• De titel spreekt voor zich hé ^^
    als er foto's zijn van th naakt en het staat in een boekje, zou je dat boekje dan kopen

    en ik bedoel foto's waar ze zelf niks vanaf wisten hé, en geen naaktfoto's waar ze zelf voor geposeert hebben hé =)

    Ik zou het NIET kopen, ik zou het erg vinden om hun privacy te schenden en ik heb te veel respect voor hen ^^

    JAAA!! <33 sorry x'D


    bla bla bla

    JAAA!! <33 sorry x'D


    owhja, dat kan ik niemand kwalijk nemen natuurlijk xD hoe hard ik dat ook NIET zou doen, het is niet verboden hé (A)

    nee , egt niet !
    dat zou zo erg zijn voor hun !


    We're hiding behind skin that's too tough

    Ik zou het wel kopen, hoor^^ Anders is die inkt voor niets geweest, da kost geld zexD

    Ik koop het! xD
    x

    Ik zou het boekje even nemen uit het rek van de winkel, om me heen kijken, en er even in bladeren x'D
    Maar kopen, zou ik niet doen! :Y)

    Ik zou eerst is een kijkje nemen in de winkel, en als het de moeite waard is meenemen XD


    Tanya is de beste.

    neen, ik zou dat niet doen


    Let me be me...

    ik zou het nooit kopen ö
    maar wel es in bladeren ^^

    Jhóá!! =D

    ik zou het voor hun echt erg vinden en ik weet niet of ik het zal kopen of niet.. als ze dan gewoon poseren en ze het zelf wel weten dat ze er dan in komen.. Dan koop ik hem wel zeker!

    dôhh kbn gwn sexobsessed

    echt niet!!! mijn ouders (en mijn vriendje denk ik ook) zouden me vermoorden als ik zo'n boekje zou kope. maar.........ff erin kijke doe ik denk ik wel:D


    herinner gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag

    ik zou het wel kopen
    alleen vet medelijden met hun(hem) hebben

    misschien kan ik hier maar beter niet op antwoorden:$


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.