• njah, ik geloof dus in geesten, doet ern ie toe x') maar ik wil eens weten of iemand hier ooit al eens geesten heeft opgeroepen ofso & oe moe je da eigenlijk doen?
    of geloven jullie daar nie in?

    x

    5 aug. 2008;
    OMG, ik zei toch nie dak da ging doen! -.- shit, iedereen word ier precies kwaad omdak gewoon 3 vragen heb gesteld!(huil)


    Turning up the volume

    ik zeg je dit: doe het niet.
    Mijn vriendin heeft een geest in haar gehad, een kwade. Dus ik waarschuw je, doe het niet!!
    En ik ken iemand die een soort 'heks' is, in iedergeval ze kan met geesten praten, oproepen en als je je hand onder de ijskoude kraan doet hem heel warm maken en laten tintellen.En meer. En haar vriendin heeft iemand uit coma gehaald dus ik verzin dit echt niet! Dus nog een waarschuwing: er is niets stoers aan, kwade geesten zijn gevaarlijk!


    bla bla bla

    (...)

    Kijk dit bedoel ik nou..dat is toch al schokkend genoeg om er nooit maar dan ook nooit mee te beginnen!?


    jha zegt da wel schokkend genoeg OO,
    gwilt et zelf ni mee make,
    en me'n moeder raad het trouwens ook af die kan toekomst voorspelle nzu..

    Ik denk en vind dat als het je niet gegeven is om in contact te komen met geesten, dat je ze beter met rust kunt laten, dan laten zij jou ook met rust.

    Je hebt het...

    of je hebt het niet

    Ik heb het dus niet, maar daarom roep ik ze nog niet op.


    It's heavy but you are not the only one

    Ik denk en vind dat als het je niet gegeven is om in contact te komen met geesten, dat je ze beter met rust kunt laten, dan laten zij jou ook met rust.

    Je hebt het...

    of je hebt het niet

    Ik heb het dus niet, maar daarom roep ik ze nog niet op.

    Jha inderdaad ghebt echt wel glijk ze ö
    khad zo glijk vroeger altij ne vent helemaal int zwart en alleen zijn oge ware wit naast mijn bed staan en na 2 seconde ws die weg Oo toen zijn we verhuisd en sliep ik eerst in een kamer benede ma ik heb toen een ander kamer gekrege omda ik mij ni veilig voelde en kvoelde dak zo bekeke werd Oo en nu zijn we terug verhuisd en khm het zo nog altij Oo
    wssl draai ik door en wor ik paranoia fsu :'D

    Kan maar 2 woorden zeggen:
    Niet doen.
    It's bad
    ..


    I mean it :O


    If you don't listen, you're never gonna learn.

    Ö meiss, ik geloof ook in gessten maar dat moet je NOOIT doen wnt er is altijd grote kans dat als er iets mis gaat,er een kwade geest in je huis ronddwaalt :S


    The quiet scares me because it screams the truth ..

    Ik geloof in geesten, heb zelf ook een zesde zintuig. Dus ik ga het niet doen. Ik vind het sowieso al eng als ik dan weer een geest voel of vlekken zie, laat staan als ik ze ga oproepen.


    Sweet dreams will come true.

    (...)
    Jha inderdaad ghebt echt wel glijk ze ö
    khad zo glijk vroeger altij ne vent helemaal int zwart en alleen zijn oge ware wit naast mijn bed staan en na 2 seconde ws die weg Oo toen zijn we verhuisd en sliep ik eerst in een kamer benede ma ik heb toen een ander kamer gekrege omda ik mij ni veilig voelde en kvoelde dak zo bekeke werd Oo en nu zijn we terug verhuisd en khm het zo nog altij Oo
    wssl draai ik door en wor ik paranoia fsu :'D
    Geesten achtervolgen je, bij mij ook... Soms best irritant.


    Sweet dreams will come true.

    Niet doen,Mijn vriendin had mij verteld dat ze geesten had opgeroepen,En toen begon haar computer te flippen Er stonden allemaal rare dingen geschreven,Dat was blijkbaar een minder kwade geest maar toch was ze een hele tijd heel erg bang,En nee ik heb er niet aan meegedaan,Ik ben niet gek!!Ik wil gewoon mijn leven leven en niets te maken hebben met geesten!


    Pictures fade away, but memories are forever

    dit klinkt eng O.o
    een vriendin van mij wou dat ook met mij en een paar vriendinnen doen.. en die deden dat maar ik was naar een andere kamer gegaan xD
    maar hun konden een week niet meer slapen ofzo
    en ze wouden dus niet zeggen wat er was gebeurt.


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    ik geloof in geesten en ik weet hoe je ze moet oproepen maar da ga ik nooit doen want daar ben ik te bang voor xD

    HAALOOOO LUIATER
    geesten oproepen moet je NOOIT doen :O
    9 van de 10 keer krijg je dan met kwaade geesten te maaken ,en die gaan je dan lastig vallen en zo :O
    en niet zomaar lastig vallen :W sommige mensen worden er zo ziek van dat ze zelfmoord plegen daardoor dus
    GEEN geesten oproepen (:


    don't Worry...Be gay.

    ik zeg je dit: doe het niet.
    Mijn vriendin heeft een geest in haar gehad, een kwade. Dus ik waarschuw je, doe het niet!!
    En ik ken iemand die een soort 'heks' is, in iedergeval ze kan met geesten praten, oproepen en als je je hand onder de ijskoude kraan doet hem heel warm maken en laten tintellen.En meer. En haar vriendin heeft iemand uit coma gehaald dus ik verzin dit echt niet! Dus nog een waarschuwing: er is niets stoers aan, kwade geesten zijn gevaarlijk!

    precies:O
    geen geesten oproepen dus.


    don't Worry...Be gay.

    Wow, dat is echt freaky!
    M'n vriendin heeft het een keer gedaan op het kerkhof! En nu heeft ze altijd een meisje bij d'r in de buurt staat. das echt eng :S
    Ik heb vroeger ook heel veel van dat soort verhalen gehoord, en ik weet een ding ik ga nooit geesten oproepen! Is pendelen trouwens eigenlijk ook geesten oproepen?!?


    Fight for you're love, cause it worth it

    Wow, dat is echt freaky!
    M'n vriendin heeft het een keer gedaan op het kerkhof! En nu heeft ze altijd een meisje bij d'r in de buurt staat. das echt eng :S
    Ik heb vroeger ook heel veel van dat soort verhalen gehoord, en ik weet een ding ik ga nooit geesten oproepen! Is pendelen trouwens eigenlijk ook geesten oproepen?!?

    nee (: pendelen doe ik ook (A)
    en dat heeft niks met heesten te maken (: dat zijn gewoon dingen uit je onbewustzijn ofso ? x'D
    antwoorden die wel uit joukomen maar die je alleen zelf niet kan beantwoorden ,ja ne nee vragen xD

    ow ow ow en je moet ook wle weten dat je je pendel nooit moet uitlenen want het is iets persoonlijks ofso xD


    don't Worry...Be gay.