• njah, ik geloof dus in geesten, doet ern ie toe x') maar ik wil eens weten of iemand hier ooit al eens geesten heeft opgeroepen ofso & oe moe je da eigenlijk doen?
    of geloven jullie daar nie in?

    x

    5 aug. 2008;
    OMG, ik zei toch nie dak da ging doen! -.- shit, iedereen word ier precies kwaad omdak gewoon 3 vragen heb gesteld!(huil)


    Turning up the volume

    (...)
    Haa da ken ik,
    ik heb al van mijn 7 jaar ofso het gevoel dat er iemand bij mij is terwijl dat er echt niemand is..er stond altij voor een paar seconde ne vent helemaal in het zwart naast mijn bed me alleen witte oge en na een paar seconde was die weg,
    ik hoor ook altij die vervelende krakende geluide..en ik voel mij ook nooit alleen in mijn kamer..en da is al van mijn 7 jaar bezig,kben ondertusse al een paar keer verhuisd en kwas er blij om omda ik dan zouw denke da ik een nieuw kamer krijg ik er vanaf ben maar da ga ni weg..da blijft echt bij mij ;S dus ik weet wa ge bedoeld..xx

    ik heb ze nooit opgeroepen ofso maar ik voel we laanwezigheid O_o
    ik de kamer van me zusje heel erg :O
    mijn zusje kan ook op een of ander manier gwn niet in haar kamer slapen :S dan gaat ze huile en zo :O


    don't Worry...Be gay.

    (...)

    Wij Begrijpen elkaar Teminste!

    jha inderdaad
    ik wil er alleen van af

    (...)
    ik heb ze nooit opgeroepen ofso maar ik voel we laanwezigheid O_o
    ik de kamer van me zusje heel erg :O
    mijn zusje kan ook op een of ander manier gwn niet in haar kamer slapen :S dan gaat ze huile en zo :O

    ik heb ook nooit geeste op geroepe..
    ik had ne foto van mij,
    iemand had die getrokke,
    en ik zag die foto op de computer en op de achtergrond stond er een schim..en da was een vrouw me lang haar en een wit kleed aan ;S
    ik heb die foto verwijderd kdurfde dr ni naar te kijke

    Ja, ik heb het al eens gedaan en ik doe het nooit meer weer. Het is eng. Heel eng. Doe het niet!
    was der nou zo eng aan? ik heb het nog nooit gdn ma wil het grg wel is doen da lukt toch nooit! ookal geloof ik wel wat in geestn


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    OMG, ik zei toch nie dak da ging doen! -.- shit, iedereen word ier precies kwaad omdak gewoon 3 vragen heb gesteld!(huil)


    Turning up the volume

    OMG, ik zei toch nie dak da ging doen! -.- shit, iedereen word ier precies kwaad omdak gewoon 3 vragen heb gesteld!(huil)
    Niet iedereen, ik ben neit boos (A)


    Sweet dreams will come true.

    kheb het nooit gedaan enzo.
    maar op een of andere manier voel k wel altijd zo een aanwezigheid als er niemand anders thuis is. kbedoel. ik heb da alleen dan.en dan gaat soms de deur ineens ope enzo.en ooit zatk op mijn kamer, ook weer alleen. en toen k eruit ging voelde ik die aanwezigheid ff imr. en toen ik terugkwam stond er een smiley op de ruit getekend met lippestift Ö heb het dr weer afgekrege, maar was heel eng. en ook ging opeens de oven es aan. da's creepyyy. echt, en ook alsk wou slape ging ineens me licht aan en toen k uit me bed kwam, ging die weer uit. en toen ik dr weer in ging ligge bleef die uit, maar toen ik bijna sliep ging die weer aan o_o

    echt eng zo'n dinge Ö

    kheb het nooit gedaan enzo.
    maar op een of andere manier voel k wel altijd zo een aanwezigheid als er niemand anders thuis is. kbedoel. ik heb da alleen dan.en dan gaat soms de deur ineens ope enzo.en ooit zatk op mijn kamer, ook weer alleen. en toen k eruit ging voelde ik die aanwezigheid ff imr. en toen ik terugkwam stond er een smiley op de ruit getekend met lippestift Ö heb het dr weer afgekrege, maar was heel eng. en ook ging opeens de oven es aan. da's creepyyy. echt, en ook alsk wou slape ging ineens me licht aan en toen k uit me bed kwam, ging die weer uit. en toen ik dr weer in ging ligge bleef die uit, maar toen ik bijna sliep ging die weer aan o_o

    echt eng zo'n dinge Ö

    da zijn van die klopgeeste die da doen

    OMG, ik zei toch nie dak da ging doen! -.- shit, iedereen word ier precies kwaad omdak gewoon 3 vragen heb gesteld!(huil)

    wij worde ni boos ^^,
    wij waarschuwe u (;
    x

    njah, ik geloof dus in geesten, doet ern ie toe x') maar ik wil eens weten of iemand hier ooit al eens geesten heeft opgeroepen ofso & oe moe je da eigenlijk doen?
    of geloven jullie daar nie in?

    x

    5 aug. 2008;
    OMG, ik zei toch nie dak da ging doen! -.- shit, iedereen word ier precies kwaad omdak gewoon 3 vragen heb gesteld!(huil)

    HEB JE HET GEDAAN ?
    tuurlijk word ik niet kwaad X'D
    het is jou beslissing dude:W niet de meine ,maar het was wel een domme beslissing denk ik.


    don't Worry...Be gay.

    Waarom zouden wij boos wordenO_o?


    don't Worry...Be gay.

    uwhh..

    ik heb se nog nooit opgeroepen maar weet hoe het moet en Ja geloof erin.. x3

    ^^ ik heb alleen met paar wijven paar x bloody mary opgeroepe maar hun werden bang en toen moestk alleen verder x3
    en kyk
    ik leef nog steeds hihi x3


    We can only learn to love by loving.

    @ BLACKxNAILS:

    Als je weet hoe je het moet doen, zonder problemen te veroorzaken, dan zal je het ook goed doen. Het is alleen niet voor iedereen weggelegd.
    Dat willen we hier duidelijk maken.


    It's heavy but you are not the only one

    Freaky!


    In your Shadow i can Shine

    Omg Gister.Ik kwam Uit de douch Inene stond Me stereo aan en Speelde Hij me cd af Tewijl Hij uit stond.Ik was Bang jongen.Me angst Kwam weer Naar BBoven*ik had er een tijdje geen last meer van gehad van die Geesten*

    en Nu heb Ik er weer last vanxD
    egt Klote


    Ice-cream Rockt more than you x3