• Jaja, ik weet gewoon wat er allemaal achter jullie verliefdheid zit ^^
    (bron, P-magazine .. maar dat doet er niet toe)

    Waarom alle tienermeisjes dus vallen voor de jongens van th is heel simpel uit te leggen, de jongens lijken zeer bereikbaar, ze komen uit Duitsland, wat naast de deur ligt, en dat LIJKT al veel bereikbaarder dan Amerikaanse sterren zoals Justine Timberlake, en natuurlijk, kan je ook heel veel info over de jongens vinden op internet, en hoe meer je over de jongens weet, hoe meer je denk te ze gaan kennen, en na een tijd denk je gewoon dat je ze persoonlijk kent, waardoor je DENKT dat je verliefd word, en natuurlijk zullen al deze liefdesverhaaltjes op Quizlet ook wel een rol spelen

    Dit is een mengelmoes van mij en P-magazine ^^

    Sla me nu niet dood ofz, maar als jullie uit jullie 'verliefde' fase zijn, gaan jullie allemaal denken
    'OMG monkeyball had zo hard gelijk'

    Xx

    Ik vind niet dat je kan beslissen over anderen hun gevoel. Ik bedoel, iedereen heeft wel een ander beeld van die jongens. Niet iedereen valt op dezelfde. Ik ben verliefd op Bill. Ze zitten bijna altijd met camera's enzo, dus ze zijn hoe ze zijn op TV, want je kan niet constant doen ALSOF je iemand bent, als die camera's er bijna altijd staan.. Snap je myn Chinees een beetje?xD

    je kan het pas ECHT verliefd noemen als je die persoon ook persoonlijk kent x] en wij kennen TH niet persoonlijk dus x'D

    Ik vind dat ook!!


    Let me be me...

    MEISJE <3


    Ben het totaal met je eens.

    Halloo, sorry dak t zeg, maar de kans dat je tegen ze aan loopt is ook maar 1 op miljoen als het niet meer is..

    Enne btw, je kan wel zeggen van ; Ja maar ik kijk th tv ofzo, en dat is backstage, maar denk nou even na van dat hun heus niet gaan lopen schelden op fans ofzo, en vooral niet in die filmpjes want dn raken ze fans kwijt. IK BEDOEL MAAR VAN: Je kent ze niet ECHT weetjewel?

    En begrijp me niet verkeerd ofzo, want ik vind de jongens echt fantastisch lekker enzoo x3 ( Vooral Bill )

    Maar nouja, de kans is wel weetikhoeklein dt je wat met een van hen krijgt..
    Evy heeft gesproken.

    Whha zo heb ik ook altijd gedacht, hoe kan je nu op iemand verliefd zij die je niet persoonlijk kent? xD
    Nja groot gelijk dus^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Je hebt gewoon gelijk.


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Je wilt dus zeggen dat het woord 'Quizlet' in een tijdschrift stond? :|

    Fout.

    Tuurlijk ben je neit ECHT verliefd op ze. Dat is onmogelijk. Tenzij je ze echt kent, maar anders kan dat gewoon niet!

    xx

    je hebt helemaal gelijk


    Je moet worden wie je bent.

    weet je je hebt voledig gelijk ik bedoel hoe kan je nu verliefd op iemand worde die je niet eens persoonlijk kent !!xD

    Je hebt zo hard gelijk! ^^


    Tanya is de beste.

    Dankje iedreen hier die me gelijk geeft
    =D

    Lol, opeens is iedereen het met je eens :')


    I recycle my thoughts.

    Helemaal mee eens!

    Het is bijv. net als iemand in Amerika woont en dan weet je gewoon álles van hem en dan denk je idd dat je hem persoonlijk kent en dan denk je hé die is bereikbaar! NOT!

    k ben niet verleifd op ze hoor;)
    maar je hebt wel gelijk want k zie het bij andere meisjes.