• De stelling van vandaag luidt:
    De wereld wordt steeds agressiever

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Eens, ookal merk ik er zelf niet veel van.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Nee. Zoveel agressie zit al in de mens sinds de oertijd, je zou zelfs kunnen zeggen dat de 'dierlijke' agressie sterk verminderd is.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Helemaal mee eens.
    Ik las net nog dat een Chinese man zijn kamergenoot dood heeft gestoken omdat hij gek werd van het gesnurk..


    Save me with your love tonight.

    nerveus schreef:
    Mee eens, tegenwoordig als je alleen al hallo zegt krijg je al te horen: Wat moet je?
    Ook krijgen mensen om de kleinste dingen een mes in de rug gestoken. Er wordt steeds meer gescheld om niks.


    Eens.
    Kom op, mensen doodsteken om een mp3 of sigaret is toch compleet belachelijk!
    En sorry voor de allochtonen hier, maar in 90% van de gevallen zijn het wel buitenlanders.
    Als iedere buitenlander zich nu eens zou aanpassen als hij immigreert...
    Maar nee, ze denken dat ze alles mogen!
    Stelletje egoïsten...


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Valt mee, vroeger werden er ook mensen verkracht en vermoord en was er oorlog om eten, alleen werd er toen veel meer een punt van gemaakt.
    Persoonlijk vind ik de mens zoiezo agressief van aard...


    Get back motherfuckerz'

    Waarschijnlijk was vroeger er ook zoveel misdaad,maar omdat ze dat nu aan de grote klok hangen,zien we dat zo. Maar ergens denk ik wel dat er meer agressie is,voor de stomste zaken eerst tegeover vroeger.

    Waar helaas....=(


    It's ok not to be n °1 U're the most important Only 1

    Eens.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Klopt als een stekker..


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Hingucker schreef:

    Eens.
    Kom op, mensen doodsteken om een mp3 of sigaret is toch compleet belachelijk!
    En sorry voor de allochtonen hier, maar in 90% van de gevallen zijn het wel buitenlanders.
    Als iedere buitenlander zich nu eens zou aanpassen als hij immigreert...
    Maar nee, ze denken dat ze alles mogen!
    Stelletje egoïsten...

    mijn familieleden zijn allochtonen maar die zouden dat egt nooit doen ! ik ken veel allochtonene en de nog niet eens 35% van de allochtonen doet zoiets heel veel nederlanders zijn ook agressief . wat d8 je van maxima ? die is tog ook een allochtoon ? zei komt uit argentinië . en die kinderen van prins willemalexander en maxima zijn ook allochtonen . dus zeur niet ! iedereen is gelijk maakt niet uit welke kleur ze hebben ! en wat denk je dta die allochtonen over jou dneken ? die denken dat wij zulke dingen doen ! en wat kunnen zij er nou aandoen dat ze allochtoon zijn of een ander kleurtje ? ga neit gelijk een vooroordeel geven. ;s

    [ bericht aangepast op 2 maart 2010 - 21:45 ]


    Life is a beautiful struggle

    Jup.

    [ bericht aangepast op 25 sep 2010 - 13:36 ]

    Mee eens. Mijn broer bijv. ging carnavallen en hij vroeg aan een meisje dat op ons nichtje leek van de achterkant "Zijn je ouders er ook?" en daarom sloeg een jongen hem met z'n vuist op z'n oog. o.O Hij had een fucking blauw oog>-<

    211209 schreef:
    mijn familieleden zijn allochtonen maar die zouden dat egt nooit doen ! ik ken veel allochtonene en de nog niet eens 35% van de allochtonen doet zoiets heel veel nederlanders zijn ook agressief . wat d8 je van maxima ? die is tog ook een allochtoon ? zei komt uit argentinië . en die kinderen van prins willemalexander en maxima zijn ook allochtonen . dus zeur niet ! iedereen is gelijk maakt niet uit welke kleur ze hebben ! en wat denk je dta die allochtonen over jou dneken ? die denken dat wij zulke dingen doen ! en wat kunnen zij er nou aandoen dat ze allochtoon zijn of een ander kleurtje ? ga neit gelijk een vooroordeel geven. ;s


    Ik heb het over België, niet Nederland. Het kan goed zijn dat dat in Nederland beter is.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2010 - 18:31 ]


    You are the poetry Shakespeare was missing.