• njah, ik geloof dus in geesten, doet ern ie toe x') maar ik wil eens weten of iemand hier ooit al eens geesten heeft opgeroepen ofso & oe moe je da eigenlijk doen?
    of geloven jullie daar nie in?

    x

    5 aug. 2008;
    OMG, ik zei toch nie dak da ging doen! -.- shit, iedereen word ier precies kwaad omdak gewoon 3 vragen heb gesteld!(huil)


    Turning up the volume

    Whaaa Ö
    n Vriendin van me doet dat vaak -_-
    Jmoet het eens aan Jnna vragen ofzo,, ze zit ook op quizlet.
    die ga da wel weten =D
    x

    (...)
    nee (: pendelen doe ik ook (A)
    en dat heeft niks met heesten te maken (: dat zijn gewoon dingen uit je onbewustzijn ofso ? x'D
    antwoorden die wel uit joukomen maar die je alleen zelf niet kan beantwoorden ,ja ne nee vragen xD

    ow ow ow en je moet ook wle weten dat je je pendel nooit moet uitlenen want het is iets persoonlijks ofso xD

    (A)


    don't Worry...Be gay.

    eeen van mijn vriendinen heeft het een keer gedaan. ze vond het super eng.

    ik wou het ook wel eens mee maken maar heb het verder nooit gedaan omdat zij zij dat het zo eng was.

    kgeloof daar geen knyt van!!!

    (...)
    Helemaal mee eens (alweer) Begin er niet aan. Het heeft mijn vriendin haar kop gekost.



    Hoezoo? xD

    Ik geloof in geesten, heb zelf ook een zesde zintuig. Dus ik ga het niet doen. Ik vind het sowieso al eng als ik dan weer een geest voel of vlekken zie, laat staan als ik ze ga oproepen.


    Vlekken zie?? Ik zie ook best wel vaak witte vlekken als ik 's avonds in bed lig...Zijn dat geesten?

    (...)Geesten achtervolgen je, bij mij ook... Soms best irritant.

    Whatte ? Oo
    wor ik achtervolgd door een geest ? Oo
    wow tof om te wete fsu (;

    Misschien klinkt dit duf, maar het is gevaarlijk om geesten op te roepen.
    Je weet nooit wat je over je heen roept.


    Run, run, her kiss is a vampire grin...

    Ik geloof wel in geesten, maar durf ze echt niet op te roepen ofzo XD


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Egt realy Niet doen.
    Ik heb 1Jaar Lang Last Gehad van een Geest.
    Hij Maakte Geluiden als Ik s'avonds in Mijn bed lach en maakte Krakende geluiden alsof hij door me kamer liep.Daardoor Werd ik zO bang dat Ik Niet meer Durfde te slapen 1 jaar Lang.
    Elke dag Jankte Ik en Het liefst Wou Ik dood om er van af te komen.
    Ik heb Ook een zesde zintuig.Ik zie Ook vlekken en ik Voel vaak aanwezigheid van iemand in me kamer terwijl ik aleen ben En Nog meer maar dan Wordt het een Lang lul verhaal.Neem van Mij aan DOE HET NIET.je wilt dat niet krijgen wat Ik 1 jaar Lang gehad heb

    XxX


    Ice-cream Rockt more than you x3

    de zus van mijn buurvrouw liet mij een keer een foto zien en ik zeg heel rustig er zit een vlek op de foto nee wat zij zij dat is een geest. :S ik geloof dat ik toen heel snel naar huis wou. ik vind het best wel eng :|

    Ik heb het wel is egdaan maar het is mislukt en ik zelf geloof er wel in hoor ;)

    Egt realy Niet doen.
    Ik heb 1Jaar Lang Last Gehad van een Geest.
    Hij Maakte Geluiden als Ik s'avonds in Mijn bed lach en maakte Krakende geluiden alsof hij door me kamer liep.Daardoor Werd ik zO bang dat Ik Niet meer Durfde te slapen 1 jaar Lang.
    Elke dag Jankte Ik en Het liefst Wou Ik dood om er van af te komen.
    Ik heb Ook een zesde zintuig.Ik zie Ook vlekken en ik Voel vaak aanwezigheid van iemand in me kamer terwijl ik aleen ben En Nog meer maar dan Wordt het een Lang lul verhaal.Neem van Mij aan DOE HET NIET.je wilt dat niet krijgen wat Ik 1 jaar Lang gehad heb

    XxX

    Haa da ken ik,
    ik heb al van mijn 7 jaar ofso het gevoel dat er iemand bij mij is terwijl dat er echt niemand is..er stond altij voor een paar seconde ne vent helemaal in het zwart naast mijn bed me alleen witte oge en na een paar seconde was die weg,
    ik hoor ook altij die vervelende krakende geluide..en ik voel mij ook nooit alleen in mijn kamer..en da is al van mijn 7 jaar bezig,kben ondertusse al een paar keer verhuisd en kwas er blij om omda ik dan zouw denke da ik een nieuw kamer krijg ik er vanaf ben maar da ga ni weg..da blijft echt bij mij ;S dus ik weet wa ge bedoeld..xx

    (...)
    Haa da ken ik,
    ik heb al van mijn 7 jaar ofso het gevoel dat er iemand bij mij is terwijl dat er echt niemand is..er stond altij voor een paar seconde ne vent helemaal in het zwart naast mijn bed me alleen witte oge en na een paar seconde was die weg,
    ik hoor ook altij die vervelende krakende geluide..en ik voel mij ook nooit alleen in mijn kamer..en da is al van mijn 7 jaar bezig,kben ondertusse al een paar keer verhuisd en kwas er blij om omda ik dan zouw denke da ik een nieuw kamer krijg ik er vanaf ben maar da ga ni weg..da blijft echt bij mij ;S dus ik weet wa ge bedoeld..xx


    Wij Begrijpen elkaar Teminste!


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Ik kende een meisje en die was heel bijgelovig en voelde geesten. Toen we over geesten hadden gepraat durfde ik niet te slapen. Ik vind foto's met vlekken en gezichten erop ook best eng...
    Maar ik raad het je niet aan als je er geen verstand van hebt