• AFGESLOTEN

    Ik had al eerder een topic in het forum gezet, en voorgesteld om een serie te maken, met zoveel mogelijk leden van quizlet.nl. Jullie denken natuurlijk dat het onmogelijk is, maar ik heb al een heel plan. Maar ik heb wel enkele mensjes nodig, die met mij een profiel willen maken, en die samen met mij de serie schrijven. Als je wilt mee doen, zet het dan gewoon in een reactie.
    Sorry hiervoor, maar ik zal wss alleen een profiel met jou maken, als je ook goed schrijft..
    Dus reactie"s please.. x')


    Btw. Hiernaa komt er nog een topic, zodat je je kan inschrijven om mee te spelen. Gelieve daar nu nog gee reactie's voor te schrijven.. x'D

    Deze mensjes doen al mee:

    -Billneukerx3

    -BilLHisBitCh

    -THxSunshine

    -EvaGOBLIN

    -RockStar23

    -xBreakAwayx

    -Doraaa

    Ik wil wel meedoen ask mag :') Misschien is het begin van m'n verhaal : ich kan nicht ohne dich! (th) niet zo goed maar naa deel 5 ofzo iets verbetert het altijd x') En heb ook een stand alone dus ge ziet maar welke, ik heb er nog 6 andere op m'n laptop staan maar die is nu afgepakt dus ik kan ze er niet opzetten. Je ziet maar... Laat iets weten als ik mag of niet :') Danke! x3


    You're the only one i wish i could forget.

    Ik wil wel meedoen met die serie, als het kan ?:$


    Tuurlijk.
    Je schrijft echt mooi, weetje ^^

    (...)

    Nee dat is inderdaad niet eerlijk.:(:(:S


    Ja ik bdoel mr sO als 1 van ons so een topic opend met club freaks ofso wordt het ook wer gesloten let mr op


    Ice-cream Rockt more than you x3

    (...)

    whahaha Okaaj ik begrijp het nuxD


    Dat is goed dat je het begrijpt, en Inne en Lies willen mij daar dan nog mee koppelen he. En ik: is hij jonger of ouder.
    Inne: 17 dagn ouder
    Ik: daar gaat mijn argument


    Live life limitless.

    (...)

    Ja ik bdoel mr sO als 1 van ons so een topic opend met club freaks ofso wordt het ook wer gesloten let mr op


    Ik geef je groot gelijk.


    Live life limitless.

    (...)

    Ik geef je groot gelijk.


    egt Oneerlijk.ik ben egt pissed ik wil praten in een topic maar als ze het steeds sluit.quizlet is egt niet leuker meer met dit soort dingen


    Ice-cream Rockt more than you x3

    (....................)

    Ja ik bdoel mr sO als 1 van ons so een topic opend met club freaks ofso wordt het ook wer gesloten let mr op


    Die coole van mij is ook gesloten Ö

    (...)

    egt Oneerlijk.ik ben egt pissed ik wil praten in een topic maar als ze het steeds sluit.quizlet is egt niet leuker meer met dit soort dingen


    Dan moet je ook zo'n toestemming vragn, want die van de Engerds hebben dat gevraagd aan Bomm (zij verwijdert het allemaal) en het mocht.


    Live life limitless.

    (...)

    Die coole van mij is ook gesloten Ö


    Welke?? Die van verveeling inderdaad heb ik gezien. Gewoon zo onfair


    Live life limitless.

    (...)

    Dan moet je ook zo'n toestemming vragn, want die van de Engerds hebben dat gevraagd aan Bomm (zij verwijdert het allemaal) en het mocht.


    Ja haloow ik ga egt niet vragen.Haaai mag ik eeen topic openen van club freakz.ben je gek man.


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Eh onze topics worden gesloten en die van ons daar zeggen we nog een stuk meer in in die andere zeggen ze gewoon hay of zo, wtf sorry maar dan zijn die van ons zinvoller


    Live life limitless.

    Doraa ik lees net je reactie,Dankjewel!!(flower)


    Pictures fade away, but memories are forever

    (...)

    Ja haloow ik ga egt niet vragen.Haaai mag ik eeen topic openen van club freakz.ben je gek man.


    Ik dronk juist en toen ik dat las verslikte ik me. Heel tof, zit hier nu met traantjes. ik zie het al voor me hahahahahahaha.


    Live life limitless.

    (...)

    Die coole van mij is ook gesloten Ö


    Ja ik had ook een koele.gister ofso.dus ik had egt 300 reacties ofso inene zit er een slot op.ik dacht waaaaaaat is dit man klote zooi


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Eh onze topics worden gesloten en die van ons daar zeggen we nog een stuk meer in in die andere zeggen ze gewoon hay of zo, wtf sorry maar dan zijn die van ons zinvoller

    Jaa echt hee..Tegenwoordig houden mensen zich alleen bezig met off topics-.-En richten zich niet eens op de serieuzere zaken;S


    Pictures fade away, but memories are forever