• Ja helaas pindakaas!
    Ik kreeg net het bericht binnen dat de moddies hier me weg wilde hebben. Heel spijtig inderdaad.
    Ik kan zeker niet zeggen dat ik er de laatste tijd veel was, nee.
    Reden daarvoor was dat ik naast mijn echte werk wat elke dag van 9 tot 6, of soms zelf tot half 11 is, en daarnaast het runnen van een fanclub, vaak leidt tot minder online komen op Quizlet.

    Verder ben ik geloof ik een te sarcastische bitch to handle here, en zijn ze me liever kwijt dan rijk. Behalve Randomrythm natuurlijk <3 ^^
    Dus bij deze, ik ben geen moderator meer!

    Treuren kan ik er niet om, aangezien geen enkel mod verder het lef had zelf naar me toe te komen in deze kwestie, wat ik erg humoristisch vind.
    Blijkbaar miste dat 'respect' voor mijn verdere inzet die ik als moderator hier al die tijd heb gegeven.

    Maargoed aan alle andere op Quizlet, spam maar naar hartelust, want ik zal je niet meer straffen.

    [ bericht aangepast op 3 jan 2010 - 22:23 ]

    Saviour schreef:
    Ik vind het echt vet jammer, ook al was je de laatste tijd niet zo actief, je was wel één van de meest actieve mods dat er op Quizlet zat/zit. Hiermee wil ik niets zeggen tegenover de andere mods, zij doen ook wat er van hen verwacht wordt, natuurlijk.
    Maar, en dit is gewoon mijn mening, ik vind je één van de beste mods dat ik heb meegemaakt hier op de tijd dat ik op Quizlet zat.

    Dankjewel :)

    Best wel kansloos, aandacht te kort?


    when words fail, music speaks.

    xCIxTHx schreef:
    (...)

    had ik jouw misschien iets gevraagd?...

    Nee, maar jij had ook niet gevraagd of jij jouw mening mocht zeggen. Dus Sonja mag haar mening ook best uiten en reageren op jouw mening. (:


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Yay,
    er doen er al meer mee! (:

    Maar je gaat toch niet weg - weg?
    Ik dacht alleen mod weg?


    everything, in time

    ICHLIEBEROSE schreef:
    Best wel kansloos, aandacht te kort?

    Je kent me toch.

    Hell yeah, daar gaan we weer, met z'n alle tegen de modjes.


    -

    xCIxTHx schreef:
    hallo mensen?

    chrished, Ik snap best wel dat je boos bent, maar om iedereen hier tegen elkaar op te zetten heeft ook geen zin. Dit is niet gemeen bedoeld, maar het is toch niet het einde van de wereld? En is dit nu wat je echt wilt? Mensen tegen elkaar opzetten? Nou, hou er alstublieft mee op.

    En de rest van de mensen hier:, Willen jullie ophouden met elkaar af te kraken, ook naar de mods toe. want ik -en vast wel meer mensen- ergeren zich hier enorm aan. Het is toch niet het einde van de wereld?

    Nu hoef je jezelf niet aansprakelijk te voelen, want dit is naar iedereen toe ^^ en het is mijn mening.

    Als je dit nog vaak gaat zeggen gaan ze het nog aanzien als spam. (cat)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    xCIxTHx schreef:
    (...)

    had ik jouw misschien iets gevraagd?...

    op zo'n jezus verhaal moet ik wel reageren

    Onderbroek schreef:
    Sirieus, even tegen iedereen die wat tegen deel 2 van dit topic heeft.

    Als er een topic is als 'welk nummer luister je nu?' en er komt een deel 2 gaat toch ook niet iedereen zeiken.


    Dit is een ander geval? Je kan muziek niet vergelijken met een ruzie tussen de mods en waarom zal je der nou over doorzeiken dat je der uit bent gegooid dat weten we nu ook al.


    "Let them eat cake!"

    xCIxTHx schreef:
    (...)

    dankje :)

    Jullie bereiken hier niks mee, aangezien de overheid er heel anders over denkt :'D


    your eyes are like stars in the night.

    Cherished schreef:
    (...)
    Je kent me toch.

    Je? wij bedoel je (':


    your eyes are like stars in the night.

    Nu ben ik en meeloper, omdat jezus dat toch zegt.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Cherished schreef:
    (...)
    Je kent me toch.

    Je? ons bedoel je (':


    your eyes are like stars in the night.

    Ik vind het kut voor je dat je geen mod meer bent en dat heb ik al in het vorige topic gezegt maar om nou deel 2 te maken?

    Maar als je er niet om treurt wrm maak je dan nog een topic aan?
    Zo komen er ruzie's hoor..


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    OverMyHead schreef:
    (...)
    Uhuh...

    @Sem
    Een vriendin vindt jouw reacties geweldig 8D
    *Buigt* Dankú dankú. Ik voel me vereerd. Het is fantastisch om regisseur te zijn van de film Bitchfight-die-nergens-op-slaat.(nerd)

    Maar ff serieus, kinders, kom erbij, dit slaat ook echt nergens op. Het is normaal dat de beheerder van Quizlet (Rutger) het haar verteld. Ik denk dat dat overal zo gaat?


    I live for the applause, you will die for it.