• Heeey,
    Ik liep dus lekker een cadeuwinkel binnen. Na wat nutteloos rondgehangen te hebben aan de Hello Kitty afdeling, kwam ik bij een TH-afdeling.
    En ik vond het verschrikkelijk. Ondertussen hebben ze;
    -TH-petten
    -TH-sleutelkoorden
    -TH-tassen
    -TH-bekers
    -TH-glazen
    -TH-koffietassen
    -TH-deurmatten
    -TH-skinny's
    -TH-schoenen
    -TH-portomonee's
    -TH-buttons
    -TH-Kaftpapier
    -TH-oorbellen
    -TH-sokken
    -TH-Bh's
    -TH-strings
    -TH-potloden
    -TH-pennenzakken
    -TH-armbanden

    ...

    Nog meer??
    Mijn reactie; TH wordt te commercieel, Kindjes die net 8 werden lopen al tjokvol TH spullen.
    Vroegere fans zeiden me; dat ze geen fan meer wilde zijn omdat ze nu TH vergelijken met Diddl en K3
    Scheld me nu nie uit voor fake-fan
    ik ben wel fan maar niet zo fanatiek. Ik ga niet Tjokvol Th rondlopen!

    Dus scheld zoveel je mag, i really don't care xD


    death to the one at the end of the serenade.

    Bh's en Strings?
    Da gaater stiekem een superkleinbeetje over,
    Kleren enzo, oké
    Maar Bh's en Strings? O.o


    Die Bh'S en strings zijn voor Tom. SNAP DAT DAN!!! (hoera) (da's een strippende emoticon, dat witte ding is een t-shirt!)

    xx

    Weetje wat ik erg vind? xD
    Die TH-barbiepoppen xDxDxDxDxD

    Nee die zijn vet, maar dan alleen die orginele waar ze fotoshoots mee doen. Maar die zijn ook niet voor de verkoop.
    Iedereen die wel zo'n pop koopt verklaar ik voor gek, en een totaal gestoorde fan. _O_
    Dan spoor je echt niet.

    Trouwens ik heb ook een TH bill barbie gezien ja, en die had nog gewoon tiete :'D Tom ook, en G&G waren ken's. :'DDDD *dood*

    Nee die zijn vet, maar dan alleen die orginele waar ze fotoshoots mee doen. Maar die zijn ook niet voor de verkoop.
    Iedereen die wel zo'n pop koopt verklaar ik voor gek, en een totaal gestoorde fan. _O_
    Dan spoor je echt niet.

    Trouwens ik heb ook een TH bill barbie gezien ja, en die had nog gewoon tiete :'D Tom ook, en G&G waren ken's. :'DDDD *dood*
    xD *halfdoodvanhetlachen*

    Ik heb zelf wel twee shirts van TH, maar die gebruik ik als pyama, daar ga ik niet mee over straat ofzo.. Als je wilt laten zien dat je echt fan bent en het wel aantrekt: Vooral doen. Het is toch juist mooi dat we daar allemaal zelf in mogen kiezen? ;)

    "Mijn reactie; TH wordt te commercieel, Kindjes die net 8 werden lopen al tjokvol TH spullen.

    Vroegere fans zeiden me; dat ze geen fan meer wilde zijn omdat ze nu TH vergelijken met Diddl en K3

    Scheld me nu nie uit voor fake-fan

    ik ben wel fan maar niet zo fanatiek. Ik ga niet Tjokvol Th rondlopen!"


    helemaal mee eens!:S iedereen noemt mij ook een fake fan hierdoor, maar maakt mij nii uit!

    ik wil gewoon niet dat tokio hotel wordt gezien als de opvolger van K3 of Diddle!

    ben ik drm een fake fan??

    ik ben helemaal eens!

    Ik heb zelf 2 shirts, poters en 2 fotolijstjes, de rest vind ik ook echt té ver gaan... :S

    Maargoed, het is wel grappig.
    Een agenda zou ik ook nog willen hebben, maar daarvoor ga ik binnekort naar A'dam! ;)


    (K)


    Träume sind wirklich!!

    ow menzen:$ ik heb zo een string ik vind dat wel lollig heb et gekregen van een vriendin xD jha srry ik vind dat wel leuk btw er is niemand die ziet dat ik dat aan heb xD en ik kom er eigg wel voor uit dat ik fan ben xD maar sommige dingen gaan erover like haters zouden mssn nog zo een deurmat kopen om op Bill's kop de poep van hun hond onder hun schoen te kunnen uitsmeren xD voor de rest ik denk dat dat van Diddl en K3 mssn wel wara is maar dit kon ook vermeden worden doordat hun mannager (die hier mee over beslist) dit niet had toegestaan geloof me als hij het niet had gewild was het er allemaal niet geweest of toch niet egt maar fake en dan zag je de kwaliteit ook agteruit gaan maar et is redelijke kwaliteit = egt= toegestaan door manegment TH xD ok jha dat wete ik doordat men moeder ook ergens manager van is xD
    xx


    foto's onthouden wat mensen vergeten

    Weetje wat ik erg vind? xD
    Die TH-barbiepoppen xDxDxDxDxD
    THbarbie's zijn cool x'D
    ik had ze met een vriendin gemaakt x'D

    Nee die zijn vet, maar dan alleen die orginele waar ze fotoshoots mee doen. Maar die zijn ook niet voor de verkoop.
    Iedereen die wel zo'n pop koopt verklaar ik voor gek, en een totaal gestoorde fan. _O_
    Dan spoor je echt niet.

    Trouwens ik heb ook een TH bill barbie gezien ja, en die had nog gewoon tiete :'D Tom ook, en G&G waren ken's. :'DDDD *dood*
    die had je toch niet toevallig op youtube gezien hea? :X

    Wel ik geef je groot gelijk ik vind dat tokio hotel ook te commercieel wordt en vind dit helemaal niet leuk, weet je wel al die kleine kindjes weten met moeite wat ze zingen.. ik ben ook fan maar ik ben idd ook niet zo fanatiek.. posters oké, cd's oké, maar voor de rest mogen ze hun troep houden (sorry dat het grof klinkt maar ik vind dit wel zo)

    (...)die had je toch niet toevallig op youtube gezien hea? :X

    Nee in een Spaanse winkel. :')

    (...)
    Nee in een Spaanse winkel. :')
    mooi zo x']

    nou dit vin ik wel wat overdreven. de meeste bands hebben niet zo veel xd lijkt egt wel zon diddl rage:P


    <3

    die strings enzo ware wss wel Tom's idee (A)
    ik ving ht gwn cool