• Heeey,
    Ik liep dus lekker een cadeuwinkel binnen. Na wat nutteloos rondgehangen te hebben aan de Hello Kitty afdeling, kwam ik bij een TH-afdeling.
    En ik vond het verschrikkelijk. Ondertussen hebben ze;
    -TH-petten
    -TH-sleutelkoorden
    -TH-tassen
    -TH-bekers
    -TH-glazen
    -TH-koffietassen
    -TH-deurmatten
    -TH-skinny's
    -TH-schoenen
    -TH-portomonee's
    -TH-buttons
    -TH-Kaftpapier
    -TH-oorbellen
    -TH-sokken
    -TH-Bh's
    -TH-strings
    -TH-potloden
    -TH-pennenzakken
    -TH-armbanden

    ...

    Nog meer??
    Mijn reactie; TH wordt te commercieel, Kindjes die net 8 werden lopen al tjokvol TH spullen.
    Vroegere fans zeiden me; dat ze geen fan meer wilde zijn omdat ze nu TH vergelijken met Diddl en K3
    Scheld me nu nie uit voor fake-fan
    ik ben wel fan maar niet zo fanatiek. Ik ga niet Tjokvol Th rondlopen!

    Dus scheld zoveel je mag, i really don't care xD


    death to the one at the end of the serenade.

    vind*

    Naaice, string en BH gaat er wel over (x
    Rest is niet erg !


    Even bad men love their mothers -

    nou dit vin ik wel wat overdreven. de meeste bands hebben niet zo veel xd lijkt egt wel zon diddl rage:P
    idd, maar degene die al die merch verzinnen moeten ff kappen met hun wilde planne :P

    Er stond ook eens in de krant iets over de Tokio Hotel-schoolspullen (mappen, pennenzakken, balpennen, tassen,..) En toen stond er dat Tokio Hotel en Mega Mindy het populairst waren, en dan vooral bij de 9 tot 10-jarigen.. -_-
    Ik heb niets tegen 9 of 10-jarigen, maar zo lijken ze idd wel heel hard op K3 of Diddl-_-


    Een tomaat is rood. Daah.

    Dat gaat er zooooo over -.-'

    DNEKMAAR
    JIJ GAAT MIJ NU VERTELLEN HOE DIE WINKEL HEET


    don't Worry...Be gay.

    Een Th-deurmat??
    Ik lag strijk toen ik dat las


    ik krijg die deurmat van een vriendin voor mn bday.. :$

    Er stond ook eens in de krant iets over de Tokio Hotel-schoolspullen (mappen, pennenzakken, balpennen, tassen,..) En toen stond er dat Tokio Hotel en Mega Mindy het populairst waren, en dan vooral bij de 9 tot 10-jarigen.. -_-
    Ik heb niets tegen 9 of 10-jarigen, maar zo lijken ze idd wel heel hard op K3 of Diddl-_-


    heb ik ook gelezen, ik haat het! :S
    yay.. tokio hotel staat gelijk met mega mindy -.-
    wat een onderschatting van zo'n superband!

    ik heb best wel veel TH shirts
    maar vind ze soms ook overdrijven
    en men shirts zyn zo goed als allemaal orgineel...
    en ik bn ook al wel langer als 2 jaar fan..
    ik vind het ook kut die kleine kinderen met TH gaan rondlopen , ze weten nog niets van muziek enz.
    of toch niet van goede, XD

    Ik heb zelf wel twee shirts van TH, maar die gebruik ik als pyama, daar ga ik niet mee over straat ofzo.. Als je wilt laten zien dat je echt fan bent en het wel aantrekt: Vooral doen. Het is toch juist mooi dat we daar allemaal zelf in mogen kiezen? ;)


    OMG Mara, hoe flik je dat toch geweldige verhalen schrijven en dan ook nog eens dik gelijk hebben xD. Het is dat ik neit snel jaloers word maar anders...

    En nu even over de BH's en strings voor de rest. TH heeft er neit veel over te zeggen, maar uit betrouwbare bronnen (mijn fantasie) weet ik dat die BH's en strings tom's idee waren xD.

    xx

    ik heb best wel veel TH shirts
    maar vind ze soms ook overdrijven
    en men shirts zyn zo goed als allemaal orgineel...
    en ik bn ook al wel langer als 2 jaar fan..
    ik vind het ook kut die kleine kinderen met TH gaan rondlopen , ze weten nog niets van muziek enz.
    of toch niet van goede, XD


    Sorry, maar ik vind dat je daar niet helemaal gelijk in hebt. Kinderen van 9/ 10 kunnen best veel van muziek afweten. Net zoals met Engels. Een voorbeeld ik zelf. Bij on thuis staat vanaf mijn geboorte overal muziek aan. Toen ik 6 was kon ik al een beetje Duits en Engels. Ik kon mezelf toen al voorstellen en dat soort dingen. Dat is iets wat veel kinderen die in groep 5/6 en soms zelf in groep 7/8 niet kunnen. Dus dat kleine kinderen niks van muziek af weten. Of wat andere mensen zeggen de teksten niet eens begrijpen klopt niet, maar verder vind ik wel dat je gelijk hebt ;).

    xx

    bij welke winkel :O


    En het klop wel mijn buur meisje van 8 word binnen kort 9 is ook helemaal zot van TH.
    Ik vind het niet erg.
    Alleen der moeder vind het wat minder fijn.

    En begrijpelijk.

    (...)

    Sorry, maar ik vind dat je daar neit helemaal gelijk inhebt. Kinderen van 9/ 10 kunnen best veel van muziek afweten. Net zoals met Engels. Een voorbeeld ik zelf. Bij on thuis staat vanaf mijn geboorte overal muziek aan. Toen ik 6 was kon ik al een beetje Duits en Engels. Ik kon mezelf toen al voorstellen en dat soort dingen. Dat is iets wat veel kinderen die in groep 5/6 en soms zelf in groep 7/8 niet kunnen. Dus dat kleine kinderen niks van muziek af weten. Of wat andere mensen zeggen de teksten niet eens begrijpen klopt niet, maar evrder vind ik wel dat je gelijk hebt ;).

    xx


    mee eens

    wow... ik ben ook erg fan maar dat gaat me iets te ver... bh's en stringen... leuk voor de gene die dat wel willen toch?


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Dammm... Skinny's jong da is er vet over ze en string en bh's ook xD


    We'll never be as young as we are tonight