omgaan. En nu blijkt dat de mod's onderling het niet eens kunnen.


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Moest er trouwens niet ALLANG een slotje op? En dat terwijl er veel Mods in dit topic zitten :X Niet gemeen bedoeld maar omdat het een beetje uit de hand aan het lopen is.


    I live for the applause, you will die for it.

    HALLO?!

    Iemand laten weten dat het over is is nooit makkelijk en komt altijd hard aan. Ik denk dat het beter is dat Rutger het heeft gedaan dan alle mods los. Dan zou er pas ruzie zijn. En die avatars hebben iets met morgen te maken, zeggen ze. Dus houd het allemaal even gezellig okay? Dat er wat ruzie was onder de mods hoeft niet te betekenen dat wij dat nu ook moeten doen, kom op.

    Dat was het...


    -

    Chased schreef:
    (...)

    MEt z'n drieen!!
    YES PLEASE :9~


    when words fail, music speaks.

    Cherished schreef:
    (...)
    Dat is nou weer jammer, die besmeuring van het topic met die naam.
    Maargoed.

    Dat vind ik niet lief. (cat)

    Sorry. :x

    [ bericht aangepast op 3 jan 2010 - 19:07 ]

    Lordy schreef:
    Quizlet wordt er steeds gezelliger op.
    Weet je wat ik denk? Dat nu Tara weggaat er ineens een heleboel mensen hun mond open durven te trekken.

    Aha, I totally agree. De andere mods hebben totaal geen aanzien. Misschien moeten ze daar eens aan gaan werken.


    Bored.

    Hush schreef:
    (...)
    Maar dat is het grappige van dit topic. Daarom houd ik er van.

    Daar geef ik je groot gelijk in :'D
    Maarja, ik heb mijn mening al gezegd in dit topic dus blijf ik het maar van een afstandje heel amuserend vinden, ben benieuwd hoelang dat gaat lukken..
    Het topic gaat wel damn snel trouwens.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Shambhala schreef:
    Moest er trouwens niet ALLANG een slotje op? En dat terwijl er veel Mods in dit topic zitten :X Niet gemeen bedoeld maar omdat het een beetje uit de hand aan het lopen is.

    Volgens mij valt dat wel mee.
    Spammers waarschuwen voor sluiten. ;)
    Teminste zo ging dat in mijn tijd xDDD

    [ bericht aangepast op 3 jan 2010 - 19:09 ]