• Ja helaas pindakaas!
    Ik kreeg net het bericht binnen dat de moddies hier me weg wilde hebben. Heel spijtig inderdaad.
    Ik kan zeker niet zeggen dat ik er de laatste tijd veel was, nee.
    Reden daarvoor was dat ik naast mijn echte werk wat elke dag van 9 tot 6, of soms zelf tot half 11 is, en daarnaast het runnen van een fanclub, vaak leidt tot minder online komen op Quizlet.

    Verder ben ik geloof ik een te sarcastische bitch to handle here, en zijn ze me liever kwijt dan rijk. Behalve Randomrythm natuurlijk <3 ^^
    Dus bij deze, ik ben geen moderator meer!

    Treuren kan ik er niet om, aangezien geen enkel mod verder het lef had zelf naar me toe te komen in deze kwestie, wat ik erg humoristisch vind.
    Blijkbaar miste dat 'respect' voor mijn verdere inzet die ik als moderator hier al die tijd heb gegeven.

    Maargoed aan alle andere op Quizlet, spam maar naar hartelust, want ik zal je niet meer straffen.

    [ bericht aangepast op 3 jan 2010 - 22:23 ]

    xBabyxFacex schreef:
    (...)

    ^^ Gefeliciteerdddd(flower)

    Het is wel ietsje te laat maja beter te laat dn nooit hea ?

    Dankjee!
    Gha, ik vind dat het nog kan. Is nu pas 2 weken geleden.
    -Maar nu voel ik me 2(cat)-


    everything, in time

    Weet je, zo verneuk je Quizlet dus. En kom nou niet zeiken over: 'Quizlet was vroeger zo geweldig' En janken en zeuren. Jullie maken het er nu naar fuck jullie.

    Onderbroek schreef:
    (...)

    Wie zegt dat we geen kleuters van vijf jaar zijn?

    Ja, sarcasme is leuk! :Y)


    -

    Lordy schreef:
    (...)
    Als echte moeders voor ons!
    We houden hier zo veel van elkaar dat het lijkt alsof we elkaar haten!


    Dus dit is wat ze moederliefde noemen!
    Nou, daar kunnen menig ouders nog van leren, hoor!


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    xAutomatisch schreef:
    sereius kan een mod dit topic sluiten (cat)


    ja echt he, als het geruzie zo door gaat.


    we've only said goodbye with words

    nouja, het zal wel kinda dom zijn ofzo =3
    maar ik wil even zeggen tegen cherished; jammer dat je geen mod meer bent =3
    -einde van dit bericht-

    Sensible schreef:
    Weet je, zo verneuk je Quizlet dus. En kom nou niet zeiken over: 'Quizlet was vroeger zo geweldig' En janken en zeuren. Jullie maken het er nu naar fuck jullie.
    Nu is het weer zoals vroeger
    WAT LEUK =DDDDDDD


    We can only learn to love by loving.

    Nou gezien het feit ik een pedagogische opleiding doe weet ik echt wel waar ik het over heb ;) dus kom niet populair doen daar kan ik niet tegen (A)
    En zeg geen schat tegen me dan moet ik kotsen

    [ bericht aangepast op 3 jan 2010 - 20:39 ]

    Sensible schreef:
    Weet je, zo verneuk je Quizlet dus. En kom nou niet zeiken over: 'Quizlet was vroeger zo geweldig' En janken en zeuren. Jullie maken het er nu naar fuck jullie.


    We houden ook van jou (cat)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Jongens, als we nu gewoon allemaal weer gaan huilen omdat ik weg ben als mod?

    Sensible schreef:
    Weet je, zo verneuk je Quizlet dus. En kom nou niet zeiken over: 'Quizlet was vroeger zo geweldig' En janken en zeuren. Jullie maken het er nu naar fuck jullie.


    wie zegt dat Quizlet niet al verneukt IS ?


    I solemny swear i am up to no good

    SKANDAR schreef:
    (...)

    ja echt he, als het geruzie zo door gaat.


    dan wordt het rellen op het forum denk ik (cat)

    Geesz schreef:
    (...)

    Dus dit is wat ze moederliefde noemen!
    Nou, daar kunnen menig ouders nog van leren, hoor!

    Zeker wel! Mijn moeder houdt echt niet zo veel van me als alle quizletters doen hoor!


    rules don't stop me

    Jullie zien de humor er niet van in.
    Niet zo sentimenteel doen. Maak er gebruik van dat je nu mag spammen en oftopic. (:


    everything, in time

    Sensible schreef:
    Weet je, zo verneuk je Quizlet dus. En kom nou niet zeiken over: 'Quizlet was vroeger zo geweldig' En janken en zeuren. Jullie maken het er nu naar fuck jullie.


    Er zijn wel meer mensen die het naar de fuck maken, dat zijn niet alleen maar de users.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.