• Ik ben nog nooit naar een concert geweest. Ik dat normaal? :]. Haha, ik zie allemaal topics; 'Ga jij ook naar dit concert?' En dan zeggen sommige Ja, en dan denk ik HUH?
    hihi, wie is nog meer nooit naar een concert geweest?


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Ik.
    En volgende week ga ik er naar 2 x'd


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik ben al naar 4 concerten geweest (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik ga 23-02 voor het eerst. En daarvoor een keertje K3, maar dat telt niet ! :3


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Ik. Maar volgende week is mijn eerste. Nja wel naar gewoon kleine bandjes enzo hier in het dorp maar dat is anders.


    when words fail, music speaks.

    Ik, behalve naar K3 maar dat telt nietxD


    Queen of Hell is my name

    Dat is best wel normaal denk ik
    Maar de kaarten verkoop van het concert van Jonas Brothers was valk voor m'n verjaardag en die heb ik dus gevraagt en omdat ik zo'n super fan ben moch ik want als het nu ieand zou zijn die ik wel goed vind maar niet zo goed dan mocht ik niet


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Dat is heeeel normaal, ik ben nooit geweest en wil ook eigelijk niet gaan. Ik heb daar niet zoveel interesse in. En dat is bij veel mensen zo, geloof me :]


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Allison schreef:
    Maakt toch niet uit dat je niet naar een concert bent geweest? (:


    I'll decide when to die,until then let me life my way

    Ik ga véél te vaak naar concerten en festivals :x
    Nja dat krijg ik te horen, maar ik vind het toch niet erg ;D

    Nope ik ook niet. ^^


    I'll need a little more luck than a little bit.

    Ikke.


    Think before you act.

    Ik heb ook maar 3 concerten in mijn leven gehad, en ik ga nu nog naar Owl city, en dan ga ik denk ik voorlopig niet meer. Het is niet zo erg dat je nog nooit naar een concert bent geweest, een vriendin van mij ook nog nooit. En anders komt het vanzelf wel als je favoriete arties in de buurt is!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    binnenkort is ook mijn eerste concert dus het is helemaal niet raar dat je nog nooit naar een concert bent geweest.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2010 - 8:43 ]


    Curiousity is one of the forms of feminine bravery ~ Victor Hugo

    Ik ga in oktober voor de 2e keer, maar 't is niet abnormaal als je nog nooit naar eentje bent geweest.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik ben naar eentje van K3 geweest. Dat is jaren geleden. x'D


    All this dampness is damp.