• http://www.standaard.be/artikel/detail.aspx?artikelid=HE2MP9BQ

    zware overdrijving en belachelijke leugens


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    Fiction schreef:
    Laat ons zo zeggen:
    De echte fans zijn overgebleven en de wannebe's die alleen 'fan' waren van Bill en Tom zijn afgehaakt.


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

    UNCOMMON schreef:
    Ergens is het waar. Ze zijn niet meer de populairste. Maar, trek het je niet aan. Die schrijver / schrijfster moet er duidelijk niks van hebben. Nou, dat is dan zijn / haar probleem. Wij vinden het nog altijd leuk, dus wat zou ons stoppen?


    Wat zij zegt.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ach; laat ze toch. x]


    If music be the food of love, play on!

    Ravel schreef:
    Ik ben het met de tekst eens, eigenlijk (krul)


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ergens is het echt waar hoor. Het is gewoon zo en dat filmpje erbij is echt geniaal het kan dus echt wel dat ze je aankijken. Ha-ha.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Een eendagsvlieg met en verlengde levensduur.
    'Gheghe


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    jullie zeggen wel; de echte fans zijn er nog, maar ik was een echte fan, en ik ben nu geen fan meer. ;] Komt alleen maar doordat ze zulke slechte muziek zijn gaan maken, maar dat vinden jullie niet.

    en ja het is waar, Tokio Hotel is minder populair geworden. En alles wat daar staat is waar. Iets aan gedikt, maar toch waar.


    It's not the same without you.

    Ze/hij heeft ergens wel gelijk,ze zijn over het extreme hoogtepunt heen,alleen zij/hij zecht het op een slechtere manier.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik ben het met hun eens, eigenlijk.


    All this dampness is damp.

    Fiction schreef:
    Laat ons zo zeggen:
    De echte fans zijn overgebleven en de wannebe's die alleen 'fan' waren van Bill en Tom zijn afgehaakt.


    Some people make the world special just by being in it

    Oke, als ze op 8 duizend mensen hebbe gteld, en dur maar 6 duizend kome is dat wel jammer, mr komop 6 duizend mensen is toch best wel veel hoor!! De schrijver/schrijfster moet niet zo overdrijve (puh)
    Touwens: 'Tijdens Zoom into me kwam er niet alleen vuur uit het podium, maar ook uit de piano van Tom Kaulitz'. Sinds wanneer heeft Tom n piano?! :8


    Inspiration can hit you any time

    Fiction schreef:
    Laat ons zo zeggen:
    De echte fans zijn overgebleven en de wannebe's die alleen 'fan' waren van Bill en Tom zijn afgehaakt.


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    BlueWolf schreef:
    Oke, als ze op 8 duizend mensen hebbe gteld, en dur maar 6 duizend kome is dat wel jammer, mr komop 6 duizend mensen is toch best wel veel hoor!! De schrijver/schrijfster moet niet zo overdrijve (puh)
    Touwens: 'Tijdens Zoom into me kwam er niet alleen vuur uit het podium, maar ook uit de piano van Tom Kaulitz'. Sinds wanneer heeft Tom n piano?! :8

    Sinds de nieuwe tour ?? x'D
    Maar dat klopt dus wel echt hoor, er kwam vuur uit Tom zijn piano =)


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Ravel schreef:
    Ik ben het met de tekst eens, eigenlijk (krul)


    None but ourselves can free our minds.

    Fiction schreef:
    Laat ons zo zeggen:
    De echte fans zijn overgebleven en de wannebe's die alleen 'fan' waren van Bill en Tom zijn afgehaakt.

    Genau(krul)


    Beautiful people, are people who smile.