• Fanmeeting in Gent

    Hebben jullie zin om op 15 augustus naar een fanmeeting te komen in Gent? Wil je dan iets laten weten. Stuur gewoon een mailtje naar meinewelt@live.be of naar mij (DarkAngel94@live.be en dan stuur ik het wel door naar haar) en dan zal zij alle uitleg geven. Ik heb al gehoord dat er niet veel mensen komen, dus daarom dat ik graag nog wat reclame maak. We spreken af om 14 uur aan de Zuid. Daar geraak je makkelijk met de tram of de bus. Natuurlijk komen we dan allemaal zoveel mogelijk Tokio Hotel gekleed. Wat we allemaal gaan doen weet ik niet, maar zorg maar voor condooms, krijt, fluitjes, ... Als je zelf nog dingen weet, gewoon mee brengen.
    Laten jullie dan iets weten als jullie meegaan?

    x Hann

    Waar ligt Gent? In NL?


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    ik kan dan niet. sorryy..

    waarschijnelijk niet want s'avonds heb ik een feest plus blijft men bestie slapen en die ochtend ga ik fitnessen x]

    Waar ligt Gent? In NL?


    Nee, in België. Oost-Vlaanderen!

    xD

    waarschijnelijk niet want s'avonds heb ik een feest plus blijft men bestie slapen en die ochtend ga ik fitnessen x]


    Jammer:(

    ik kan dan niet. sorryy..


    Jammer:(

    NOG EEN FANMEETING IN GENT?

    -.-"


    /

    Dan kom ik niet. Ik woon in NL.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Fanmeeting in Gent[/u

    Hebben jullie zin om op 15 augustus naar een fanmeeting te komen in Gent? Wil je dan iets laten weten. Stuur gewoon een mailtje naar meinewelt@live.be of naar mij (DarkAngel94@live.be en dan stuur ik het wel door naar haar) en dan zal zij alle uitleg geven. Ik heb al gehoord dat er niet veel mensen komen, dus daarom dat ik graag nog wat reclame maak. We spreken af om 14 uur aan de Zuid. Daar geraak je makkelijk met de tram of de bus. Natuurlijk komen we dan allemaal zoveel mogelijk Tokio Hotel gekleed. Wat we allemaal gaan doen weet ik niet, maar zorg maar voor condooms, krijt, fluitjes, ... Als je zelf nog dingen weet, gewoon mee brengen.
    Laten jullie dan iets weten als jullie meegaan?

    x Hann


    Heeeeey lijkt me super,
    maar die dag is het pukkelpop :(
    alhoewel een th-fanmeeting ook tof moet zijn :P
    woon vlakbij gent dus keb er wel zin in xD
    late jullie anders weten hoe het zit op mn gastenboek ofzo??
    xx Kim

    Ik zit dat op de Malediven (huil)


    As they croak, i see myself in the pistol smoke.

    ik zou wel willen ma mijn nicht ga trouwen :@


    It may have escaped your notice, but life isn't fair ~ Severus Snape

    KUT, ik wil kome,
    maar kben blut :(
    en me ma wil me geen geld meer geve, omdat ik vorige keer 50 euro heb opgedaan om te gaan sjoppe :'(

    NOG EEN FANMEETING IN GENT?

    -.-"


    Uhuu xD

    Dan kom ik niet. Ik woon in NL.


    Begrijp ik wel, hoor! Ik zou ook niet naar Nederland gaan voor een fanmeeting xD

    Ik zit dat op de Malediven (huil)


    Jammer!:(