• http://www.standaard.be/artikel/detail.aspx?artikelid=HE2MP9BQ

    zware overdrijving en belachelijke leugens


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    Het kan mij niets schelen of ze nu minder populair zijn dan vroeger of dat ze veranderd zijn, het is nog steeds de zelfde band, met de zelfde leden!


    What would Emma do?

    Rewind schreef:
    Laat ons zo zeggen:
    De echte fans zijn overgebleven en de wannebe's die alleen 'fan' waren van Bill en Tom zijn afgehaakt.

    Echt hea! <3


    My friends are my estate.

    volgens mij overdrijven ze ontzettend


    Who needs love when there is chocolate

    UNCOMMON schreef:
    Ergens is het waar. Ze zijn niet meer de populairste. Maar, trek het je niet aan. Die schrijver / schrijfster moet er duidelijk niks van hebben. Nou, dat is dan zijn / haar probleem. Wij vinden het nog altijd leuk, dus wat zou ons stoppen?

    Wat ze zegt. :Y)

    [ bericht aangepast op 12 april 2010 - 0:28 ]


    we are radio hysteria

    Lagoon schreef:
    Ik ben het met de tekst eens, eigenlijk (krul)


    None but ourselves can free our minds.

    ik ga niet beledigd zijn, want ik heb niks met th. Maar als degene die dat geschreven heeft op Q komt, valt hij/zij echt dood van verbazing denk ik.


    Alis volat propriis

    tokio hotel is heumeeuuww


    Pop ate my heart.

    Het is zo :')?
    Ik bedoel de meeste echte fans zijn afgehaakt omdat die geobsedeerde fans het verneukte :')


    I don't need words to feel those lips.

    hilfxmir schreef:
    Het kan mij niets schelen of ze nu minder populair zijn dan vroeger of dat ze veranderd zijn, het is nog steeds de zelfde band, met de zelfde leden!
    Amen :')
    en trouwens wat moeten wij , fans , geven om die mensen die geen fan meer zijn ? hypes gaan voorbij zo is het nu eenmaal , en voor sommigen was het gewoon meer als een hype. op dat vlak heeft het artikel gelijk (:


    Read this upside down: 370HSSV 0773H