• De titel spreekt voor zich hé ^^
    als er foto's zijn van th naakt en het staat in een boekje, zou je dat boekje dan kopen

    en ik bedoel foto's waar ze zelf niks vanaf wisten hé, en geen naaktfoto's waar ze zelf voor geposeert hebben hé =)

    Ik zou het NIET kopen, ik zou het erg vinden om hun privacy te schenden en ik heb te veel respect voor hen ^^

    ik denk dat ik hem wel zo kopen
    alleen ik weet nie of ik ze wel naakt wil zienxD


    I am an idiot, I move.

    ik zou het kopen gwn vo de lol niet om ze te kwetsen ofzo ma ik zou eiglijk wel kwaad zijn op wie die foto's hbbn getrkkn en gepubliceert hbbn want komaan hoe zou je zelf zijn als je plots overal naakt staan zonder je het beseft?:Oo_O


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    (...)Jah =( Maar toch ga ik er staan (6)

    wacht ik doe mee (ma ik heb wle zo'n boekje gekocht gwn vo de fun lees bericht hier bove)


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    (...)
    wacht ik doe mee (ma ik heb wle zo'n boekje gekocht gwn vo de fun lees bericht hier bove)
    Okéj xD dan doe je maar mee met het protest xD ookal he je een boekje, je mag het niet aan mij laten zien, en zeker niet over praten !xD

    en ik praat teveel met die smilie xD
    -_-'

    jha ik wel weten van gustav :P

    Jup, ik ga kopen;)

    Privesie of niet, I don't care(A)


    I want my bloody cheese now!^^

    Uhh.. ja ? x3 weettikveel x3x3


    We can only learn to love by loving.

    Ik zou het echt niet weten, hangt ervanaf XD als ze zelf nou zo zeggen: ''nou jongens, dat boekje is wel stiekem gemaakt, maar kopen mag hoor!'' OKE xD
    Maar als ze het zelf inet leuk vinden of het wordt zo vet illegaal verkocht... xD

    ik denk dat ik hem wel zo kopen
    alleen ik weet nie of ik ze wel naakt wil zienxD
    idd xD straks valt het zo tegen ofzoxD

    Hebben! <3 $:

    Was dat er maar. *grijns*


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    jup x'D
    Heb ook gekocht toen in tijdschrift Pete's lul stond x'D Lachen toch? x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    Hebben! <3 $:

    Was dat er maar. *grijns*

    xD

    ZEKER! :DxD


    *all the hurt inside you've learned to hide so well*

    (...)Okéj xD dan doe je maar mee met het protest xD ookal he je een boekje, je mag het niet aan mij laten zien, en zeker niet over praten !xD
    oei niet prrtn over een naakte tom kaulitz:$ wordt moeilijk maar ok en ik schrijf dit ip mijn bordje xD: ICH FICK MIT TOM KAULITZ AZO ICH ALLEIN DAS TOM NAAKT SEHEN!!


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....