• Fanmeeting in Gent

    Hebben jullie zin om op 15 augustus naar een fanmeeting te komen in Gent? Wil je dan iets laten weten. Stuur gewoon een mailtje naar meinewelt@live.be of naar mij (DarkAngel94@live.be en dan stuur ik het wel door naar haar) en dan zal zij alle uitleg geven. Ik heb al gehoord dat er niet veel mensen komen, dus daarom dat ik graag nog wat reclame maak. We spreken af om 14 uur aan de Zuid. Daar geraak je makkelijk met de tram of de bus. Natuurlijk komen we dan allemaal zoveel mogelijk Tokio Hotel gekleed. Wat we allemaal gaan doen weet ik niet, maar zorg maar voor condooms, krijt, fluitjes, ... Als je zelf nog dingen weet, gewoon mee brengen.
    Laten jullie dan iets weten als jullie meegaan?

    x Hann

    ik zou wel willen ma mijn nicht ga trouwen :@


    Stomme nicht!
    Nee! Het is maar een lol, hoor

    xD

    KUT, ik wil kome,
    maar kben blut :(
    en me ma wil me geen geld meer geve, omdat ik vorige keer 50 euro heb opgedaan om te gaan sjoppe :'(


    Je hoeft niet persé condooms of zo te kopen, hé.
    Ik heb er toch dus.. Ik heb ook meer dan genoeg krijtjes en ik neem nog geld mee. Je kunt er best wat van mij lenen. Je hebt niet echt geld nodig. Tenzij je honger krijgt tussendoor

    x Hann

    ik kan nie kben op reis (huil)


    For once I want to be the car crash.

    ik kan nie kben op reis (huil)


    Jammer:(

    Ik kan niet =S
    Ik vertrek de dag erna op vakantie met een viendin & ik moet dan al men spullen inpakken =S
    Srryy


    Jullie zullen altyd by ons blyven x

    (...)

    Je hoeft niet persé condooms of zo te kopen, hé.
    Ik heb er toch dus.. Ik heb ook meer dan genoeg krijtjes en ik neem nog geld mee. Je kunt er best wat van mij lenen. Je hebt niet echt geld nodig. Tenzij je honger krijgt tussendoor

    x Hann
    nein, het probleem is dat ik redelijk ver van gent woon en dus de trein moet nemen :')

    ik kan helaas niet:(
    woon te tering ver af van Gent (Groningen¬¬)


    I am an idiot, I move.

    niet als reclame bedoeld, maaar mensen die TE VER WONEN om naar gent te gaan, 6september is er dus ook een meeting in rotterdam [ahoy] daar staat ook een topic over online;
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=5401

    als je dit ziet als reclame ofz verwijder je t maar..?

    niet als reclame bedoeld, maaar mensen die TE VER WONEN om naar gent te gaan, 6september is er dus ook een meeting in rotterdam [ahoy] daar staat ook een topic over online;
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=5401

    als je dit ziet als reclame ofz verwijder je t maar..?
    ik woon wel te ver van GEnt, maar dan aan de kant van Frankrijk, niet van Nederland :')

    ikk woon eigelijk bijna IN FRankrijk -_- nog 10 km en ik ben er :')

    Ik kan niet =S
    Ik vertrek de dag erna op vakantie met een viendin & ik moet dan al men spullen inpakken =S
    Srryy


    Jammer:(

    ik kan helaas niet:(
    woon te tering ver af van Gent (Groningen¬¬)


    Jammer:(

    Ik kan misschien [heel misschien] wel ;O


    all I want for christmas is a girlfriend

    Ik kan misschien [heel misschien] wel ;O


    Ow, PLEASE !
    KOMM KOM KOM !
    Ik vrees dat er erg weinig mensen gaan zijn !
    KOM KOM KOM KOM KOM

    x HannxD

    (...)

    Ow, PLEASE !
    KOMM KOM KOM !
    Ik vrees dat er erg weinig mensen gaan zijn !
    KOM KOM KOM KOM KOM

    x HannxD

    Ik zal proberen (A)


    all I want for christmas is a girlfriend

    (...)
    Ik zal proberen (A)


    Oké. Laat je mij dan iets weten? Of laat anders iets weten aan meinewelt@live.be
    Zij organiseerd het namelijk!

    xD