• Heeey,
    Ik liep dus lekker een cadeuwinkel binnen. Na wat nutteloos rondgehangen te hebben aan de Hello Kitty afdeling, kwam ik bij een TH-afdeling.
    En ik vond het verschrikkelijk. Ondertussen hebben ze;
    -TH-petten
    -TH-sleutelkoorden
    -TH-tassen
    -TH-bekers
    -TH-glazen
    -TH-koffietassen
    -TH-deurmatten
    -TH-skinny's
    -TH-schoenen
    -TH-portomonee's
    -TH-buttons
    -TH-Kaftpapier
    -TH-oorbellen
    -TH-sokken
    -TH-Bh's
    -TH-strings
    -TH-potloden
    -TH-pennenzakken
    -TH-armbanden

    ...

    Nog meer??
    Mijn reactie; TH wordt te commercieel, Kindjes die net 8 werden lopen al tjokvol TH spullen.
    Vroegere fans zeiden me; dat ze geen fan meer wilde zijn omdat ze nu TH vergelijken met Diddl en K3
    Scheld me nu nie uit voor fake-fan
    ik ben wel fan maar niet zo fanatiek. Ik ga niet Tjokvol Th rondlopen!

    Dus scheld zoveel je mag, i really don't care xD


    death to the one at the end of the serenade.

    Ja ik heb een goed idee op een concert trekken we allemaal zo'n skinny aan: met die string er toren hoog boven uit en dan zo'n th shirt als topje vast maken met zo'n elastiekje! xD

    xx

    MAAR als er een bill teddy beer uitkomt koop ik hem haha en de tom georg en gustav ook xD want da zou zo schattig zijn XD


    da vind ik nu eens een goed idee ik vind da we met zen alle da moeten zegge tege hun en eise dat ze die gaan make (lol)

    Ik vraag me af welke fan er nu een DEURMAT van TH wilt?
    Dan veeg je dus eigk gewoon je vuile voeten af aan de mooie gezichtjes van TH ?
    Das net hetzelfde als zakdoeken of WC-papier ofzo. xD


    One man's fun is another's hell.

    wow th gekte neemt de wereld over!!!!
    het enige wat ik ooit heb gezien is
    th , kleding (egt alles) , mappen, schriften, potloden, pennen (zeg maar schoolartikelen)
    sieraden en cd's en dvd's ;)


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    Ik vind dat het erover gaat.
    Ze hadden al bij haters het imago van 'ultracommercieel' en dan wordt het nu nog erger - -'


    One man's fun is another's hell.

    ik ben geen fan maar ik vind 3 liedje wel egt leuk
    maar srry hoOr hoezo gekte?? dit is tog niet normaal meer ik ben lp fan maar het enige wat ik heb is een shirt (en ja was in frankrijk en dáár is de th gekte pas erg egt ALLES vind je daar!!!!!!!!
    ik dagt egt WTF!!! je hebt er heel veel winkeltjes die rock shirts verkopen(egt lol) D.W.Z. korn, metallica, lp, m&m (ja wat die dr tussen de ROCK shirts doet vraag ik me ook af...), tuurlijk TOKIO HOTEL!!! egt veel!!!, en allerlei bands

    TH was overal nog (logisch het was dan ook driekwart winkel th) maar lp was overal uitverkogt en nog bijv. in maten xxl (pas ik nie) :(
    maar hoe dan oowk het is EGT ERG!!!!!!!!!!!

    :: dit is dus een waarschuwing ik ben bang EN DIT MEEN IK VRAAG HET MAAR AAN ME OP MIJN PROFIEL dat er miss. zulke erge TH haters komen dat ze gaan moorde >> kijk naar de hippi's kijk naar de *ben vergetehoediebandheet* daar was ook zo veel spulle van te koop dr ginge zich haters vorme die egt gingen MOORDEN en mensen in elkaar slaan alleen maar omdat ze *dieeneband* shirt aan hadden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :(:O:|:((:@(zip)(6)


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    oooh als ik mn geld eb van mn vakantiejob = op naar Dreamland (wees gerust kga ni om een string of deurmmat ofzoiets xD)

    i now da ze nu keiveel dingen ebben in Dreamland
    ik vond het leuker als je nog egt moest zoeken achter dingen, da toonde meer da ge egt fan zeit
    nu ge loopt een winkel binnen en sta bijna helemaal vol met TH

    @Freedent:
    I agree. Ben nu iets langer dan een half jaar fan, en wordt er nu allemaal hélemaal gestoord. Het is zó commercieel >.< Heb ik echt een freakin' hekel aan.
    Ik ben wel fan, maar zit toch in een dilemma:
    Fan of geen fan?
    Begrijp me niet verkeerd, ik vind - de meeste - muziek van ze geweldig, maar je kunt ook de muziek luisteren zonder fan te zijn. Ik vind het wel leuk ofzo.. Maar het is .. inmoreel. Met wat loop ik nou eigenlijk op mijn T-Shirt? Mijn idool - of de grootste geld-binnenhalers van universal? Als ik eraan denk alleen nog het laatste.
    En dat geld voor meer dingen; Cinema Bizarre bijv. Bill bleek nogal een succes, dus Universal dacht: We doen er meteen vijf tegelijk, misschien worden die nog een veel grotere hit. Jammergenoeg voor voor Universal gaat dat niet gebeuren, want ze hebben een foutje gemaakt, ze hebben er geen tweeling bij gedaan. Want dat is wat Tokio Hotel zo bekend heeft gemaakt, volgens mij. Als Tom en Bill average guys waren geweest, was ToHo hoogstwaarschijnlijk volledig geflopt. Ik twijfel sowieso al lang aan de echtheid van - niet zozeer heel ToHo - maar wel van Bill & Tom. Hoe is het mógelijk, dat een tweeling, zó erg van elkaar verschilt. Ja - zo waren ze vroeger al, maar ik vraag me af tot in hoe verre het gedramatiseert is. Ik bedoel .. Een rapper en een vaag persoon met poefhaar, de ene neukt alles wat los en vast zit, de andere is op zoek naar de ware liefde - wat natuurlijk al onze hartjes doet smelten, en waarvan wij ook allemaal zeker geloven dat wij die persoon kunnen zijn. Maar dat kunnen we niet. Want we wéten niet wie Bill is, al willen de meeste vast geloven dat hij helemaal echt is - yeah sure - moet je zeker doen =.='' Want natuurlijk is het logsich dat je kans hebt bij de volgens jou perfectste jongen op de wereld, die volgens die peilingen overigens gewoon de bekentste is. Dat is - natuurlijk - heel bijdehand.
    Nog zoiets - Waarom ben ik zo geintresseerd in Bill&co's personal lifes? Als ik Alesana of At the drive in zit te luisteren denk ik echt niet 'Wat voor kleur tandenborstel zou die gitarist toch hebben?' Alsof mij dat uit maakt. Alleen bij de ToHo guys is dat zowaar een heilig voorwerp. Ftw? Waarom?! Niet meer voor mij - dus.
    En het ergste is - menig fan WEET dat dit waar is, maar WIL het gewoon niet horen. Daar heb ik een geen last meer van - Ik pas Bill, ik schrijf voortaan wel mijn eigen muziek.

    WAAROM typ ik altijd van die lange berichten?! Well, ik lijk nu vast een hater ofzo, mag je vinden, maar ik wil er gewoon niet intrappen.


    Mew <3


    Begrijp me niet verkeerd, ik vind - de meeste - muziek van ze geweldig, maar je kunt ook de muziek luisteren zonder fan te zijn. Ik vind het wel leuk ofzo.. Maar het is .. inmoreel. Met wat loop ik nou eigenlijk op mijn T-Shirt? Mijn idool - of de grootste geld-binnenhalers van universal? Als ik eraan denk alleen nog het laatste.
    Ik twijfel sowieso al lang aan de echtheid van - niet zozeer heel ToHo - maar wel van Bill & Tom.

    Sorry heb wat verwijderd anders werd het nogal lang.
    Maar inderdaad ik moet je wel gelijk geven. :o
    Ze zijn te commercieel en dat vind ik echt dom, ze verdienen gewoon miljoenen omdat mensen al die spullen willen, al heb ik geen idee waarom. Mij zie je dus geen TH spullen dragan! Een tshirt tot daar aantoe, maar de rest is gewoon belachelijk. :o
    En over die tweeling, naj tom zijn imago is volgens mij zo fake! Dat is dus echt geen player hoor, het feit dat die one-night-stands had is gewoon omdat mannen nu eenmaal aan 1 ding denken. En zullen zullen het vast niet geweest zijn, anders hadden we er wel meer overgelezen.:o
    Hun imago is gewoon fake.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    dreamland dan ga ik zeker es kijken ^_^

    aleen deurmatten-sokken-Bh's-strings
    gaan er wat over
    xD

    vínd het Schandalig dAt TH vergèléCken wÖrd met K3 of Diddl .. mAàr je hébt gelYk, héél vèèl kínderen van 6-8 Yaartjes lÖpen met zo'n stuff rond ..

    maart toG : wAàr ís die wínCkel (A)!??

    Maar heel veel van die dingen kon je toch al bij de merchandise kopen..
    Ik vind ook dat ze commercieel worden: NOU EN! Ze zijn nog steeds goed hoor..


    The sag in my swag <3

    hyee, ik woon in B ? Is die winkeel daarr ??
    zoja waaar?? :D

    Hoe vaak meot ik eht nog zeggen. Die bh's en strings zijn zo FÔCKING (sorry voor m'n taal gebruik xD) SEXEAAAAYY!!

    xx