• Ja helaas pindakaas!
    Ik kreeg net het bericht binnen dat de moddies hier me weg wilde hebben. Heel spijtig inderdaad.
    Ik kan zeker niet zeggen dat ik er de laatste tijd veel was, nee.
    Reden daarvoor was dat ik naast mijn echte werk wat elke dag van 9 tot 6, of soms zelf tot half 11 is, en daarnaast het runnen van een fanclub, vaak leidt tot minder online komen op Quizlet.

    Verder ben ik geloof ik een te sarcastische bitch to handle here, en zijn ze me liever kwijt dan rijk. Behalve Randomrythm natuurlijk <3 ^^
    Dus bij deze, ik ben geen moderator meer!

    reuren kan ik er niet om, aangezien geen enkel mod verder het lef had zelf naar me toe te komen in deze kwestie, wat ik erg humoristisch vind.
    Blijkbaar miste dat 'respect' voor mijn verdere inzet die ik als moderator hier al die tijd heb gegeven.

    Maargoed aan alle andere op Quizlet, spam maar naar hartelust, want ik zal je niet meer straffen.

    [ bericht aangepast op 3 jan 2010 - 22:22 ]

    ICHLIEBEROSE schreef:
    (...)YES PLEASE :9~


    Oke cool (':


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Manhattan schreef:
    (...)
    Dat vind ik niet lief. (cat)

    Sorry. :x

    En dat vind jezus dus ook.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Vanaf morgen worden alle users geacht respectvol met elkaar om te gaan.
    Alleen is respect ver te zoeken ...


    Bored.

    Hush schreef:
    (...)
    En dat vind jezus dus ook.
    Daar hoort zo'n sexy smiley van jou bij! :9~


    when words fail, music speaks.

    Raar jouw Usernaam in het rood. Ga je nu ook helemaal stoppen met Q? Dat zou best kut zijn, want jouw opmerkingen zijn cool. Ondanks dat ik je helemaal niet ken, ofzo.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Everlasting schreef:
    HALLO?!

    Iemand laten weten dat het over is is nooit makkelijk en komt altijd hard aan. Ik denk dat het beter is dat Rutger het heeft gedaan dan alle mods los. Dan zou er pas ruzie zijn. En die avatars hebben iets met morgen te maken, zeggen ze. Dus houd het allemaal even gezellig okay? Dat er wat ruzie was onder de mods hoeft niet te betekenen dat wij dat nu ook moeten doen, kom op.

    Dat was het...

    Agree!
    Ik vind sommige mensen nu wel erg lullige reacties plaatsen :X


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Cherished schreef:
    (...)
    Dat is nou weer jammer, die besmeuring van het topic met die naam.
    Maargoed.

    -smeert-
    Ook een boterham?


    All was well.

    Kingdom schreef:
    Charissa gaat blij zijn en ik ook. :Y)
    Weer een mod minder _O_

    ze gaan vast weer een nieuwe zoeken, hoop ik


    ¦

    DarkPassion schreef:
    Vanaf morgen worden alle users geacht respectvol met elkaar om te gaan.
    Alleen is respect ver te zoeken ...

    Al hebben mods dat soms zelf niet eens.


    I need you like a heart needs a beat

    ICHLIEBEROSE schreef:
    (...)Charissa Charissa Charissa Charissa Charissa Charissa Charissa Charissa Charissa Charissa Charissa Charissa Charissa Charissa Charissa Charissa Charissa Charissa Charissa Charissa Charissa Charissa Charissa Charissa Charissa Charissa Charissa Charissa Charissa Charissa Charissa Charissa Charissa Charissa Charissa Charissa Charissa Charissa Charissa Charissa Charissa Charissa Charissa Charissa Charissa Charissa Charissa Charissa Charissa Charissa Charissa Charissa Charissa Charissa Charissa Charissa Charissa Charissa Charissa Charissa Charissa Charissa Charissa Charissa Charissa Charissa Charissa Charissa Charissa Charissa Charissa Charissa Charissa Charissa

    Hallelujaaaa (cat)


    All was well.

    Lordy schreef:
    Quizlet wordt er steeds gezelliger op.
    Weet je wat ik denk? Dat nu Tara weggaat er ineens een heleboel mensen hun mond open durven te trekken.

    Ik denk dat het meer is dat veel mensen het niet meer nodig vinden om te asskissen, dat deed echt meer dan 50% van de mensen, het was kinda opvallend dat dat vooral tegenover Tara werd gedaan eigenlijk.. Misschien omdat ze kinda intimiderend over kon komen?
    En over heel dat 'ik wil respect' ding, laten we daar niet over discusseren, dat zien we morgen wel.
    Laten we gewoon allemaal alvast gaan feesten omdat ik woensdag jarig ben, dát is pas gezellig! :Y)
    Okélaatstekeersorryikbenalweg.

    [ bericht aangepast op 3 jan 2010 - 19:13 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Sentiment schreef:
    Raar jouw Usernaam in het rood. Ga je nu ook helemaal stoppen met Q? Dat zou best kut zijn, want jouw opmerkingen zijn cool. Ondanks dat ik je helemaal niet ken, ofzo.

    Haha nou veel meer heb ik hier niet te doen.
    Maar even kijken hoe het leven als users en alle spammogelijkheden erbij is wel aantrekkelijk :x

    Sorry dat ik dit zeg en het is niet aanvallend bedoeld maar:

    Kijk wij weten niet het hele verhaal. en wij weten ook niet alles wat er onderling gebeurd is, dus iedereen zit nu wel de rest van de mods af te kraken, maar daar schieten we niet veel mee op. Dus laten we gewoon even ontopic blijven. en respect houden voor de rest van de mods.

    [ bericht aangepast op 3 jan 2010 - 19:13 ]


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Kingdom schreef:
    (...)
    Hallelujaaaa (cat)
    Ghehe. (cat)


    when words fail, music speaks.

    Wajo, wat een respect hierzo. Kom op zeg, zijn jullie drie? Sirieus, als jullie mod waren en jullie waren zo aan de kant gezet dan zaten jullie te janken als een baby.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.