• De stelling van vandaag luidt:
    Je hebt het aan jezelf te danken als je wordt gepest

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    neen


    And all the girls in the front row scream your name.

    Miauw schreef:
    Ik wil hier toch nog even op reageren.
    Het is niet alleen maar de schuld van de pesters. Soms wordt je idd gepest om iets waar je niks aan kunt doen (bijvoorbeeld een bril of beugel). Maar in mijn geval kon ik er wel iets aan doen.
    Ik was vroeger erg onzeker en kwam op de middelbare school in een klas terecht waar ik niemand kende. Daarom was ik best wel teruggetrokken, en dat heeft tegen me gewerkt. Ook durfde ik niet voor mezelf op te komen en durfde mijn mening niet te uiten. Doordat ik dat niet durfde, werd ik gezien als het meisje zonder mening en die maar achter iedereen aan liep. En daardoor werd ik gepest. En omdat ik gepest werd, trok ik mezelf nog meer terug en dat bevestigde het beeld dat de pesters van mij hadden. Dus als ik me anders had opgesteld in de klas, dan was ik misschien wel nooit gepest.
    Dus het ligt niet alleen aan de pesters, maar ook aan degene die gepest wordt. Misschien dat jullie dit eerst eens lezen voordat jullie het meteen een domme stelling noemen.



    die fout heb ik ook gemaakt, heb er erg spijt van, maar nu ben ik neit meer zo. Maar nog steeds word ik gepest


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Zo totaal niet!
    Ik ben zelf ook gepest en ik vind niet dat dat zomaar kan en zo. en het ligt echt niet aan je zelf want als je steeds dingen moet gaan veranderen ben je een ander persoontje.

    xxx


    If you're ever feeling lonely just look at the moon, someone, somewhere is looking right at it too.

    Neen, helemaal niet mee eens!


    What if your best isn't good enough?

    Ik zie geen enkele reden waarom iemand gepest zou moeten worden.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Nee!


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Oneens !


    Just a simple "I love you" (:

    sacred schreef:
    Vaak niet, soms wel.

    nee.


    Fooled ya!

    Oneens, mensen die gepest worden kunnen er de negen van de tien keer niets aan doen


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Fortune schreef:
    Oneens.

    Ik ben gepest ja. Ik weet het niet het verschilt. Maar ik denk dat ik het aan mezelf te danken heb. Ik was vroeger zo stom hield van die stomme kinder achtige dingen deed en zei de stomste dingen om even voor mezelf op te komen. Wat helaas misging en iedere boos werd -.-. Terwijl ze mij erger hebben aangedaan en dat niemand iets kon schelen. Dus het verschilt


    NYAN NYAN D:

    Ik blijf erbij dat het nooit je eigen schuld is. ><


    Where there is a sea there are pirates...

    Joselyne schreef:
    Ik wil hier toch nog even op reageren.
    Het is niet alleen maar de schuld van de pesters. Soms wordt je idd gepest om iets waar je niks aan kunt doen (bijvoorbeeld een bril of beugel). Maar in mijn geval kon ik er wel iets aan doen.
    Ik was vroeger erg onzeker en kwam op de middelbare school in een klas terecht waar ik niemand kende. Daarom was ik best wel teruggetrokken, en dat heeft tegen me gewerkt. Ook durfde ik niet voor mezelf op te komen en durfde mijn mening niet te uiten. Doordat ik dat niet durfde, werd ik gezien als het meisje zonder mening en die maar achter iedereen aan liep. En daardoor werd ik gepest. En omdat ik gepest werd, trok ik mezelf nog meer terug en dat bevestigde het beeld dat de pesters van mij hadden. Dus als ik me anders had opgesteld in de klas, dan was ik misschien wel nooit gepest.
    Dus het ligt niet alleen aan de pesters, maar ook aan degene die gepest wordt. Misschien dat jullie dit eerst eens lezen voordat jullie het meteen een domme stelling noemen.


    ben het met haar eens ik heb het ook ik zeg nooit iets terug als ze iets grof over mij zeggen in de klas en zo weten ze dat ze kunnen zeggen tegen mij wat ze willen want ik zal niets terug zeggen en het iets moelijk voor mij dat te veranderen want ben nog al terug getrokken in de klas


    just be yourself and live your own life

    Nee, oneens. Nouja, enkele gevallen misschien wel, maar meestal niet.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.