• AFGESLOTEN

    Ik had al eerder een topic in het forum gezet, en voorgesteld om een serie te maken, met zoveel mogelijk leden van quizlet.nl. Jullie denken natuurlijk dat het onmogelijk is, maar ik heb al een heel plan. Maar ik heb wel enkele mensjes nodig, die met mij een profiel willen maken, en die samen met mij de serie schrijven. Als je wilt mee doen, zet het dan gewoon in een reactie.
    Sorry hiervoor, maar ik zal wss alleen een profiel met jou maken, als je ook goed schrijft..
    Dus reactie"s please.. x')


    Btw. Hiernaa komt er nog een topic, zodat je je kan inschrijven om mee te spelen. Gelieve daar nu nog gee reactie's voor te schrijven.. x'D

    Deze mensjes doen al mee:

    -Billneukerx3

    -BilLHisBitCh

    -THxSunshine

    -EvaGOBLIN

    -RockStar23

    -xBreakAwayx

    -Doraaa

    Eh onze topics worden gesloten en die van ons daar zeggen we nog een stuk meer in in die andere zeggen ze gewoon hay of zo, wtf sorry maar dan zijn die van ons zinvoller


    Ja precies.Ben het helemaal met je eens!


    Ice-cream Rockt more than you x3

    (...)
    Jaa echt hee..Tegenwoordig houden mensen zich alleen bezig met off topics-.-En richten zich niet eens op de serieuzere zaken;S


    Your a 100% right.
    Kan zijn dat het heel slecht engels is maar ik heb da pas volgend jaar:D


    Live life limitless.

    (...)

    Ja precies.Ben het helemaal met je eens!


    Dankje dankje.


    Live life limitless.

    (...)

    Ik dronk juist en toen ik dat las verslikte ik me. Heel tof, zit hier nu met traantjes. ik zie het al voor me hahahahahahaha.


    whahahahaha!


    Ice-cream Rockt more than you x3

    (...)

    Ja ik had ook een koele.gister ofso.dus ik had egt 300 reacties ofso inene zit er een slot op.ik dacht waaaaaaat is dit man klote zooi


    Maar Linn je kan niet meer dan 300 reacties hebben op een topic dan sluit die van zelf


    Live life limitless.

    (...)

    whahahahaha!


    Merci he, en ik dronk juist weer. En weer verslikt, verdorrie euh ik bedoel verdomme en shit


    Live life limitless.

    weet je.wie vindt quizlet leuk als hun bepalen wat voor oftopics je mag maken.*want ze bepalen nu wel wat wel mag van topic en wat niet*


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Sorry maar ik kan hier zo pissed off van worden Like..Die engerds topic heeft al 13 delen ofzo;S maken wij eens een off topic aan,Wordt het na 5 minuten verwijderd Nou jaa..:8


    Pictures fade away, but memories are forever

    (...)

    Maar Linn je kan niet meer dan 300 reacties hebben op een topic dan sluit die van zelf


    Maar het was denk ik geen 300 berichtjes volgens mij iets van 260 ofso ik weet het niet maar geen 300.toen net zei ik dat wat Overdreven


    Ice-cream Rockt more than you x3

    weet je.wie vindt quizlet leuk als hun bepalen wat voor oftopics je mag maken.*want ze bepalen nu wel wat wel mag van topic en wat niet*


    Dat is wel spijtig dat ze bepalen welke er worden afgezwierd en welke niet, terwijl een deel veel onnozeler en zo is en die er blijft op staan, maar toch blijf ik er zeker op.


    Live life limitless.

    (...)

    Maar het was denk ik geen 300 berichtjes volgens mij iets van 260 ofso ik weet het niet maar geen 300.toen net zei ik dat wat Overdreven


    Ah oke


    Live life limitless.

    Sorry maar ik kan hier zo pissed off van worden Like..Die engerds topic heeft al 13 delen ofzo;S maken wij eens een off topic aan,Wordt het na 5 minuten verwijderd Nou jaa..:8


    ja precies.Egt oneerlijk.iemand moet eigenlijk nu een topic maken van club freakz en dan kijken of die bomm slot erop zet


    Ice-cream Rockt more than you x3

    (...)

    ja precies.Egt oneerlijk.iemand moet eigenlijk nu een topic maken van club freakz en dan kijken of die bomm slot erop zet


    Proberen zou ik zeggen en als ze het doet, maak je nog een topic en vraag je waarom dat ander wel open mag blijvn


    Live life limitless.

    (...)

    ja precies.Egt oneerlijk.iemand moet eigenlijk nu een topic maken van club freakz en dan kijken of die bomm slot erop zet

    Zullen we xD?


    Pictures fade away, but memories are forever

    (...)

    Proberen zou ik zeggen en als ze het doet, maak je nog een topic en vraag je waarom dat ander wel open mag blijvn


    Wil jij er 1 openen want van mij zal ze nu wel gek van worden door mijn topics te sluitenxD


    Ice-cream Rockt more than you x3