• Twilight verslaving heen, ik las eerst alle stories en schreef ze zelf ook, maar nu vind ik het best wel saai worden. :x

    En jullie dan?


    You can run but not hide

    Ik ben nooit verslaafd geweest =) Vind de boeken leuk, en de films, maar dat is het dan ook.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik ben er al héél lang over heen, nu ben ik verslaafd aan Percy Jackson, en ik vind het cool dat er een deel 2 komt. :9~


    Smiling but close to tears.

    Crimineel schreef:
    Ik ben er al héél lang over heen, nu ben ik verslaafd aan Percy Jackson, en ik vind het cool dat er een deel 2 komt. :9~



    Ja me 2, :'D


    You can run but not hide

    haha ik ben helemaal nergens verslaafd aan, niet meer na tokio hotel. Ik heb nu iets van 'ik vind het wel leuk, maar obsessed ben ik er niet over.' hetzelfde met justin bieber, heel veel zijn er nu obsessed over maar binnen een half jaar is het over denk ik. En ik vind vrijwel alles leuk dus ik kan over alles stories schrijven- happy-


    We can only learn to love by loving.

    Nooit verslaafd aan geweest, maar ik heb de film wel 8keer gezien. Haha : D


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ik wás er verslaafd aan, maar nou denk ik ook inderdaad van; Hmmm.. was dat nou alles?
    Nu is het tokio hotel *.*


    it's so empty living behind these castle walls

    Ik ben nooit verslaafd geweest. Ik heb zelfs New Moon nog niet gezien ;]


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Vandaal schreef:
    haha ik ben helemaal nergens verslaafd aan, niet meer na tokio hotel. Ik heb nu iets van 'ik vind het wel leuk, maar obsessed ben ik er niet over.' hetzelfde met justin bieber, heel veel zijn er nu obsessed over maar binnen een half jaar is het over denk ik. En ik vind vrijwel alles leuk dus ik kan over alles stories schrijven- happy-


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ben er niet verslaafd aan. Ik vind de boeken en de films best wel leuk en mooi, maar ik ben niet geobsedeerd of zo.
    Maar Jackson Rathbone is toch wel njammie! (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Obsessed is een groot woord, maar ik vind Twilight wel héél erg leuk. :3


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2014 - 12:50 ]

    Ik vind het wel leuk, maar het is nou niet dat ze zo'n goede schrijfster is of die films wel helemaal aansluiten bij het verhaal. Het is meer het verhaal dat erachter zit dat ik leuk vind. En New Moon heb ik trouwens nog nooit helemaal gezien en daar heb ik ook nog niet direct behoefte aan. :Y)


    All was well.

    Joselyne schreef:
    Ik ben nooit verslaafd geweest =) Vind de boeken leuk, en de films, maar dat is het dan ook.


    Never run out of reasons to smile...

    Ik ben nogaltijd obsessed van twilight, mijn vrienden worden gek van me xD


    I've lost my muchness huh??

    Hoshizora schreef:
    Ik ben nooit verslaafd geweest. Ik heb zelfs New Moon nog niet gezien ;]