• okee ik wil ff dit zeggenn je ziet denk al wel waar het over gaat he nou ff nog de uitleg waarom die titel:

    nou Tom is altijd eigendunk en heeft vaak wel is grote mond als hij bij Georg Bill en Gustav is maar als hij alleen is is hij echt maar ook echt heel erg verlegen. hij laat het niet merken en verschuild het achter zijn uiterlijk. dat had hij ergens in een intervieuw verteld en ik ik denk dat hij zecht dat hij one night stands heeft om stoer te zijn.. nu nog jullie reacties!!

    hahaha ik had dat ook een keer maar dan op school :'D Very genant offcours.

    Ze moeten maar niet onder de springplank zwemmen x'D

    Hahahahha Ogawddddd :'D

    indeed x']

    Haha sorry ik het helemaal voor me hoe zo een oudje daar rustig zwemt en PLOF iemand erop knalt HAHAHAHA x'D

    Het was echt erg =O ik en mijn broer werden daarom uit het zwembad gezet man x'D en het was mijn schuld niet eens

    Waarom geloofd dat kind niet dat het MIJN tomwerchterBALLON is? -___-

    Het was echt erg =O ik en mijn broer werden daarom uit het zwembad gezet man x'D en het was mijn schuld niet eens


    HAHA kneusje :'D

    Waarom geloofd dat kind niet dat het MIJN tomwerchterBALLON is? -___-

    Welk kind? welke ballon? x]

    (...)

    HAHA kneusje :'D

    Ik zie het al voor me als Bill dit zou overkomen x'D die zou zeker gewoon heel subtiel onder water naar de andere kant van het zwembad gaan ='D

    (...)
    Ik zie het al voor me als Bill dit zou overkomen x'D die zou zeker gewoon heel subtiel onder water naar de andere kant van het zwembad gaan ='D


    haha ja zou best is kunnen,, maare kga deel 3 en 4 en 5 en 6 en7 en weet ik het allemaal maken hea,, x'D khoop dat jullie hem leuk vinden,, ps: hoe vinden jullie de quiz? x'D

    Ik vind hem goewd ^^

    CUWL man :'D
    Maar ik ga me koffer inpakken ): XX<33

    over welk kind en welke ballon had je het? x]

    Kind: billy, ballon KIJK fotoboek.