• Ik ben nog nooit naar een concert geweest. Ik dat normaal? :]. Haha, ik zie allemaal topics; 'Ga jij ook naar dit concert?' En dan zeggen sommige Ja, en dan denk ik HUH?
    hihi, wie is nog meer nooit naar een concert geweest?


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Ik heb mijn concert-ontmaagding al gehad.


    No growth of the heart is ever a waste

    IK BEN OOK NOG NOOIT GEWEEST,
    EN IK WIL HET ZOO GRAAG
    MAAR HET MAG NOOOOIT :(

    Een heleboel van mijn vriendinnen zijn nog nooit naar een concert geweest, zij gaan liever naar fuiven.


    Never run out of reasons to smile...

    Jawel, maar ik ben er niet zo weg van ofzo. Ik ga alleen naar bands die ik écht leuk vind :)


    Life is hard and then we die

    2 echte & 1x festival

    Scorpions & Cinema Bizarre (hun waren met BLOWSIGHT)

    Festival was Werchter Boutique

    IK WIL NAAR ROCK WERCHTER
    NAAR RAMMSTEIN _O_


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Ik ben al naar 8 concerten geweest ;x maar ik vind het niet echt abnormaal eigenlijk :')
    en ik ben er eigenlijk verslaafd aan haha :') het is gewoon leuk; heel die sfeer en zo 8D

    @Hierboven
    ik ga naar Rock Werchter 8D

    [ bericht aangepast op 11 feb 2010 - 21:06 ]

    Jawel, ik ben een echte concertganger. =D


    Your Butt is Mine!

    Closure schreef:
    Ik ben al naar concerten geweest, maar de eerste keer was na lang zagen. héhé :'D

    yeps me too,


    The time you enjoy wasting, is not wasted time..

    Ik ben al best vaak naar een concert geweest, maar het meest met mijn moeder naar Marco Borsato. Haha, en een keer met Renée en nog iemand, naar Tokio hotel.

    ik ook nog nooit, naja alleen toen ik klein was naar k3, haha


    Even a white rose has a black shadow.

    Ik ga vaak naar concerten, maar er is niets mis mee als je nog nooit naar een concert geweest bent, hoor.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Dat is helemaal ni erg als je nog niet naar een concert bent geweest. Als je k3 & de voorbije 2 tmfawards niet meerekent ben ik ook nog nooit naar een concert geweest. Maar ik ga wel binnen twee weken naar Tokio Hotel in vorst nationaal :]


    Life begins at the end of your comfort zone

    Ik één keer naar simple plan, en nu 16 april ga ik naar Rihanna samen met miekeee! <3


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    [ bericht aangepast op 29 juli 2014 - 12:55 ]

    Ik 2x naar Tokio Hotel en 1x naar The Blackout, maar ik ga nog naar Hadouken! en Alesana + A Skylit Drive + Emarosa + Bury Tomorrow :'D


    I don't need words to feel those lips.