• njah, ik geloof dus in geesten, doet ern ie toe x') maar ik wil eens weten of iemand hier ooit al eens geesten heeft opgeroepen ofso & oe moe je da eigenlijk doen?
    of geloven jullie daar nie in?

    x

    5 aug. 2008;
    OMG, ik zei toch nie dak da ging doen! -.- shit, iedereen word ier precies kwaad omdak gewoon 3 vragen heb gesteld!(huil)


    Turning up the volume

    ik geloof der middelmatig in, maar eerder wel.

    ik had het ooit eens gedaan met vrienden.

    (zij hadden het klaargemaakt dus ik zeg gewoon wat ik zag hé

    je moet zo een speciaal stuk papier nemen met het alfabet op en alle cijfers van 0 tot 9

    dan neem je een omgekeerd glas(zonder speciale vormen in) en doe je die op een rondje voor het alfabet staat. Je wacht tot klokslag middelnacht en spreekt dan (ikweetnimeerwelke) spreuk uit.

    dan doe je precies wanneer je het laatste woord van de spreuk uitspreekt je vinger op het glas, dat gaat bewegen. Dan heb je in de meeste gevallen het glas dat gaat bewegen en op letters gaat staan. die schrijf je op, en wanneer het glas terug op het rondje staat, lees je wat je hebt opgeschreven, agterstevoren, wat dan een zin vormd.



    zo heb ik het met 3 meisjes gedaan

    XxX- Spike

    ik heb nep geesten opgeroepen met zo'n kettingtje het bowoog wel maar ja het zal vast wel nep zijn tog is het eng als je der aan denkt en cker wat jullie hebben gedaan is gwon eng !! spieriewierie xD:P

    zal ik nooit durfen xD




    (PS: je moet 3 kaarsen voor het papier plaatsen, waarvan der 2 branden)


    My Foughts You Can't Decode

    Zoals vele onder jullie zeggen : NOOIT OF TE NIMMER DOEN!
    ALs je het niet goed doet kan je een boze geest oproepen en dat wil je echt niet! Dan kan er echt vanalles met je gebeuren, meestal erge dingen. Ik heb het zelf al 1 keer gedaan op Halloween en dat doe ik nooit meer! We zaten op Chiro en heel het gebouw begon te schudden en we hoorde allemaal geluiden. Blijkbaar hadden we toen een boze geest opgeroepen en dat hij kwaad was geworden. Geloof het of niet dit is écht gebeurt! Je kan het aan zoveel mensen vragen die ik ken. Ik heb maar 1 boodschap ervoor. NOOIT MAAR DAN OOK NOOIT GEESTEN OPROEPEN, JE WEET NOOIT HOE EEN GEEST HET ZAL ZIJN EN HET KAN SLECHT AFLOPEN.

    (...)
    da zijn van die klopgeeste die da doen
    gezellig om te wete dat k een klopgeest in me kamer heb :')

    ik heb het eens geprobeerd op mijn slaapfeestje vorig jaar..met drie vriendinne. we gingen glaasje draaien.. echt het is echt super eng!!!!:(
    sinds die dag draag ik een yin en yang ketting.. want we zijn er allemaal over eens (ik en mijn vriendinnen dan he) dat er iets in mijn huis is maar we weten alleen nog niet wat...

    PS: doe het niet..! voor je het weet heb je een demon opgeroepen en dan kan je dood gaan!!!!!:(:(

    Gosh Freak'in Scary!


    Your Words They Eat Right Through Me...

    It's dangerous!
    Doe het echt nooit!

    Jaah ik wil iedereen goede advies geven daarom m'n 2e reactie :P

    Um nóg niet. Ik ga het een keertje doen. Maar weetje wel dat je ook van die slechte figuren kan oproepen? Dan ben je verder van huis >< Ik heb van die verhalen gehoord, en gadverdamme gewoon té freaky.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    ik heb het eens geprobeerd op mijn slaapfeestje vorig jaar..met drie vriendinne. we gingen glaasje draaien.. echt het is echt super eng!!!!:(
    sinds die dag draag ik een yin en yang ketting.. want we zijn er allemaal over eens (ik en mijn vriendinnen dan he) dat er iets in mijn huis is maar we weten alleen nog niet wat...

    PS: doe het niet..! voor je het weet heb je een demon opgeroepen en dan kan je dood gaan!!!!!:(:(


    En dit is serieus hé? Gewoon te freaky toch? O.O


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    @ Bambi
    Ik geef je 1 goede raad. Je bent vanpla het te doen hé? Laat het gewoon en doe het niet want zoals darkangelXXX zegt kan je boze geesten oproepen en dat is héél gevaarlijk. Is maar een tip en omdat ik niet wil dat je in de problemen door geesten komt.

    ik ben Wiccan, en ik zie geesten, en als je het wil doen, moet je je bewust zijn van dit:
    houd de wet van drie in ere,
    drie maal zullen uw daden wederkeren.
    beste wiccan, onthoud heel goed,
    dat wat je zaait, je oogsten moet.
    dat wil zeggen dat als je geesten gaat oproepen, je 3 keer hetzelfde kan verwachten (dus of je wordt in je dood 3 keer lastig gevallen door geestenoproepers, of je krijgt 3 keer ongeluk)

    BettyCullen schreef:
    ik ben Wiccan, en ik zie geesten, en als je het wil doen, moet je je bewust zijn van dit:
    houd de wet van drie in ere,
    drie maal zullen uw daden wederkeren.
    beste wiccan, onthoud heel goed,
    dat wat je zaait, je oogsten moet.
    dat wil zeggen dat als je geesten gaat oproepen, je 3 keer hetzelfde kan verwachten (dus of je wordt in je dood 3 keer lastig gevallen door geestenoproepers, of je krijgt 3 keer ongeluk)

    Je kon dit waarschijnlijk beter in haar gastenboek zetten dan een topic van 2 jaar geleden omhoog te schoppen (:


    your eyes are like stars in the night.

    Ik geloof erin, en ik heb geprobeerd om geesten op te roepen met een vriendin. Met een omgekeerd glas... maar er gebeurde niks. We weten niet waar we geesten moeten vinden...


    You are beautiful, you are love.

    Een vriendin van mij vertelden me het toevalig dinsdag toen we in het huis van mij oom waren. Ze zij in eens zo dingen die k der nooit gezegt heb of een ander gezegt had tegen haar. En toen zij ze zo kijk hij is hier nog. Maar dat was voor mij nie veel nieuws maar ze wouw wel meteen weg. Omdat ze het eng vond worden. K vond het nie eng maar dat komt meschien omdat het fam was en k al zo vaak daar geweest ben na zijn dood. Maar de aanwezach heid voel k wel en dat maakt me soms ook nie gerust stellend..

    Geen goed idee...
    Dat zeg ik je. Ik heb een soort van ervaring ermee.


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Ik heb al verschillende keren geesten opgeroepen met glaasje draaien. Elke keer is er iets gebeurd, we hebben altijd op alle vragen die we stelden geloofwaardige antwoorden gekregen, terwijl we niet zeker zijn of het wel echte geesten waren. Maar een keer hebben we per ongeluk een andere geest opgeroepen dan de bedoeling was en die geest zei dat hij ons wou vermoorden. We hebben hier nooit last van gehad, maar mijn zus heeft wel een schrik gepakt en wil geen geesten meer oproepen, terwijl ik het eigenlijk nog wel eens wil doen.

    Xx


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.