• Voor wie heb jij nou ontzettend veel respect? Voor je ouders? Je vriendin, vriendje, broertje of zusje? Of misschien wel je opa of oma? Vertel hier wat je vind en waarom.

    Voor mijn ouders, mijn nicht, mijn moeder vooral. Ze heeft een harde tijd moeten doorstaan. En natuurlijk voor Taylor Swift.


    we've only said goodbye with words

    Voor een hele oude vriend van mij, Hij heeft een hele nare tijd achter de rug gehad. Alles ging fout enzo, maar nu is alles weer goed. (:


    Smiling but close to tears.

    Ik heb respect voor gothics, omdat ze gewoon cool zijn. (krul)


    Everyone wants happiness, no one wants pain, but you can't make a rainbow, without a little rain <3

    Ik heb respect voor mijn vriendinnen en familie. Maar ook voor mensen die echt ergens voor gaan, die hun doel willen bereiken en die vaak ook bereiken kosten wat het kost. Maar ook voor mensen die zichzelf durven te zijn, die lekker doen waar ze zin in hebben, dragen waar ze zin in hebben ongeacht wat andere mensen ervan vinden.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Ik heb veel respect heb voor de mensen die mij met respect behandelen, als iemand je slecht behandeld moet je die persoon gewoon opzij laten liggen.
    Het meeste respect heb ik voor een vriend van mij die elke dag enorm vrolijk, gemotiveerd en bemoedigend is (+hij is ontzettend gestoordxD)


    I'm confused! Wait maybe I'm not...

    Dat is niet zo moeilijk.

    Freddie Mercury (H)

    En niet alleen zijn stem en manier van performen. Ook de manier waarop hij met die slopende ziekte omging..
    Sterk tot het einde (H)


    ars moriendi

    Ik heb respect voor mensen die zichzelf blijven, en die zich niet laten beinvloeden door anderen, en voor mensen die er alles voor doen om hun droom waar te maken. =)


    “Behind the mask of ice that people wear, there beats a heart of fire.” - Paulo Coelho

    Lady gaga ook respect voor(l)

    Mn moeder,Mn Vader,Mn zus,Mn Broer,Mn beste vriend(huil)


    A little bit longer and I'll be fine

    Ik heb respect voor Jimi Hendrix, Bob Marley, Jimmy Page, Eddie Van Halen & Freddie Mercury :Y)

    Zijn hebben wereld muziek getoond en voor vele waren zijn inspiratie (:


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Ik heb respect voor mensen die weten wat ze willen en er ook echt voor gaan..


    Everyone wants their own prince on the white horse.

    Iedereen die respect heeft voor mij.


    Cowards die many times before their deaths.

    Haha, ehm, voor die mega beroemde mensen, met al die paparazzi. (:

    voor mijn vrienden en opa!

    [ bericht aangepast op 4 juni 2010 - 17:43 ]


    "All our DREAMS can come true, if we have the courage to pursue them" -Walt Disney

    Voor mijn vrienden, familie en alle mensen die voor mij respect hebben en de mensen die moeten vechten om iets te bereiken of beter te worden van een ziekte. Voor iedereen die zich sterk houdt, of zijn gevoellens uit. Gewoon voor iedereen die iets doet dat me aanspreekt.


    And now we're counting down to Phase Zero.