• De stelling van vandaag luidt:
    De wereld wordt steeds agressiever

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Eens.


    I live for the applause, you will die for it.

    Helaas wel.


    Where there is a sea there are pirates...

    eens want iedereen begint met een ruzie vaak al te slaan en vechten enzoo,,


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Mee eens!

    lol.

    in welk opzicht? xd
    qua oorlogen is het vrijwel minder?
    qua strijd lust misschien meer? waar vechten we tegenwoordig om? vroeger was het misschien nog ergens logisch..

    ja.. maar het is best dom.. want iedereen zegt: vrede met elkaar enzoo.. maar ondertussen maak je toch gewoon ruzie met elkaar..


    And i wish that i could say, how i miss you every day, but its foolish to prefer the easy way..

    De wereld wordt niet agressiever, maar de mensen.


    .

    Mee eens!


    Just a simple "I love you" (:

    Het heden ten opzichte van..?


    No growth of the heart is ever a waste

    Kan een wereld aggresief worden?
    Ik denk dat de mens het wordt.


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!

    Zaitsev schreef:
    Het heden ten opzichte van..?

    ... toen de mens niet boven de rest mocht uitsteken, gevolgd door de humanisten die niet ordinair wilden zijn en Barok waarin het leven spontaan en gewaagd werd geleefd, wat indirect werd gevolgd door de 1ste en de 2de wereldoorlog tot nu.
    De mensheid draagt er nog steeds brandmerken van. Er zijn nu veel meer factoren in de wereld die vijandigheid en agressie beinvloeden bij een mens. Vroeger waren het er minder: Geloof en macht. Nu is het discriminatie, geld, huidskleur, nationaliteit, kleren etc.
    Allemaal dingen die vroeger enkel een onderscheid maakten tussen de kringen, maar nu zorgen zij voor haat en toestanden zoals massamoord en dergelijke.


    Where there is a sea there are pirates...

    liquore schreef:
    ik geloof niet dat deze stelling echt een stelling is, t is duidelijk zat dat t zo is


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Eens.


    And now we're counting down to Phase Zero.

    mee eens.
    als je het zo ziet is er maar een kwart deeltje in de hele wereld waar geen geweldig is.


    There's nothing like us.

    eens