• De titel spreekt voor zich hé ^^
    als er foto's zijn van th naakt en het staat in een boekje, zou je dat boekje dan kopen

    en ik bedoel foto's waar ze zelf niks vanaf wisten hé, en geen naaktfoto's waar ze zelf voor geposeert hebben hé =)

    Ik zou het NIET kopen, ik zou het erg vinden om hun privacy te schenden en ik heb te veel respect voor hen ^^

    xD ..tuulk sou kopen ..


    Crack a bottle

    Jaa ik zou het kopen (A)
    Ze zijn gewoon te geil xD

    Wel erg als het achter hun rug wordt gepubliceerd !
    xx.


    Even bad men love their mothers -


    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.
    Dóh? (cat)


    I recycle my thoughts.

    HAHA
    Goede vraag trouwens =D


    I recycle my thoughts.

    Jaa.
    I dont care.

    Ze zijn geil.


    -

    Jullie stellen me diep teleur xD jullie oversexte pubers (oké da wou ik gewoon eens zeggen xD) maar oké dan, dan ben ik hier echt alleen. als degene die het niet koopt xD en ik ben er trots op (puh)

    (...)Ik hoop van niet ^^ de mensen die die foto getrokken hebben, zou ik persoonlijk een kopje kleiner gaan make ^^

    k wil je nog helpen hoor om ze een kopje kleiner te maken! xD
    Mag ik? xD


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    jha^^

    Tuurlijk. en daan aan Bill zeggen: `Kijk schatje ze waren ons weer eens aan eht bespieden. Ik krijg die papparazzo's nog wel WHAAA (6)en dan zegt bill ', Maar eerst pak je mij *wenkbrauwwiebel'* RAWRRR'


    Ok en dan nu ff serieus. Nee als eht neit vrijwillig is zou ik het niet kopen xD, maar anders......

    xx

    Nee, ik zou het niet kopen x'D Ik vind al mannen zonder t-shirt aan eng =S

    Uuuhm.. Nee?
    Das vet respectloos.. Gun ze ook hun privacy.


    Mew <3

    hmm ik zou het echt niet weten.. misschien wel voor Bill^^ naja nee vind ik zielig voor hem o_O

    nee kzount ni kopen
    privacy respectern


    Those patient Hufflepuffs are true and unafraid of toil! <3

    Dan niet, als het vrijwillig was zou ik ze mega uitvergroten en boven m'n bed hangen. [/perv]
    Ik heb die vakantiefoto's ook geboycot. ^^

    Ik ga dat dan wle kopen, alleen al om te zien hoe ze naakt zijn x'D Gewoon, voor de fun, maar ik zou het wel heel erg slecht vinden van de mensen die het hebben gebubliceerd Ö(cat)


    Hetzelfde