• Ja helaas pindakaas!
    Ik kreeg net het bericht binnen dat de moddies hier me weg wilde hebben. Heel spijtig inderdaad.
    Ik kan zeker niet zeggen dat ik er de laatste tijd veel was, nee.
    Reden daarvoor was dat ik naast mijn echte werk wat elke dag van 9 tot 6, of soms zelf tot half 11 is, en daarnaast het runnen van een fanclub, vaak leidt tot minder online komen op Quizlet.

    Verder ben ik geloof ik een te sarcastische bitch to handle here, en zijn ze me liever kwijt dan rijk. Behalve Randomrythm natuurlijk <3 ^^
    Dus bij deze, ik ben geen moderator meer!

    Treuren kan ik er niet om, aangezien geen enkel mod verder het lef had zelf naar me toe te komen in deze kwestie, wat ik erg humoristisch vind.
    Blijkbaar miste dat 'respect' voor mijn verdere inzet die ik als moderator hier al die tijd heb gegeven.

    Maargoed aan alle andere op Quizlet, spam maar naar hartelust, want ik zal je niet meer straffen.

    [ bericht aangepast op 3 jan 2010 - 22:23 ]

    Saviour schreef:
    (...)
    Als je dit nog vaak gaat zeggen gaan ze het nog aanzien als spam. (cat)


    -plat-

    Onderbroek schreef:
    Sirieus, even tegen iedereen die wat tegen deel 2 van dit topic heeft.

    Als er een topic is als 'welk nummer luister je nu?' en er komt een deel 2 gaat toch ook niet iedereen zeiken.

    Nee, want dat is anders. Dat is niet een 'ik ben boos omdat ik geen mod meer ben topic.'
    -Niet gemeen bedoelt.-

    Sonja schreef:
    (...)

    jaja dat zei je net ook al, miss is er een reden dat niemand reageerd? like nobody cares!!

    En het wordt echt zielig als men degenen die de boel een beetje proberen te redden gaan lopen afzeiken..
    Gedeelde 1e plaats met nog een topic openen om maar genoeg aandacht te krijgen zodat je nog zo ver mogelijk iedereen opstoken tegen de mods, want dat is gewoon wat je doet en het slaat helemaal nergens op. Dan had je toen je zelf mod was ook niet moeten lopen zeuren dat jij niet genoeg respect zou krijgen, want nou doe je precies hetzelfde, dit kan echt niet alleen hun schuld zijn en ik begrijp hun keuze totaal, als je kijkt hoe je nu doet.
    En aan de andere kant is het logisch dat je boos bent en je hebt het recht ook, maar ga anderen er niet in meeslepen door heel de sfeer te proberen te verpesten alleen omdat het voor jouzelf niet meer leuk is, dat zou ronduit zielig zijn.
    Hoi steph, klootsandaal (H)


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    JoJudicious schreef:
    (...)
    Nee, maar jij had ook niet gevraagd of jij jouw mening mocht zeggen. Dus Sonja mag haar mening ook best uiten en reageren op jouw mening. (:


    klopt :) dus reageer ik hier weer op.. en ik wil er even bij zeggen dat het niet slim was om een 2de topic te maken. :)

    [ bericht aangepast op 3 jan 2010 - 20:06 ]

    Everlasting schreef:
    Hell yeah, daar gaan we weer, met z'n alle tegen de modjes.
    Ik niet ;D Iedereen is gelijk hier, verdomme. :3 Mod of niet.


    I live for the applause, you will die for it.

    KhanCollapse schreef:
    (...)
    Nee, want dat is anders. Dat is niet een 'ik ben boos omdat ik geen mod meer ben topic.'
    -Niet gemeen bedoelt.-

    Om eerlijk te zijn vind ik dat iedereen het recht heeft om een deel 2 van zijn of haar topic te openen.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Shambhala schreef:
    (...)*Buigt* Dankú dankú. Ik voel me vereerd. Het is fantastisch om regisseur te zijn van de film Bitchfight-die-nergens-op-slaat.(nerd)

    Maar ff serieus, kinders, kom erbij, dit slaat ook echt nergens op. Het is normaal dat de beheerder van Quizlet (Rutger) het haar verteld. Ik denk dat dat overal zo gaat?


    Krijg ik een hoofdrol?(cat)

    Oeh, ik hou van dit topic.
    Ineens een stuk meer leven hier. (:
    Maar ik had Tara ingevuld als beste mod toen er die lijst was. Dan eis ik hem te mogen aanpassen!


    everything, in time

    Haha hoe vet grappig, een gigantische ruzie. Straks is heel Quizlet naar de neuk en moeten jullie geen ruzie meer maken. Hahahaha, ik lach me ziek.

    Ik ben het eens met Anouk en Sem :Y)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Man, dit hier is best kansloos. Maar je kan ook niet ontkennen dat het leuk is. (cat)


    All was well.

    Candlelight schreef:
    Haha hoe vet grappig, een gigantische ruzie. Straks is heel Quizlet naar de neuk en moeten jullie geen ruzie meer maken. Hahahaha, ik lach me ziek.
    LOL LOL LOL!


    I live for the applause, you will die for it.

    Ladybird schreef:
    (...)
    En het wordt echt zielig als men degenen die de boel een beetje proberen te redden gaan lopen afzeiken..
    Gedeelde 1e plaats met nog een topic openen om maar genoeg aandacht te krijgen zodat je nog zo ver mogelijk iedereen opstoken tegen de mods, want dat is gewoon wat je doet en het slaat helemaal nergens op. Dan had je toen je zelf mod was ook niet moeten lopen zeuren dat jij niet genoeg respect zou krijgen, want nou doe je precies hetzelfde, dit kan echt niet alleen hun schuld zijn en ik begrijp hun keuze totaal, als je kijkt hoe je nu doet.
    En aan de andere kant is het logisch dat je boos bent en je hebt het recht ook, maar ga anderen er niet in meeslepen door heel de sfeer te proberen te verpesten alleen omdat het voor jouzelf niet meer leuk is, dat zou ronduit zielig zijn.
    Hoi steph, klootsandaal (H)


    Hoi Joy, kurk (H)
    Beter kom je btw online

    on topic;
    het ís zielig, ten eerste om er een ramp over te maken terwijl ze er zelf niet om treurt, ten tweede omdat ze hiermee in mijn gezicht best wel aandacht mee zoekt. en ten derde; ze verpest de sfeer nu ook voor andere doordat er nu ruzies worden opgestookt.


    your eyes are like stars in the night.

    Ladybird schreef:
    (...)
    En het wordt echt zielig als men degenen die de boel een beetje proberen te redden gaan lopen afzeiken..
    Gedeelde 1e plaats met nog een topic openen om maar genoeg aandacht te krijgen zodat je nog zo ver mogelijk iedereen opstoken tegen de mods, want dat is gewoon wat je doet en het slaat helemaal nergens op. Dan had je toen je zelf mod was ook niet moeten lopen zeuren dat jij niet genoeg respect zou krijgen, want nou doe je precies hetzelfde, dit kan echt niet alleen hun schuld zijn en ik begrijp hun keuze totaal, als je kijkt hoe je nu doet.
    En aan de andere kant is het logisch dat je boos bent en je hebt het recht ook, maar ga anderen er niet in meeslepen door heel de sfeer te proberen te verpesten alleen omdat het voor jouzelf niet meer leuk is, dat zou ronduit zielig zijn.
    Hoi steph, klootsandaal (H)


    dankje(flower)

    Tara, je geniet ervan he? (cat)
    Met een grote bak popcorn erbij x'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Nu moet ik weg wat gemeen oO


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.