• Jaja, ik weet gewoon wat er allemaal achter jullie verliefdheid zit ^^
    (bron, P-magazine .. maar dat doet er niet toe)

    Waarom alle tienermeisjes dus vallen voor de jongens van th is heel simpel uit te leggen, de jongens lijken zeer bereikbaar, ze komen uit Duitsland, wat naast de deur ligt, en dat LIJKT al veel bereikbaarder dan Amerikaanse sterren zoals Justine Timberlake, en natuurlijk, kan je ook heel veel info over de jongens vinden op internet, en hoe meer je over de jongens weet, hoe meer je denk te ze gaan kennen, en na een tijd denk je gewoon dat je ze persoonlijk kent, waardoor je DENKT dat je verliefd word, en natuurlijk zullen al deze liefdesverhaaltjes op Quizlet ook wel een rol spelen

    Dit is een mengelmoes van mij en P-magazine ^^

    Sla me nu niet dood ofz, maar als jullie uit jullie 'verliefde' fase zijn, gaan jullie allemaal denken
    'OMG monkeyball had zo hard gelijk'

    Xx

    Ik ben het absoluut met je eens.

    Maar ik ben ook niet verliefd op 1 van hun. Je moet ze echter wel goed, -persoonlijk- kennen, vind ik.

    En het zegt niet dat de jungs ook werkelijk zijn wie ze zich "voordoen"
    Ik bedoel, Bill is heel anders, en de rest ook. Tom hoeft ook helemaal geen player te zijn.

    Maar verliefd zijn kan niet. Dan moet je ze echt kennen.


    -

    Jep lisa.. je hebt wel gelijk [hoe ken ik je naam? je komt in veel quizzen van me voor =P] een vriendin van me , zegt ook altijd dat; Ze van Bill houdt' en nu,, ze kent die gast niet O_O duss;;
    "Lisa of Monkeyball, je hebt hard gelijk" hehehe ^^


    You move me ......... Kurt

    Totally agree


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    ik ben wel niet verliefd op Bill..
    want beroemdheden en doorgaandse jongens die gewoon om de hoek wonen kan ik niet vergelijken.

    persoonlijk contact met een jongen, dat maakt me verliefd (: als hij lief doet fzo, krijg ik pas vlinders..

    ok, als Bill naar mij wijst op een concert, of hij ffe naar me zwaait als ik hysterisch en schaamballig naast de tourbus loop te rennen, heb ik ook wel een vlindertjes-uit-de-buik-explosie :)

    maar dat is anders..

    de P-magazine en al die andere magazines moeten eerst eens het verschil tussen verliefdheid en helemaal-gek-zijn-van-een-beroemdheid leren, voor ze afkomen met hun professionele uitleggen..

    no offence :') ma boekjes doen altijd alsof ze ons zo goed kennen..niet dus.

    ach ik weet tog wel dat ze onberijkbaar zijn en als er een superhotte americaanse ster zou bestaan zou ik daar ook verlieft op zijn maar k denk ook dat we door deze kwissen denken de boys te kennen maar als ik iemand zie en ik heb info over hem dan kan ik al redelijk goed een beeld van dat persoon schetsen zo wist ik al toen ik de gastjes die mn vrienden zijn 2x gesproken had al presies wie er oversesxt waren en wie depri zijn dus van de fan sites en filmpjes ken ik hen karakter al een beetje(maar ik kan me ook vergissen)en ik weet hoe ze eruit zien dus das voor mij wel genoeg om verlieft te worden(ik word dat nogal snel)


    take me away

    Ik vind niet dat je kan beslissen over anderen hun gevoel. Ik bedoel, iedereen heeft wel een ander beeld van die jongens. Niet iedereen valt op dezelfde. Ik ben verliefd op Bill. Ze zitten bijna altijd met camera's enzo, dus ze zijn hoe ze zijn op TV, want je kan niet constant doen ALSOF je iemand bent, als die camera's er bijna altijd staan.. Snap je myn Chinees een beetje?xD
    jah mee eens en jullie zegge allemaal dat de kans zo klein is maar hun berijkbaarheid heeft nix met verlieftheid te maken je kan ook houden van iemand als je weet dat hij nooit van JOU zal houden!!!en jullie zegge nu wel zo hypo dat je het ermee eens bet maar op een concert schreeuwen jullie net zo hard ICH LIEDE DICH en das dus wel mooi Duits voor ik HOU van je!!!


    take me away

    Idd x


    We're hiding behind skin that's too tough

    Helemaal mee eens.


    Mew <3

    Nja zoals de zovele; mee eens xD


    -

    ik ben niet verliefd of ze,, ze zin sowiso te oud en jah onbereikbaar
    dus je hebt wel gelijk


    maar als er nou een jongere versie van tom bestond die uit nederland kwam....:P

    Wat Dora al zei ik ben ook verliefd maar eigenlijk op me fantasie. Ik denk namelijk ook niet dan tom een echte player is en Bill zo arrogant als ze zeggen

    jup het is waar maar ik vind ze gewoon leuk:D

    je hebt helemaal gelijk!


    Love is the world. And that's make my smile.

    Ik ben verliefd op de Tom Kaulitz, wie ik denk dat hij is. En dat is niet de player zoals iedereen zegt. Misschien in het echt wel, maar niet in mijn gedachten ^^


    Sluit ik me helemaal bij aan xd


    Neem je dromen eens mee de dag in!

    nja, 'k ben ook niet éécht verliefd op Bill, kan ook moeilijk want ik weet eigenlijk niet eens hoe hij écht is fzo .. maar 't is toch wel een soort van verliefd, ofzoiets x'D


    Beeeeeeeesje :-)