• AFGESLOTEN

    Ik had al eerder een topic in het forum gezet, en voorgesteld om een serie te maken, met zoveel mogelijk leden van quizlet.nl. Jullie denken natuurlijk dat het onmogelijk is, maar ik heb al een heel plan. Maar ik heb wel enkele mensjes nodig, die met mij een profiel willen maken, en die samen met mij de serie schrijven. Als je wilt mee doen, zet het dan gewoon in een reactie.
    Sorry hiervoor, maar ik zal wss alleen een profiel met jou maken, als je ook goed schrijft..
    Dus reactie"s please.. x')


    Btw. Hiernaa komt er nog een topic, zodat je je kan inschrijven om mee te spelen. Gelieve daar nu nog gee reactie's voor te schrijven.. x'D

    Deze mensjes doen al mee:

    -Billneukerx3

    -BilLHisBitCh

    -THxSunshine

    -EvaGOBLIN

    -RockStar23

    -xBreakAwayx

    -Doraaa

    (...)


    De verveling is de laatste tijd een echt ziekte geworden.. Ik ben er ook al door besmet!


    jaaaaaa egt iri gwn


    Ice-cream Rockt more than you x3

    (...)


    De verveling is de laatste tijd een echt ziekte geworden.. Ik ben er ook al door besmet!


    Wie niet, maar ik wil me toch liever vervelen dan naar school gaan. En daarnet was ik met klootzak 2 aan het smsen (ja zo noem ik hem) en nu stuurt ie ni terug.


    Live life limitless.

    (...)

    Wie niet, maar ik wil me toch liever vervelen dan naar school gaan. En daarnet was ik met klootzak 2 aan het smsen (ja zo noem ik hem) en nu stuurt ie ni terug.


    Okaaj heb ik wat gemist????


    Ice-cream Rockt more than you x3

    LAURAAAAA DOET MEEEE :'DD (H)


    I do not hook up.

    LAURAAAAA DOET MEEEE :'DD (H)


    woooow Kom je daar Nu pas achter Dude xD


    Ice-cream Rockt more than you x3

    LAURAAAAA DOET MEEEE :'DD (H)


    Vind je dat zo goed??


    Live life limitless.

    (...)

    Okaaj heb ik wat gemist????


    Hoe bedoel je??


    Live life limitless.

    jij zei dit: Wie niet, maar ik wil me toch liever vervelen dan naar school gaan. En daarnet was ik met klootzak 2 aan het smsen (ja zo noem ik hem) en nu stuurt ie ni terug.

    dus Ik vraag Heb ik wat gemist want wie is Klootzak 2?


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Ik wil wel meedoen met die serie, als het kan ?:$


    ok

    jij zei dit: Wie niet, maar ik wil me toch liever vervelen dan naar school gaan. En daarnet was ik met klootzak 2 aan het smsen (ja zo noem ik hem) en nu stuurt ie ni terug.

    dus Ik vraag Heb ik wat gemist want wie is Klootzak 2?


    Mijn bf en mijn tweede bf zijn twee weken geleden gaan kajaken samen met de pa, ma, zus en broer van mijn tweede bf. En ne vriend van de pa van mijn tweede bf was daar ook met zijn zoon en die zijn bf.
    En dus zijn Inne (tweede bf) en Lies (bf) daar mee beginnen babellen. en ze hebben de telefoonnummers van elkaar en msn. En tja lies en inne waren hier en jaan (klootzak 1) stuurt een sms en daar stond dus iet in. En tja na een tijdje stuurt jo (klootzak 2) een sms da we ni alles moesten geloven wa jaan zei. En ik stuurde terug me lies hare gsm. En zo ben ik blijvn smsen tot da lies na huis moest en dan heb k zijn gsm nr gekregen en hij da van mij. En vandaag stuurde k iet en hij antwoord en daar antwoord k terug op en nu antwoord ie ni meer (jo/klootzak 2 dus)
    Snap je t zo een beke?? Nee zekr


    Live life limitless.

    De andere topics zijn gesloten-.-


    Pictures fade away, but memories are forever

    De andere topics zijn gesloten-.-


    Jodver jaaa.Ik haat dit hea.Die andere Club de engerds ofso mogen wel blijven klote shit.quizlet wordt so egt niet leuker hooor


    Ice-cream Rockt more than you x3

    De andere topics zijn gesloten-.-


    Welke??


    Live life limitless.

    (...)

    Jodver jaaa.Ik haat dit hea.Die andere Club de engerds ofso mogen wel blijven klote shit.quizlet wordt so egt niet leuker hooor


    Nee dat is inderdaad niet eerlijk.:(:(:S


    Live life limitless.

    (...)

    Mijn bf en mijn tweede bf zijn twee weken geleden gaan kajaken samen met de pa, ma, zus en broer van mijn tweede bf. En ne vriend van de pa van mijn tweede bf was daar ook met zijn zoon en die zijn bf.
    En dus zijn Inne (tweede bf) en Lies (bf) daar mee beginnen babellen. en ze hebben de telefoonnummers van elkaar en msn. En tja lies en inne waren hier en jaan (klootzak 1) stuurt een sms en daar stond dus iet in. En tja na een tijdje stuurt jo (klootzak 2) een sms da we ni alles moesten geloven wa jaan zei. En ik stuurde terug me lies hare gsm. En zo ben ik blijvn smsen tot da lies na huis moest en dan heb k zijn gsm nr gekregen en hij da van mij. En vandaag stuurde k iet en hij antwoord en daar antwoord k terug op en nu antwoord ie ni meer (jo/klootzak 2 dus)
    Snap je t zo een beke?? Nee zekr


    whahaha Okaaj ik begrijp het nuxD


    Ice-cream Rockt more than you x3