• Heeey,
    Ik liep dus lekker een cadeuwinkel binnen. Na wat nutteloos rondgehangen te hebben aan de Hello Kitty afdeling, kwam ik bij een TH-afdeling.
    En ik vond het verschrikkelijk. Ondertussen hebben ze;
    -TH-petten
    -TH-sleutelkoorden
    -TH-tassen
    -TH-bekers
    -TH-glazen
    -TH-koffietassen
    -TH-deurmatten
    -TH-skinny's
    -TH-schoenen
    -TH-portomonee's
    -TH-buttons
    -TH-Kaftpapier
    -TH-oorbellen
    -TH-sokken
    -TH-Bh's
    -TH-strings
    -TH-potloden
    -TH-pennenzakken
    -TH-armbanden

    ...

    Nog meer??
    Mijn reactie; TH wordt te commercieel, Kindjes die net 8 werden lopen al tjokvol TH spullen.
    Vroegere fans zeiden me; dat ze geen fan meer wilde zijn omdat ze nu TH vergelijken met Diddl en K3
    Scheld me nu nie uit voor fake-fan
    ik ben wel fan maar niet zo fanatiek. Ik ga niet Tjokvol Th rondlopen!

    Dus scheld zoveel je mag, i really don't care xD


    death to the one at the end of the serenade.

    Word idd te commercieel >_<


    Wie koopt die troep als een deurmat of sokken?:S


    I want my bloody cheese now!^^

    Trouwens er zijn ook badlakens. .-.

    Heb ik gekregen vn me opa en oma, die dachten dat ik het ge-wel-dig zou vinden. Oke, hij is wel mooi, maar wat héb ik eraan? :S


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    MAAR als er een bill teddy beer uitkomt koop ik hem haha en de tom georg en gustav ook xD want da zou zo schattig zijn XD


    Jaaaah xD Zoo mee eens :'DD (cat) Maar mijn teddy beer heet al Bill --'


    I do not hook up.

    whaha ik vin da juist leukzoveel dinge! alhoewel is het soms wel freaky als ik van die klein kinderen met th-spullen zie rondlopn soms ist schattig ma ik denk da meer dan de hlft mss alleen maar Monsoon kent ofzelfs ni!


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Tis te overdreven. Toen ik net fan werd kon je nog bijna niks kopen van TH, en echt op 3 jaar tijd zijn ze van leuke band gegroeit tot commercieel handelsmerk. Ik heb zelfs een jongen in m'n straat die TH haat. Hij had een leuke pet gekocht met een logo erop. Toen ik hem zei dat het het TH logo was wou 'ie het eerst niet geloven...
    Maar ik bedoel: da's gewoon allemaal om geld binnen te krijgen, en het stoort me nogal...
    Nja, we kunnen er toch nix aan veranderen.
    Ik moet wel zeggen da'k er niet aan moet denken dat Bill en Tom mn borsten ondersteunen xD *dikke lol xD*
    x3"


    Not every conversation is a fight to win. - Christina

    Jaa, ik vind ze ook wel behoorlijk commercieel worden, i don't really like it -__-'' Kijk ik ben blij voor ze dat ze het zo ver hebben geschopt enzo maar héé kom op zeg, TH beha's ?! Dat vind ik wel héél erg ver gaan... Ik heb eigenlijk bijna niets van TH maar ik ben wel fan hoor en al best lang. Posters en photoposters en tijdschriften enzo vind ik nog wel kunnen en tegen th shirts enzeuw heb ik ook niets ofzeuw maar ik zie mezelf niet zo snel ermee lopen behalve die Trui die Bill zelf heeft ontworpen...
    OMG deze opmerking van Rawwwrr gosh (lol) :''''D


    Ik moet wel zeggen da'k er niet aan moet denken dat Bill en Tom mn borsten ondersteunen xD *dikke lol xD*
    x3"



    Your Words They Eat Right Through Me...

    (...)

    Oost-vlaanderen, Liedekerke xD
    ... IS dat ook niet in de andere dreamlands?

    Niet dat ik die deurmatten enz... wil maar ik wil dingens van Hello kitty xD

    Wil ik wel is zien eigelijk als die spullen van TH xD


    Only losers can act the way you do

    Ok. het is wel leuk om dingen te kunnen kopen Tokio hotel. Maar Ik weet het niet. Tokio Hotel is een Band. Niet een merk ofzow. Oja. ik woon in Belgie. Miss weet ik die winkel zijn .(:


    It even took me by surprise

    ... Je moet is kijken op www.dreamland.be en dan de cataloog School, kei cool (ofzoiets) En dan moet je deel 1 pakken en een beetje op volgende drukken en dan kom je op die pagina van TH!! Er staat dan zo'n meisje en een jongen(!) met make-up en een roze streep in zijn haar. Niets dat ik iets heb tegen jongens met Make-up maar 1 in een speelgoedboekje zetten is eng!


    Only losers can act the way you do

    Ik heb ook allemaal zo van die dingen gezien in de dreamland!!
    was wel erg!!


    Let me be me...

    God, TH is idd té commercieel geworden. Ik schaam me er soms gewoon voor om te zeggen dat ik TH-fan ben. Ik ben er ook zo-een die het vreselijk vind om vergeleken te worden met Diddl en K3. Ik houdt het liever voor me dat ik fan ben. Meestal krijg ik een reactie als: 'Ben je de babysitter van die kleine sletjes?'


    Bored.

    ik vind strings en bh's van th echt overdreven!


    I need you like a heart needs a beat

    (...)

    Ik woon in Belgie, grote kans dat ze het in Nl nie hebben ofzo

    *weent* Schatz, ik wil dus zeker wel die winkel zien! Mij maalt het neit uit dat ze commercieel zijn, zolang ze hun geweldige muziek maar blijven maken! En trouwens, ze meoten wel! Als ze dat neit zouden doen zouden ze nooit zo doorgebroken zijn! En ik vind het eigenlijk wel lol... IK WIL EEN TH ONDERBROEK!! x'D[/mijn mening]

    Ik koop zowieso geen kleding met iemand's kop erop. Ik wilde wel eerst een t-shirt van een groep, maar dat was alleen het logo + wat hippe tekeningetjes

    Maar BTW: als het goed is regelt TH dat niet zelf =/
    dat regelt hun management voor het grootste deel zelf