• Ik ben nog nooit naar een concert geweest. Ik dat normaal? :]. Haha, ik zie allemaal topics; 'Ga jij ook naar dit concert?' En dan zeggen sommige Ja, en dan denk ik HUH?
    hihi, wie is nog meer nooit naar een concert geweest?


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Ik ben nu 4 keer naar ene concert geweest en een keer ooit naar k3 xD


    Nee is neit raar ik ken meerdere die nog nooit naar een concert zijn geweest


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    Ik ben al naar concerten geweest, maar de eerste keer was na lang zagen. héhé :'D


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ook nog niet, behalve K3. :Y) maarja ik mag niet van men vader. En probeer die maar eens op andere gedachten te brengen.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Dat is wel normaal denk ik.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Maakt toch niet uit dat je niet naar een concert bent geweest? (:


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Blieb 23.02.2010 word me eerste XD


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Allison schreef:
    Maakt toch niet uit dat je niet naar een concert bent geweest? (:

    Ik ben al een aantal keren naar een concert geweest, maar het maakt niet echt uit of je nou wel of niet naar een concert bent geweest. Daarbij zijn er nog genoeg anderen die nog nooit zijn geweest. Niets raar aan.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Volgens mij is dat perfect normaal. Ik ga elk jaar wel naar 3 concerten. But al de andere van ons klas, volgens mij zijn ze allemaal nog nooit naar een concert geweest.. Dus :')


    Some people make the world special just by being in it

    Ik mag alleen naar concerten in Nijmegen + omgeving, in het weekend. Veel mensen die ik ken zijn ook nog nooit naar een concert geweest.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Dinsdag is mijn eerste concert :'D

    Nog nooit. Ik zou misschien naar Muse, maar ging niet door. Helaas. x'D


    And now we're counting down to Phase Zero.

    ik ben all is naar concerten geweest,
    ook naar k3,
    maar ik ga in maart naar 30 seconds to mars!

    [ bericht aangepast op 7 feb 2010 - 18:55 ]


    I live in myn own Cinderella story .

    -gayhand-
    Ik ook nog nóóit, alleen paar optredens, maar dat hoorde bij een festival, dus niet echt een concert. o.o


    Smiling but close to tears.

    Marihuana schreef:
    Ik ben al een aantal keren naar een concert geweest, maar het maakt niet echt uit of je nou wel of niet naar een concert bent geweest. Daarbij zijn er nog genoeg anderen die nog nooit zijn geweest. Niets raar aan.