• De stelling van vandaag luidt:
    De wereld wordt steeds agressiever

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ja. Wie vermoordt er nu mensen voor een MP3 en een sigaret, komaan. Dan is het leven toch niet veel niet meer waard... Oo
    Wat een kutzooi!
    Ik wil vrede, peace!
    Maar daar zijn vele tegenwoordig te moordlustig voor. --' Die moeten ze opsluiten en nooit meer vrijlaten!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    ik geloof niet dat deze stelling echt een stelling is, t is duidelijk zat dat t zo is

    Mee eens, tegenwoordig als je alleen al hallo zegt krijg je al te horen: Wat moet je?
    Ook krijgen mensen om de kleinste dingen een mes in de rug gestoken. Er wordt steeds meer gescheld om niks.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Het is gewoon een feit dat de wereld steeds agressiever wordt.

    [ bericht aangepast op 2 maart 2010 - 7:49 ]

    nerveus schreef:
    Mee eens, tegenwoordig als je alleen al hallo zegt krijg je al te horen: Wat moet je?
    Ook krijgen mensen om de kleinste dingen een mes in de rug gestoken. Er wordt steeds meer gescheld om niks.


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    nee want het is eigenlijk altijd al het zelfde geweest allen hadden we nog geen tv, telefoon en internet.

    maar juist door zulke dingen zijn mensen soms wel iets agressiever volgens mij


    you were born original don't die as a copy

    Eens..


    Life is hard and then we die

    Yup:Y)


    A line is a dot that went for a walk.

    *twijfel* als er iets is gebeurd dan kan het nieuws zich nu vrij ver en snel verplaatsen maar het kan ook wel zo zijn. Maar als je gewoon lief tegen elkaar doet kan dat agressive zo de wereld uit zijn (A)


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Ja, iedereen reageert tegenwoordig feller en er is meer criminaliteit.
    Agressieve poepzooi ook (cat)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Mee Eens

    Klopt als een bus.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ja dat is heel erg waar

    [ bericht aangepast op 2 maart 2010 - 14:45 ]


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Het is niet dat we agressiever worden, maar in onze ogen
    Is een mensenleven niets meer waard.


    Life is an art, not a science.

    mee eens.
    Er komen steeds meer van die spellen waar je mensen moet vermoorden. In mijn ogen zorgen die spellen ook voor criminaliteit.