• njah, ik geloof dus in geesten, doet ern ie toe x') maar ik wil eens weten of iemand hier ooit al eens geesten heeft opgeroepen ofso & oe moe je da eigenlijk doen?
    of geloven jullie daar nie in?

    x

    5 aug. 2008;
    OMG, ik zei toch nie dak da ging doen! -.- shit, iedereen word ier precies kwaad omdak gewoon 3 vragen heb gesteld!(huil)


    Turning up the volume

    (...) Nieuwsgierigheid is fout! Je weet niet waar je aan begint.. Gewoon niet doen dus! En ik ga een beetje verhalen lopen vertellen op Quizlet. Ik dacht het dus niet.
    x.

    Geloof ons nu maar. Begin er niet aan. Het tekent je voor het leven.


    Bored.

    waarom doen sommigen ier nu zo raar over, t waren gewoon een paar vraagjes, jullie maken me bang =/


    Turning up the volume

    & nee ik ga het nie doen, & ja ik geloof jullie =/


    Turning up the volume

    Ik wilde het gewoon weten zónder het te proberen. Mijn vriendinnen hebben het ook gedaan en ik deed daar dus niet aan mee.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    waarom doen sommigen ier nu zo raar over, t waren gewoon een paar vraagjes, jullie maken me bang =/

    Ik gun niemand dat wat mij is overkomen. We willen jullie gewoon een soort van beschermen.


    Bored.

    Ik geloof er ook in maar ik heb een pendwel set van me moeder gekregen en daar staat allesin beschreven hoe je dat meot doen ;)


    Every tear falls down for a reason.

    ik weet wel hoe je het moet doen, maar nóóit doen.
    er zijn mensen die gillend het raam uitspringen, zelfmoord plegen of andere mensen vermoorden.
    Zelf weet ik hoe het moet, maar ik heb andere manieren om in contact te komen met geesten.. en nee.. niet iedereen kan dat, dus vraag me ook niet hoe, dat kan je waarschijnlijk toch niet! je moet in ieder geval nooit op gaan roepen want dan trek je alleen maar kwade geesten aan.


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    NIET DOEN!

    Ik heb d'r dan wel geen ervaring in maar vroeger op de basisschool hoorde ik een verhaal van m'n godsdienstlerares met een verschrikkelijke afloop..
    Als het spelletje veilig was zou het wel te koop zijn bij de Bart Smit, wat dus niet het geval is.

    Luister naar appelkirst en DarkPassion, ze waarschuwen jullie niet voor de kat z'n viool!


    It's heavy but you are not the only one

    NIET DOEN!

    Ik heb d'r dan wel geen ervaring in maar vroeger op de basisschool hoorde ik een verhaal van m'n godsdienstlerares met een verschrikkelijke afloop..
    Als het spelletje veilig was zou het wel te koop zijn bij de Bart Smit, wat dus niet het geval is.

    Luister naar appelkirst en DarkPassion, ze waarschuwen jullie niet voor de kat z'n viool!

    Inderaad, en ik kan wel overkomen als een zeiktrut, maar we zeggen dit voor ieders best wil. En sorry.. maar dan word je maar bang, dan houd je het tenmisnte uit je hoofd het niet te doen!

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    En alle anderen die waarschuwen!


    It's heavy but you are not the only one

    Nhéé echt ni doen !! ö
    ik heb een super goei vriendin,
    die haar lichaam sta ope voor geeste,
    ze heeft da zelf ook al gedaan,
    die haar lichaam moet gezuiverd worde want er zitte mense in haar,
    die haar huis moet gezuiverd worde want daar wone geeste,
    en geloof mij..ik ben al veel geweest bij haar,da is mijn tweede thuis..en ik hoor er ook dinges da ik ni kan verklare
    duse cht ni doen!! ö
    x

    ik kan net zoals de rest maar zeggen : doe het niet !, als je het wel doet kan dat erge gevolgen hebben !

    Mijn vriendinnen wouden het doen, en ze vroegen of ik mee wilde doen , ik weigerde. Laat je ook niet onderdruk zetten als iemand vraagt of je mee wilt doen !


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    (...) Inderaad, en ik kan wel overkomen als een zeiktrut, maar we zeggen dit voor ieders best wil. En sorry.. maar dan word je maar bang, dan houd je het tenmisnte uit je hoofd het niet te doen!

    x.


    Ik was ook doodsbang na dat verhaal van de juf O.O
    Iedereen was bang!
    Het was in groep 6.


    It's heavy but you are not the only one

    ik heb het ooit eens gedaan, maar het werd zo eng, ik heb echt maanden geen oog meer dicht gedaan, en ik ben dan nog eens 2 vrienden verloren ook, doe het niet , is mijn-en die van de meeste hier- bericht.
    x


    And all the girls in the front row scream your name.

    Nhéé echt ni doen !! ö
    ik heb een super goei vriendin,
    die haar lichaam sta ope voor geeste,
    ze heeft da zelf ook al gedaan,
    die haar lichaam moet gezuiverd worde want er zitte mense in haar,
    die haar huis moet gezuiverd worde want daar wone geeste,
    en geloof mij..ik ben al veel geweest bij haar,da is mijn tweede thuis..en ik hoor er ook dinges da ik ni kan verklare
    duse cht ni doen!! ö
    x


    Kijk dit bedoel ik nou..dat is toch al schokkend genoeg om er nooit maar dan ook nooit mee te beginnen!?


    It's heavy but you are not the only one