• http://www.standaard.be/artikel/detail.aspx?artikelid=HE2MP9BQ

    zware overdrijving en belachelijke leugens


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    Ik vind dat ze ergens gelijk hebben. Weet ja waar ik geïrriteerd door raak: Door fans die dus zo kwaad worden van zo'n artikel waar gewoon veel feiten in staan, en die dat gewoon niet inzien.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ravel schreef:
    Ik ben het met de tekst eens, eigenlijk (krul)


    Only losers can act the way you do

    Eigenlijk hebben ze wel gelijk hoor.


    Life is hard and then we die

    ergens hebben ze best wel gelijk.. ik bedoel in het begin vond de meeste(of nja veel) meiden hun helemaal geweldig.. maar nu haken er veel af, alleen de echte fans blijven over, en als dat er minder zijn dan moeten ze daar maar mee leren leven;)


    Never forget the things that make you smile

    tokio hotel is een band als een ander(die dan wel geweldig is), zij begrijpen dat gewoon niet. Ze moeten toch over ièts kunne schrijven..

    --'


    And all the girls in the front row scream your name.

    het is de waarheid,
    maar toch vind ik het stom om te lezen hahah(krul)
    en idd de echte fans blijven over :]


    T O K I O H O T E L < 3

    Heheh, Beatlemania =P (H)


    ars moriendi

    NINAxTOM schreef:
    het is de waarheid,
    maar toch vind ik het stom om te lezen hahah(krul)
    en idd de echte fans blijven over :]
    Nou, niet echt hoor. Er zullen wel echte fans geweest zijn, die nu geen fan meer zijn. Ze maken nu heel andere muziek als daarvoor, dus het is wel begrijpelijk dat er mensen zijn afgehaakt.


    Only losers can act the way you do

    Dat is zo dom wat ze allemaal schrijven!
    En dan zitten ze kei hard te zagen over het feit dat het concert niet helemaal was uitverkocht.
    Ze zeiden op het nieuws dat er gemakkelijk 8000-9000 man in Vorst geraakt, maar ze waren er wel vergeten bij te vertellen dat er in werkelijkheid maximum 7000 en een beetje man in geraakt. Dus zoveel scheelde het niet. En ik snap echt niet hoe je zoiets kunt schrijven. In het artikel van het nieuwsblad zeiden ze eerst dat het nog een hype was, daarna zeiden ze dat Tokio Hotel een echte groep was en daarna was Tokio Hotel een eendagsvlieg. Sorry hoor, maar ik begrijp die mensen van de kranten echt niet!
    Maar ja, blijkbaar gaat het hun alleen om sensatie en niet om de werkelijke feiten.


    One Day you'll remember me...

    lol, zo veel slechts zegt ze er toch niet over?
    En ze heeft wel gelijk.


    There are several things that I have been doing wrong.

    Ravel schreef:
    Ik ben het met de tekst eens, eigenlijk (krul)


    Ik ook, en ja; ik ben fan.


    Protège moi de mes désirs.

    HEARTCRASH schreef:
    jullie zeggen wel; de echte fans zijn er nog, maar ik was een echte fan, en ik ben nu geen fan meer. ;] Komt alleen maar doordat ze zulke slechte muziek zijn gaan maken, maar dat vinden jullie niet.

    en ja het is waar, Tokio Hotel is minder populair geworden. En alles wat daar staat is waar. Iets aan gedikt, maar toch waar.

    Idem.


    .

    Pestkop schreef:
    (...)Nou, niet echt hoor. Er zullen wel echte fans geweest zijn, die nu geen fan meer zijn. Ze maken nu heel andere muziek als daarvoor, dus het is wel begrijpelijk dat er mensen zijn afgehaakt.

    Idd de muziek is nu meer Techno als wat anders. En daar hou ik niet van, dus toen ben ik afgehaakt.


    .

    Zolang Bill, Tom, Georg & Gustav gelukkig en gezond zijn, maakt het mij niets uit wat er over hun geschreven wordt! Ik blijf ze altijd herinneren als de band die mij unieke & nooit te vergeten gevoelens en gedachtes gaf, en die mij kéér op kéér weer heeft doen lachen. <3
    Journalisten/paparazzi mogen schrijven wat ze willen. Het maakt mij pas iets uit als het invloed heeft op het geluk of de gezondheid van Tokio Hotel. (:

    xXx


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    Ik ben het deels toch wel met de schrijver/schrijfster eens. Tokio Hotel ís over zijn hoogtepunt heen. Monsoon-sletjes zíjn afgehaakt het afgelopen jaar. De fanbase die over is, is misschien niet de grootste, maar wel de fanatiekste. Ik vind het beter dat ze weinig (wat toch ook nog best veel is) échte fans hebben, dan heel erg veel 'neppe' fans. En ja, voor hun is het nu de tour van de waarheid. Ze gaan nu zien dat ze veel fans hebben verloren, maar ik hoop dat dit weer die jongens van ze maakt waar ik fan van ben geworden. De jongens zónder diva trekjes en een ego waarmee je de hele wereld zou kunnen voeden.

    En desondanks vind hun diva-ego gedrag lachwekkend leuk. :')


    Save me with your love tonight.