• okee ik wil ff dit zeggenn je ziet denk al wel waar het over gaat he nou ff nog de uitleg waarom die titel:

    nou Tom is altijd eigendunk en heeft vaak wel is grote mond als hij bij Georg Bill en Gustav is maar als hij alleen is is hij echt maar ook echt heel erg verlegen. hij laat het niet merken en verschuild het achter zijn uiterlijk. dat had hij ergens in een intervieuw verteld en ik ik denk dat hij zecht dat hij one night stands heeft om stoer te zijn.. nu nog jullie reacties!!

    ik zoek het wel ff op x'D

    Ik ga voor de moment niet op msn want er zitten kutkinders op x'D een ander keer dan hè?^^


    hmm jmmr naja,, status offline? doe ik ook altijd x'D alleen als er leuke mensen online zijn praat ik er tegen ook al is mn status dan offline marja,, x'D

    aha dat ga ik doen x'D had er nog niet aan gedacht

    Jazeker <33333 Die heb je ook van BILLOS.


    jaaa die heb ik ook x'D volgens mij

    dus je vond mij een leuk iemand CUWL man :'D

    BTW peepz, ik moet zo gaan en ben er vanavond weer, en daarna ga ik op vakantie! De eerste week heb ik wel internet ofseu maar ook niet vaak, maar daarna 2.5 week GEEN internet, GEEN msn, GEEN quizlet! KILL ME.

    Noooo, das vet lang dude!! =O maar wij zorgen er wel voor dat het topic blijft leven dan ='D

    Jeeeeeeeej!
    Miscchien tot vanavond, en anders volgende week erregens en anders over 3.5 week :'D
    DAAAAG <33333333333 Niet mij vergeten he ='D

    tuurlijk vergeten we je niet! ^^ tot later <333

    Jeeeeeeeej!
    Miscchien tot vanavond, en anders volgende week erregens en anders over 3.5 week :'D
    DAAAAG <33333333333 Niet mij vergeten he ='D


    neee doen we ook niet hoor,, dan maak ik wel extra veel deelen x'D

    Okee Toedels kids <33

    pompompom x'D iemand hier ?

    haha ja hoor ikke!!.. maar het word soo saai nu alleen wij 2en zijn dr dan nog op online ='( we kunnen nog meer mensjes scoren x'D

    jaaa maar hoe? mss als je nog een deel maakt moet je ergens het topic vermelden ^^

    ja goed idee!! doe ik dat wel.. x'D halen we ook meteen meer inspi op x'D ennuh eehh jij bent met Georg bezig hea, in mijn serie bij Backstage x'D en ik met Bill ^^ hij veroverd nog is echt mijn hart x'D


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt