• Fanmeeting in Gent

    Hebben jullie zin om op 15 augustus naar een fanmeeting te komen in Gent? Wil je dan iets laten weten. Stuur gewoon een mailtje naar meinewelt@live.be of naar mij (DarkAngel94@live.be en dan stuur ik het wel door naar haar) en dan zal zij alle uitleg geven. Ik heb al gehoord dat er niet veel mensen komen, dus daarom dat ik graag nog wat reclame maak. We spreken af om 14 uur aan de Zuid. Daar geraak je makkelijk met de tram of de bus. Natuurlijk komen we dan allemaal zoveel mogelijk Tokio Hotel gekleed. Wat we allemaal gaan doen weet ik niet, maar zorg maar voor condooms, krijt, fluitjes, ... Als je zelf nog dingen weet, gewoon mee brengen.
    Laten jullie dan iets weten als jullie meegaan?

    x Hann

    waarom condooms?


    |Stop stop stop talking that Blah blah blah|

    sorry, dat lukt nooit, ik ga nu zaterdag naar Leuven en nog es zo'n stunt uithalen lukt me echt nooit.
    het spijt me

    jammer want ik moet werken & kheb ook geen zin om in tokio hotel kledij te lopen =s sorry..

    noop x'D ik zit dan in centerparcs x'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    waarom condooms?


    Weet ik niet xD
    Om op te blazen of zo!
    Ik heb zelf maar een beetje informatie, want ik ben namelijk diegen niet die de fanmeeting organiseerd.

    x

    ik kan niet dan, ik zit dan in Griekenland :'D


    Tanya is de beste.

    ik kan niet dan, ik zit dan in Griekenland :'D


    Jammer
    :(

    noop x'D ik zit dan in centerparcs x'D


    Jammer!
    :(

    jammer want ik moet werken & kheb ook geen zin om in tokio hotel kledij te lopen =s sorry..


    Met Tokio Hotel kledij wordt er enkel een T-shirt, een pet of een trui bedoeld of zo. Meer niet !

    x'D

    sorry, dat lukt nooit, ik ga nu zaterdag naar Leuven en nog es zo'n stunt uithalen lukt me echt nooit.
    het spijt me


    Jammer!
    :(

    ik heb wel zin maar ik ga morge al naar zo meeting ^^xD

    Mss kom ik ^^ als ik mede reis maatjes vind ^^
    x33


    He's the reason for the teardrops

    (...)

    Weet ik niet xD
    Om op te blazen of zo!
    Ik heb zelf maar een beetje informatie, want ik ben namelijk diegen niet die de fanmeeting organiseerd.

    x



    Ik wil wel graag gaan,
    maar ik mag niet...(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)


    |Stop stop stop talking that Blah blah blah|

    ik heb wel zin maar ik ga morge al naar zo meeting ^^xD

    Mss kom ik ^^ als ik mede reis maatjes vind ^^
    x33


    Owkeej, ik hoop dat je er vind

    xD

    (...)


    Ik wil wel graag gaan,
    maar ik mag niet...(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)


    Jammer !

    xD

    yes ik zit dan in zeeland maar we zoude dagje naar gent gaan :D:D:D:D:D:D jahooo ik meot kommen!!!!