• Klik even


    Als het niet lukt ik wil anders het wel zeggen. Maar dit zat er aan te komen ):

    En dat moet je horen na goed nieuws & ziek zijn --"


    Edit: Kort gezegd. CB is niet meer --"

    [ bericht aangepast op 21 jan 2010 - 16:32 ]


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Everlasting schreef:
    (...)
    En nu voel ik me best wel dom ;x
    Gheheh boeie, hoeft toch niet. Ik moest gewoon echt even de mond smoeren van een paar van die idioten daar, wat ik al zoooo ontzettend lang wilde doen :Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    Kirsten zei -op de CBfanhyve-

    Sorry dat ik dit zeg en dat dit uit mijn mond komt...

    Maar wat zijn jullie allemaal een stelletje FACKING SCHEINHIJLIGE RETARDS!!!! Allemaal lopen zeiken op Romeo, Yu en de situatie terwijl jullie geen ballen verstand hebben van wat er nu écht aan de hand is, want dat zeggen de jongens helemaal niet. En dat gaat verder ook niemand iets aan.

    Romeo is nog steeds net zo%u2019n grote klootzak als 3 jaar geleden. Even egoïstisch en asociaal als toen. Dus iedereen die hem 3/4/5 maanden geleden nog helemaal geweldig vond en aan zijn voeten lag te kwijlen, die moeten nu toch echt even hun mond gaan houden! En Yu. Hij word gewoon beïnvloed, zoals altijd en dat zal ook nooit veranderen. Zo is hij gewoon deal with it.


    En alsjeblieft hou toch op met dat gezanik allemaal. Jullie noemen jezelf fans? Dit is niets anders als irritant groupie gedrag, waar alle jongens stuk voor stuk een stront hekel aan hadden. Je zou je moeten schamen dat je jezelf fan (hebt) genoemd.

    Dit bericht geld natuurlijk niet voor iedereen. De mensen die zich niet aangesproken hoeven te voelen, die weten dat zelf wel.


    Omdat ik vind dat je gewoon gelijk hebt

    [ bericht aangepast door een moderator op 25 jan 2010 - 13:17 ]


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Kirsten power _O_


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    ze nemen een break is wat anders als helemaal stoppen
    en th heeft dat toch ook gedaan en die hebben nu ook een nieuw album en treden ook weer op dus ik snap het probleem niet


    Guns dont kill People do

    MissBarakat schreef:
    ze nemen een break is wat anders als helemaal stoppen
    en th heeft dat toch ook gedaan en die hebben nu ook een nieuw album en treden ook weer op dus ik snap het probleem niet

    Ze noemen het een break, maar ze komen niet meer bij elkaar. De zanger en drummer gaan solo, de gitarist en toetsenist hebben een nieuwe band. Dus It's Over.


    -

    MissBarakat schreef:
    ze nemen een break is wat anders als helemaal stoppen
    en th heeft dat toch ook gedaan en die hebben nu ook een nieuw album en treden ook weer op dus ik snap het probleem niet
    Tokio Hotel heeft nooit een break genomen?? Dat zegt iedereen maar ze zijn anderhalf jaar intensief aan het werk geweest, zoiets is geen break :X


    Wie du mir, so ich dir.

    O,O ze komen tog nog wel terug in 2011?

    Oke ik vind dit dus zo zwaar niet leuk hé.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Ik ga gewoon afwachten wat er gebeurd.
    Als het voor hun beter is om uit elkaar te gaan doen ze dat en doen ze dat is het ook goed en nemen ze gewoon lekker een pauze.


    Will you follow me One last time? ~Thorin Oakenshield

    Ik geloofde het in het begin niet?

    aaaaaaaaaaaah CB STOPPEN OMFG nee dat meen je niet mijn werld is kapot !!!!!!!!! nouja nije helemaal maar wel zwaar klote man!!!!! fukfukfuk

    MoonLightluf schreef:
    aaaaaaaaaaaah CB STOPPEN OMFG nee dat meen je niet mijn werld is kapot !!!!!!!!! nouja nije helemaal maar wel zwaar klote man!!!!! fukfukfuk
    Ik weet hoe het voeld. Maar je leven is niet over hoor ;]


    -

    ze beginnen niet binnenkort weer hoor denk ik

    romeo en yu zitten namelijk al in een nieuwe band

    rouge morgue


    statt up og dansa

    LifelessChou schreef:
    ze beginnen niet binnenkort weer hoor denk ik

    romeo en yu zitten namelijk al in een nieuwe band

    rouge morgue


    Wisten we allang maar oeh ja Yu had nog gezegd dat als CB weer terug komt ze toch met beide doorgaan (:

    Ik wil Rouge Morgue wel eens live zien ='D


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me