• okee ik wil ff dit zeggenn je ziet denk al wel waar het over gaat he nou ff nog de uitleg waarom die titel:

    nou Tom is altijd eigendunk en heeft vaak wel is grote mond als hij bij Georg Bill en Gustav is maar als hij alleen is is hij echt maar ook echt heel erg verlegen. hij laat het niet merken en verschuild het achter zijn uiterlijk. dat had hij ergens in een intervieuw verteld en ik ik denk dat hij zecht dat hij one night stands heeft om stoer te zijn.. nu nog jullie reacties!!

    ik voel me inspiratieloos opeens o.O'

    Gawd dat heb ik dus ook 0.o

    okee ik wil ff dit zeggenn je ziet denk al wel waar het over gaat he nou ff nog de uitleg waarom die titel:

    nou Tom is altijd eigendunk en heeft vaak wel is grote mond als hij bij Georg Bill en Gustav is maar als hij alleen is is hij echt maar ook echt heel erg verlegen. hij laat het niet merken en verschuild het achter zijn uiterlijk. dat had hij ergens in een intervieuw verteld en ik ik denk dat hij zecht dat hij one night stands heeft om stoer te zijn.. nu nog jullie reacties!!

    Ik wil dat intervieuw lezen of zien of whatever...
    nu ben ik lekker ontopic^^

    Jeej goedzo.

    DarkAngel93 ^.^ Heb je dat intervieuw toevallig nog?

    Jeej goedzo.

    Ik ben braaf hè *kuch*

    DarkAngel93 ^.^ Heb je dat intervieuw toevallig nog?


    nee maar heb ik gehoord van iemand op msn,, en ik zie het ook aan zijn uiterlijk o_O vind ik dan hea,, want ja,, hij is kei verlgen enal. had ik het gister over met ook een meisje van quizlet.

    Tom & verlegen hmmmm... hier moeten ik even over nadenken excuseer mij ='D

    Ik vind hem niet verlegen :'D Meer stoer maar tegelijkertijd ook gevoelig [/gawd]

    ja dat klinkt beter =D

    ja dat klinkt beter =D


    ja dat bedoelde ik ook zo iets tenminste,, bij vrienden doet hij stoer als hij alleen is zeg maar is hij stil en verlegen,, en hij weet niet goed wat hij dan zeg maar moet doen bij een meisje of iets,, en als hij met meisjes danst en zoend zeg maar is hij dronken ofzo... zo iets dn

    Tom is emoooh x'D sorry ik zag weer iets voor mij ='D dus negeer dit gewoon

    (...)

    ja dat bedoelde ik ook zo iets tenminste,, bij vrienden doet hij stoer als hij alleen is zeg maar is hij stil en verlegen,, en hij weet niet goed wat hij dan zeg maar moet doen bij een meisje of iets,, en als hij met meisjes danst en zoend zeg maar is hij dronken ofzo... zo iets dn

    Ja dat zou kunnen maar dat kunnen wij toch niet zeker weten^^ er staan zoveel dingen in intervieuws enzo dieniet kloppen =)

    komt je inspiratie weer naar voren?=D JA? JA?

    Het begint =D Ik zag gewoon Tom in een hoekje aan het huilen en dat Bill dan binnenkomt en hij al zijn gevoelens vertelt aan hem en Bill begint dan mee te huilen x'D